Prima product!

Snel geleverd, met aandacht ingepakt en verzonden. Artikel is precies wat wij zochten. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik ben blij!

PC besteld via de website van Lalashops. Zoals beloofd werd de pc op de afgesproken dag afgeleverd. Bij installatie van het apparaat, kreeg ik problemen met de aangesloten monitor: Geen beeld. Ook geen beeld nadat de monitor op de andere beelduitgangen was aangesloten. Lalashops gebeld en er werd voorgesteld om een andere monitor te gebruiken. Deze deed het wel. Teruggebeld om dat te melden. Het bleek dat de 1e monitor te oud was om de signalen van de moderne pc om te zeteen. Om een lang verhaal kort te maken: Zeer goede service van de medewerker. Hij nam alle tijd om het probleem te analyseren en ter plekke een oplossing te vinden Dit bedrijf zal ik zeker aanraden , zeker bij aankoop van een pc.

Prima geholpen

Heel snel en goed geholpen. Ik had alleen het afleveradres verkeerd ingevuld bij de bestelling en toen het pakket met postnl was meegegeven kon dat niet meer gewijzigd worden. Het pakket is door postnl afgegeven zonder te vragen om een ID ! aan een kraker in een kraakpand. Gelukkig kon ik die met wat moeite te spreken krijgen door het hek van dat kraakterrein en had ik alsnog de PC.

Top PC en top bedrijf!

Mijn computer was aan vervaning toe, toen zag ik deze voorbij komen en heb ik deze besteld. Ben er erg blij mee, goede en snelle pc voor de juiste prijs. Ook een gratis upgrade gehad naar betere behuizing. Ik speel geen games zoals gta online, maar wel bijvoorbeeld beamng wat fantastisch werkt hierop. Ga zo door!

Een webshop zoals ik het graag zie...

Van altijd grote PC kasten voor het eerst besloten om een mini pc (Intel NUC) aan te schaffen. Wat me als eerste opviel waren de prijzen die lager waren als bij de grotere en bekende concurenten. Aan de andere kant was ik een beetje sceptisch, want had nog nooit eerder van Lalashops gehoord. Uiteindelijk vond ik precies de NUC die ik wilde hebben en heb die maar besteld. Twee dagen later in huis en gelijk blij dat ik van maxi naar mini was overgestapt. Helaas ging er binnen 10 minuten iets fout, iets dat ik een paar jaar eerder zelf wel had opgelost, maar had geen zin om risico te nemen. Even contact opgenomen met Lalashops en die boden me gelijk aan om de pc terug te sturen zodat ze mijn probleempje konden verhelpen. Alles binnen 1 week terug en het werkt perfect. Ik mag wel zeggen dat ik aangenaam verrast was door de goede en snelle service. Wat mij betreft is Lalashops een aanradertje. Ik ga hier zeker terugkomen.

Product voldoet aan alle eisen, is zoals beloofd op de website, goed verpakt, op tijd geleverd, perfecte prijs-kwaliteit verhouding!

Komt alles goed

Zijn alles goed gereggeld

Snelle reactie klantenservice en snelle levering

Het was fijn snelle reactie te krijgen van de klantenservice. Het pakket zou binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd worden en had het met 3 dagen in huis. Pc is mooi en werkt als een tierelier! Bedankt!

Goede en prettige ondersteuning bij het verhelpen problemen!

Toen bleek dat een besteld product niet aan mijn verwachtingen voldeed, hielp de klantenservice mij geduldig, begripvol en vakkundig naar een goede oplossing.

Grote porties

Wanneer je meer wilt dan 1 enkele steen, dan kun je hier grotere aantallen bestellen voor een mooie prijs!

Erg betrokken en hulpvaardig!

Zeer goed pakje kwam correct toe en vlotte communicatie

Zeer goed pakje kwam correct toe en vlotte communicatie

Goede klantenservice en een mooie custom desktop aan een goede prijs. Enigste klein probleempje is dat de HDD SATA-kabel niet goed vastzat maar dit komt waarschijnlijk door de levering vanuit PostNL. Dit viel makkelijk op te lossen.

Zeer tevreden, snelle levering

De bestelde producten was zoals verwacht. Bovendien een goede service en vriendelijk contact met de klantenservice. Top!

alles perfect ( behalve)

Misschien toch eens vragen aan de klant die zich vergist in hardware en intern geheugen (2TB); Waarschijnlijk kan ik deze ook niet omwisselen. Het zou leuk zijn en helpend, mocht je toch eens nazien of alles wel bij elkaar past. Je hebt heel veel keuze maar in deze wirwar van aanbod loopt het bij de particulier wel eens mis. Het was ook niet heel duidelijk bij de videokaart welke aansluitingen er beschikbaar zijn. Ik had graag twee schermen of zelf drie (in de toekomst) maar die zijn niet beschikbaar of ik heb het niet goed voor. Voor de rest ( na bellen ) wat reactie van jullie dat de bestelling kan doorgaan en dat jullie het bedrag hebben ontvangen (communicatie is heel belangrijk) Na bellen, kreeg ik twee antwoorden: Het eerste ze zijn er nog niet aan begonnen en een paar seconden later, morgen staat ie bij Jou.

Netjes en snel geleverd zelfs de downgrade was super snel terug betaald zelfs voor ik de pc had

zeer positief

ik heb een pc aangekocht en wist niet goed wanneer deze geleverd kon worden. Heel snel en vriendelijk antwoord via mail ivm leveringen pc. Ik vind Lalashop zeker een aanrader.

Helemaal top!!!

Game pc besteld, werd keurig binnen opgegeven tijd (2-5 werkdagen) geleverd, extra's keurig geïnstalleerd. Werkt allemaal helemaal fantastisch. Lalashops is zeker een aanrader!

Zeer tevreden.

Snelle levering en ook leuke prijzen

1x himalya lamp wit gekocht. Mooie lamp en geeft mooi licht. 1x himalaya lamp oranje gekocht. Lamp is lichter kwa gewicht als beschreven en helaas gaat die meer naar wit als oranje licht, wat dus minder mooi licht geef (voor een oranje). Heb meerdere oranje lampen en die geven vele malen warmer licht. Maar ik ga op zoek naar een gekleurd lampje om erin te doen(weer niet of die te koop zijn) Leuk/loef was wel dat er 2 reserve lampjes bijzaten.

top ervaring

Heeft even geduurd

Goede service!

Het bestelde product was zoals verwacht. Bovendien een goede service en vriendelijk contact met de klantenservice. Top!

levering perfect, maar contact naderhand waardeloos

wij hebben een gaming computer besteld bij lalashops. omdat ze ook bij bol.com verkopen durfde ik dat wel aan. de levering gaat perfect. de computer wordt netjes op tijd geleverd. alleen blijkt dan dat de cooler op zijn kop is gemonteerd en nu de temperatuur op zijn kop staat aangegeven. bij vragen hierover krijg je geen enkele respons. meerdere malen gebeld en ook gemaild, maar er komt geen reactie terug, jammer! terwijl het niet eens echt een klacht is, meer een vraag hoe op te lossen. jammer lalashops, want hiermee verspelen jullie een goede review.

Vriendelijk, snelle service

In het begin was ik nogal huiverig over het bestellen bij Lalashops. Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar de reviews zagen er goed uit! Ook waren de prijzen voor wat ik graag wilde zeker niet verkeerd! Ik vond het een echte steal! Wanneer ik vragen had kon ik gemakkelijk bij de klantenservice terecht en werd ik iedere keer vriendelijk geholpen. Wat een klant vriendelijk team! De Pc die ik uiteindelijk binnen kreeg was PERFECT. Precies waar ik als klein kind van heb durven dromen! Ik heb Lalashops ook meteen aanbevolen aan mijn familie, mijn nichtje is namelijk ook opzoek naar een goed werkende game pc! Mocht ik ooit ik de toekomst nog een pc nodig hebben, dan weet ik waar ik wezen moet! Ga zo door Lalashops, jullie zijn toppers!

ECHTE AANRADER! TOP SERVICE!!

Ik heb hier een game-pc gekocht voor mijn zoon. Het zijn zeer vriendelijke mensen en ze doen hun uiterste best om hun klanten tevreden te maken!! Ik had wat vragen omdat ik niet zo goed wist hoe het werkte en ze hebben mij goed op weg geholpen. Jammer genoeg werkte er 1 fan niet in de pc en ook dit is in goed overleg met mij heel goed en snel opgelost. Iedereen zou zijn Game Pc hier moeten kopen

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!