Snelle service en mooi product

Mooi instap gaming pc pakket voor mijn zoontje. Fijn dat je nog wat opties kan toevoegen om helemaal te krijgen wat je wil. Hij is er helemaal blij mee, de ledshow was precies waar het jongenshart om vroeg (en de pc werkt natuurlijk ook gewoon). Levering was vlot, wij zijn tevreden.

De bestelling geplaatst maar 3dagen niets vernomen past na een telefoontje direct gehandeld en andere dag ontvangen.

Heel goed gehulpen.

Gaming pc besteld voor mijn zieke zoon en het kwam op tijd voor zijn verjaardag. Ik kom zeker terug❤️❤️❤️

Ik had een tijdje terug een zoutlamp hier besteld, maar helaas ging na een paar maanden het lampje kapot. Ik heb dit laten weten aan Lalashops, en die reageerden praktisch meteen! Ze lieten me dan ook weten dat ze meteen een aantal nieuwe lampjes op zouden sturen. Ontzettend goede service!

Aankoopproces was eenvoudig en de levering zoals aangegeven. Het product moet ik nog evalueren maar de service en opvolging was aangenaam.

Goede ervaring

Ik heb recent een computer gekocht bij lalashops.Ik ben super tevreden over de service en over het product zelf. En zeer tevreden over hoe het contact verliep met de medewerkers. Ik zou het iedereen aanbevelen om hier een computer aan te schaffen.

Super tevreden

Super tevreden met mijn aankoop! Alles is perfect verlopen en geleverd!

Reparatie videokaart

Er was iets mis met de videokaart van mijn PC. Omdat de PC 2 jaar verzekerd was, werd deze gratis vervangen. Ze hadden mijn videokaart niet meer op voorraad, dus werd gratis vervangen door een andere, betere videokaart. Contact met medewerkers ging ook soepel. Klasse!

Goede kwaliteit, minder goede levering

De pc is van zeer goede kwaliteit, alleen op de website staat max 3 werkdagen levertijd tenzij anders aangegeven, het stond bij mij niet anders aangegeven maar het duurde wel een week.

Prima geregeld

Beter bestaat niet!

Product = state of the art zonder belangenreklames. Alleen heb ik de fabrieksinstellingen moeten gebruiken om een degelijk profiel-, account- en computernaam in te stellen, waarbij ik mijn voorgeïnstalleerde office pakket kwijt ben waar ik voor heb betaald. Maar onderaan de streep is het perfectomundo...

Het gekleurde zand had ik nodig voor een kunstproject. Door telefonisch contact te hebben ben ik goed geholpen en had het product snel in huis.

Goed snelle levering en advies

Geen 5 sterren omdat ik geadviseerd ben een geluidskaart met jack koptelefoon uitgang te gebruiken werkt prima alleen verloopstekker moeten halen voor usb c naar usb a had advies kunnen zijn zodat ik deze direct had kunnen kopen klein detail Mvgr L van Hoof

Perfect werkende computer op één puntje na.

Helaas bleek de PS-2 aansluiting voor het toetsenbord niet te werken. Ik heb dat opgelost met een nieuw toetsenbord met USB aansluiting, een schadepostje van 19 euro. Verder wilde ik een harde schijf uit mijn oude computer overzetten, maar daar bleek geen lade voor te zijn. Toch een beetje jammer.

Contact en levering oke, product Doet het niet!

Goed bedrijf en makkelijk te bereiken. Helaas 1 dag gebruik startte de PC wel op(RGB verlichtin en ventilatoren) doen het wel maar geen beeld, zodat ik niets meer aan kan passen. D.Thiel

Heel goed product

Goede desktop keuze kunnen maken met deskundige hulp van medewerker. Werkt uitsekens. Product goed verpakt alleen een grote min krijgt Post.nl voor het niet bezorgen van het pakket aan huis terwijl dit wel de afspraak was. Pakket (14 kg) zelf moeten ophalen in centrum waar geen autoverkeer mogelijk is...

Prima geregeld

Goed product voor een eerlijke prijs. Netjes verpakt.

Perfekt klant vriendelijk en een top produkt

Makkelijk, snel en waar

Dat wat je vraagt, krijg je ook en dat met een snelle levering. Daarnaast was de prijs prima.

Super fijne service

Prima webshop met een erg fijne en nette service! Ik had een verkeerde kleur lamp geleverd gekregen en zij hebben dit direct heel netjes opgepakt. Ik zou er zo weer bestellen.

Perfect, vriendelijk, goede prijs

Zeer snelle reacties, behulpzaam, en goede producten. Aanrader!

Prachtige computer, volgens specs geleverd en voor een goede prijs, aanrader!

Gekozen voor een Be Quiet kast, zeer stil, Helemaal tevreden,

Prima producten voor een goede prijs

Communicatie kan beter. Wanneer je wat verwachten kan. Ze zijn eigenlijk iets drukker dan ze aankunnen. Maar wel heel vriendelijke in de communicatie

Drivers niet geïnstalleerd

Heb de computer en bijbehoren in goede orde ontvangen, alleen waren de drivers niet geïnstalleerd van de Wi-Fi en bluetooth. Na wat tobben is het me gelukt, maar had mooi geweest als dit al geinstalleerd was bij ontvangst.

Snel Geleverd tegen goede prijs

Snel Geleverd tegen goede prijs

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!