Prima webshop, reageert adequaat

Heb een mini-pc besteld. Vooraf wat vragen gesteld per mail die de andere werkdag beantwoord werden. Ook het retourneren ging probleemloos, inclusief retour etiket voor gratis verzenden. Zonder dat ik uitgebreid op moest geven wat de reden van het retour was. Een korte maar goede ervaring.

Al meerdere keren prima!

Prima producten voor een goede prijs, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Prima afgeleverd

Prima afgeleverd , goed verpakt en in elkaar gezet

Opluchtend voor mijn pc

Had blijkbaar een system32 file misgelopen op mijn pc en het enigste manier hoe ik het terug kon fixen was door een usb met windows te booten op de pc. Alleen had ik dus geen 2de computer om windows op de usb te downloaden, waardoor de “kant en klaar” windows recovery Usb onwijs goed hiermee ging helpen!

Goede service ondanks verkeerde levering

Uitstekende service ondanks dat ik de eerste maal een ander produkt kreeg toegestuurd dan ik besteld had. Een week later kreeg ik gelukkig het juiste produkt toegestuurd met een extraatje ter compensatie! Goede service en nazorg/

Goed product goede prijs

Ben er heel blij mee kon het nergens anders beter vinden dan hier. Goede kwaliteit, snelle verzending, goede prijs!

super geregeld

Alles nagekomen wat we door de telefoon hadden besproken + fijn geholpen bij de vragen die ik had. Mooi op tijd geleverd en nog een extra kabeltje nagestuurd wat niet op voorraad was. Echt een aanrader dit bedrijf en zal er indien ik weer wat nodig heb er zeker bij terug komen. gr. Johan

Snelle bezorging

Al mijn derde keer dat ik wat hier bestel, altijd fijne service gehad en fijn verlopen.

The best place to buy a new computer! Thank you Lalashop

very good company to buy from and easy to negotiate with. Thanks for everything

Top computer voor een redelijke prijs

Ik wist op voorhand welke onderdelen ik in mijn gaming pc wilde en twijfelde of ik em zelf in elkaar wilde gaan steken. Toevallig hadden ze bijna exacr wat ik zocht op Lalashops! Voor iets meer geld dan losse onderdelen, stond er een paar dagen later een kant en klare pc op mijn stoep. Top!

Danya

een gamingcomputer besteld, alles werd perfect op tijd geleverd zoals aangegeven op de website

Goed product en snelle levering

Goede service !!

Mooi produkt voor een nette prijs.

Vorige week een setje aangeschaft dat bestond uit een Intel NUC mini pc en Ilyama 24 inch monitor. Tezamen met een usb soundcard en simpel toetsenbord set met muis een leuk systeem met windows 11 net onder de 400 euro. Vanavond uitgetest. Prachtig mooi beeld en supersnel dankzij het geheugen en de SSD. Snel verzonden en goed verpakt. Thanks Lalashops. Deze is voor mijn moeder, maar ik denk dat ik er zelf ook eentje aan gaat schaffen,

Deze firma is absoluut een aanrader.

Deze firma is absoluut een aanrader. In het vooronderzoek naar een mini pc heb ik een aantal keren gebeld en zeer deskundig te woord gestaan, om mijn definitieve keuze te kunnen maken. De mini pc laten samenstellen en na twee dagen in huis. Alles was prima in orde behalve, dat mijn draadloze muis en toetsenbord, beide een aparte dongle, niet helemaal 100% functioneerden. Hierover telefonisch contact gehad met Lennard en na even overleg is men tot de conclusie gekomen, dat het probleem met een usb hub opgelost zou moeten zijn. Volgende dag kosteloos een nieuwe usb hub in huis en alles draait als een tierelier. Dat is meedenken, kortom een uitstekende service.

Lange wachtrij

Na pc te hebben besteld en na 1 week netjes bezorgd maar bij aansluiten deed de pc niets , contact gehad wat te doen netjes aan de telefoon geholpen dat wel maar de pc deed nog niks. Retour gestuurd nu inmiddels bijna 3 weken verder belde ik en conclusie de pc staat bij de monteur en sta je achter in de rij .ik hoop deze week de pc terug te krijgen. Na mijn idee test je eerst of de pc t inderdaad werkelijk doet voordat je 'm verstuurd naar diegene die m besteld.

Perfecte PC geleverd

Na lang zoeken heb ik eindelijk de perfecte pc gevonden bij lalashops. Muisstil met waterkoeling en extra stille ventilatoren en voeding en toch met de hoogste specs. Keurig binnen de beloofde tijd en in goede staat geleverd

Really great customer service

I inserted the personal information wrong amd the customer support acted fast and chamged it in time. The item arrived fast and delivered in the evening just like i asked. Would trust rhis store again.

Prima PC voor een goede prijs

Na de telefonische ondersteuning heb ik het product besteld waar ik naar zocht. Binnen enkel dagen geleverd. Bij de opstart van de PC zijn mijn vragen die ik had telefonisch adequaat beantwoord. Kortom goede service.

prima refurbished pc

een refubished desktop pc met i5-10400 W11 gekocht. Ziet er als nieuw uit in originele doos. Na wat rondzoeken ook de scherpste prijs, in 4 dagen in huis. Prima, heel tevreden mee.

Ik ben tevreden.

Vooraf advies gevraagd , een goed advies ontvangen. Vervolgens besteld en het juiste product ontvangen binnen de afgesproken levertijd. Tot op heden voldoet het prima. Fotobewerking / Photoshop Workstation - R7 5700G - Vega 8 - 32GB RAM - 1TB SSD (NVMe) - 3TB HDD - DVD Read/Write - Card Reader

Degelijk

Prettig contact, toen er een vertraging ontstond. Vond het fijn dat de pc goed was ingepakt met ondersteuning voor zware kaarten.

Uitstekende service!

Een desktop game PC besteld. De videokaart had wat vertraging maar steeds keurig op de hoogte gehouden en een upgrade ontvangen. De levering ging wat minder door vertraging van PostNL maar daar kon Lalashops niets aan doen. Ze probeerde echter wel mee te denken aan een mogelijke oplossing. Gelukkig is de PC nu geleverd en doet het in 1 keer uitstekend. Zeer klantvriendelijke service die je tegenwoordig helaas zelden nog meemaakt. TOP!!!

Gaming PC for great price

Recommend

Beter dan verwacht

Heel netjes tijdig aangeleverd. Kwaliteit enorm goed. Bedankt!

Toppers

Besteld via website. Telefonisch bericht dat de PC klaar was en meteen kunnen gaan halen. Duidelijke instructies! Overall goed bezig mannen :)

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!