snelle levering en product zoals omschreven.

Grote zoutlamp besteld en exact de lamp gekregen die op foto op de site staat. Super verpakt zodat hij snel en veilig is aangekomen.

Tevreden, goede machine, goede service!

Zie bovenstaande.

Duidelijke website Makkelijk en veilig betalen Snelle en degelijke levering Heel blij met de producten

Uitstekende klantenservice

Alles liep perfect tot dat mijn pakket beschadigd aankwam. Gelijk foto's verstuurd en op de volgende dag naar klantenservice gebeld. En wat van klantenservice was dat! Heel goed en rustig mijn probleem geluisterd en zo meteen gereageerd met een prima oplossing. Alles was snel en duidelijk geregeld en na enkele dagen had ik een nieuwe en betere product in huis. Heel verfrissend dit soort van empathie bij klantenservice te beleven! Zeker aanrader! Bedankt Lennart en het hele team!

Colis livré rapidement

Très bien

prima producten, goede service

prima producten, goede service

super

Fijne shop, snelle levering. Top

Top.

Denken met je mee en zorgen dat alles in orde komt. Geweldige service.

Snelle levering en uitstekende service!

Gaming pc voor mijn zoontje besteld. Deze werd snel geleverd en zeer goed verpakt waardoor er geen transport-schade kon ontstaan. Zelf had ik de verkeerde muismat besteld, deze is zonder kosten en problemen omgeruild. Goed bereikbaar, vriendelijke medewerkers, snelle reactie via de mail. Zeker een aanrader, ik vind de producten en service top!

Goed, Betrouwbaar, Betaalbaar en zeer klantgericht

Er ging iets niet helemaal goed met mijn bestelling, maar na een telefoontje naar Lalashops werd het probleem direct opgelost. Bij de aanschaf van bepaalde artikelen verwacht ik naast goede kwaliteit óók een stuk servicegerichtheid, maar uit ervaring geldt dit lang niet bij allerlei gerenommeerde bedrijven. Gelukkig WEL bij Lalashops. Dank jullie wel voor jullie klantvriendelijkheid en servicegerichtheid!

Heel correcte afhandeling, zeer goed product voor een scherpe prijs

De bestelde desktop werd mooi binnen de afgesproken termijn geassembleerd en verstuurd. Alles was prima verpakt. Zelfs Windows was al volledig up-to-date. Zeker een aanrader.

Heel goede draad om juweeltjes te maken! Smelt perfect samen en werkt zeer makkelijk!

Zoals verwacht

PC besteld op de website, duidelijke mails hoe of wat en netjes op tijd geleverd.

Goede omschrijving van het product. Heel blij mee, snelle duidelijke levering

Heel blij met Lalashop!!

Fijne webshop. Na veel onderzoek bij deze webshop uitgekomen voor een Nuc computer. Vanwege de scherpe prijs voor deze configuratie, maar besloten hem te bestellen. Volgende dag keurig geleverd! Mijn ervaring...,gewoon goed!!

Dik tevreden!

Op donderdag 5 Oktober een nieuwe computer besteld. Netjes bestelbevestiging gehad etc maar maandag nog geen nieuwe email. Werd die maandag netjes tewoord gestaan aan de telefoon met goede uitleg over mijn bestelling. Woensdag nogmaals gebeld (ik ben en nerveus wrak met dat soort dingen whaha) en werd ik weer netjes tewoord gestaan door dezelfde jongen van maandag met nogmaals goede duidelijke uitleg over mijn bestelling. Uiteindelijk donderdag m'n pc binnen en kan niet meer dan tevreden zijn!! Onwijs blij met mijn nieuwe computer hier ga ik jaren van genieten!!

Professioneel zakelijk en uitstekend

Zondag nacht besteld Dinsdag middag met de glimlach geleverd En in puike staat !

Bij de vorige bestelling werd een verkeerd product geleverd. Geen reactie op onze opmerkingen! Wellicht een incident?

Bestellen ging gemakkelijk, was goed overzichtelijk. En snelle levering.

Een heel tevreden klant!

Na dat ik dagen aan het zoeken was naar een juiste computer voor mijn zoon, Kwam Lalashops tegen. Na telefonisch contact wat echt snel, vriendelijk en professioneel was. Heb ik een keuze kunnen maken. Wij zijn super blij met de pc en de ondersteuning die wij hierbij kregen! Wij zullen Lalashops zeker aanraden.

Snelle levering leuke shop

Mijn aankoop was een dimschakelaar voor mijn zoutlamp. Ben er heel blij mee.

Prima webshop

Alles heb ik precies volgens de bewering (1-2 werkdagen) ontvangen. 1 klein foutje. I.p.v. 1,5m elektrasnoer kreeg ik een 0,75m snoer. Ik heb ze gemaild maar nog geen antwoord ontvangen. Die verwacht ik vandaag. Desalniettemin een prima webshop!

Alles goed verlopen 10/10

De pc is zoals beschreven. Werkt zeer vlug en doet wat hij moet doen. Prijs kwaliteit zeer goed. Goeie communicatie ook.

Top pc gekocht!

Een gaming pc gekocht die aan alles voldoet. Speelt elke game en gebruik het voor werk. Goede service en goede producten. Raad het zeker aan!

Perfect!

Keurig geregeld allemaal!aquarium ziet er weer top uit,bedankt nog voor het extra grind!enige wat ik jammer vind is dat zoveel moeite moet doen om review te schrijven,dat kan veel korter.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!