Goede service, klantvriendelijk en erg behulpzaam als iets onduidelijk is. Pc is in perfecte staat! Bedankt :)

Super bedrijf, had een vraag. Super goed geholpen. Echt top bedrijf met top producten

Kapot lampje geleverd, maar uiteindelijke compleet nieuwe bestelling gekregen

Ik had lampjes (10 stuks) voor zoutlampen besteld bij jullie, en er was er bij levering al eentje kapot. Ik had hier een mail over gestuurd en ik zou wat nieuwe lampjes ontvangen, dat zou al helemaal top zijn, alleen ging er iets mis met die verzending. Toen heb ik gewoon een hele nieuwe complete bestelling van 10 lampjes gekregen, dat is toch echt super! Echt heel erg bedankt, met name Lennart voor de goede service!

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service. Alles was goed verzorgt qua levering en daarbij een heb ik een mooie snelle pc geleverd gekregen.

goede info

mail binnen 2 dagen antwoord

prima PC voor beste prijs die ik kon vinden, geen problemen met verzending alles ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Prima beschrijving van de PC die ik wilde hebben

Was opzoek naar nieuwe PC deze snel gevonden en besteld, helaas bij bezorgen zat een verkeerde usb WiFi stickie, heb daar over een mail gestuurd en na enkele dagen bericht gekregen dat ze de goede WiFi stic na zouden sturen. Deze nu al ontvangen en alles werkt perfect. Lalashop hartelijk dank. Gr. H.Koll

Er stond binnen 3 dgn verzonden maar had het pakketje de volgende dag al in huis. Prima product, waren zelfs twee lampjes meegeleverd! Jammer dat 1 het niet deed. Het is een erg sfeervol lampje!

Erg blij met de zoutlampen en de losse lampjes. Heel goed verpakt en snelle verzending!

Prime pc geleverd

Het voelt ongemakkelijk om een pc te bestellen bij een webwinkel die LaLa-shop heeft. Klinkt niet echt vertrouwenwekkend. En als het na de bestelling vijf dagen stil blijft groeit dat gevoel. Maar toen kwam de track-and-trace en alles is perfect geleverd. Top spul voor een erg goede prijs.

Zeer scherpe prijzen.

Ik kwam toevallig op hun website via Bol.com. De systemen die ze aanboden waren lager geprijsd dan wat ik verwachtte. Wist al dat de levering een paar dagen langer op zich liet wachten i.v.m. drukte. Toen ik de doos ontving van de bezorger dacht ik eerst dat men wat vergeten was in de PC te doen, zo licht was die. Na opening bleek die wel compleet. Los was meegeleverd een DVD brander/speler en multimediareader. Beiden via een externe USB aan te sluiten. Ik dacht dat die geïntegreerd zouden zijn, maar ik had dat zelf niet goed gelezen. Ik had zelf nog een videokaart die ik in de PC zou plaatsen. Maar goed dat ik vooraf checkte op daar ruimte voor was want het moederbord was niet erg uitgebreid. Maar het paste en werkte! De SSD M2 opslagkaart was van het merk ADATA. Zou ik zelf niet voor gekozen hebben. Geheugenkaartjes heb ik niet bekeken. Waarom geen hogere beoordeling, : Omdat de producten die gekozen zijn van het goedkoopste soort zijn. De duurzaamheid is dubieus, maar we gaan het zien. Als ik over 4 jaar nog tevreden ben en onderweg niks defect raakt dan zal ik een hogere waardering geven. Vooralsnog het voordeel van de twijfel, maar "I keep my fingers crossed".

Duidelijke website en goede communicatie

Ter vervanging van een 12 jaar oude PC een i7 machine besteld. Op de website een machine uitgezocht en de nodige upgrades toegevoegd. Na 7 dagen het bestelde in huis. Goed verpakt en de nodige uitleg ontvangen. Fijne machine en veel sneller met opstarten en ook met het werken met zwaardere programma's zoals Photoshop. Fijne webwinkel om te bestellen.

Prima pc voor een scherpe prijs.

Snelle levering: pc na drie dagen in bezit. Vragen via mail vlot antwoord.

Tevrede.

Ik ben tevreden met mijn pc.

Onbereikbare klantenservice

De levertijd van de door mij bestelde computer werd overschreden. Dus wilde ik contact met de klantenservice. Bellen ging niet want als je belt krijg je een bandje. De chat op de site staat vaker uit dan niet en er werd behoorlijk laat gereageerd op de mails. Voor een bedrijf wat claimt klantenservice hoog in het vaandel te hebben staan vind ik dit heel teleurstellend. De bestelde PC is (tot nu toe) helemaal prim

Goed product, wat problemen bij onderdelen & verzending

De PC werkt zeer goed, er waren wat problemen bij het verkrijgen naar onderdelen en dan bij de testrun van de PC maar dat werd opgelost. Bij vragen naar informatie werd er altijd op de vraag geantwoord ook. Eventueel zelf de klant wat op de hoogte houden bij problemen, maar ik kan niet klagen.

Snel en heel aangekomen.

Ik heb een prachtige gaming pc gekocht voor een hele mooie prijs. Contact was goed, ze reageerde binnen 1 dag op mijn mail en ze waren erg vriendelijk. Pakket was binnen de levertijd binnen en alles werkt zoals het hoort. Mooie kast en super snel. Ik zou zeker nog een keer hier bestellen.

Fijne webshop en leuke prijzen ook.

Toevallig kwam ik deze webshop tegen op internet. Gelukkig maar want ze hebben veel goede wierook voor redelijke prijs. Als ik een punt van kritiek mag geven is het dat alles wat beter gerangschikt zou moeten zijn zodat je in dit geval de wierook allemaal in een alfabetische volgorde kan zien. Zou het nog een stuk leuker maken om hier te bestellen. Het is nu wel erg onwillekeurig geordend of juist willekeurig ,net hoe je het bekijkt. Verder geen klachten. Prima shop.

Doen wat ze beloven

Ondanks dat ze het druk hebben bij LalaShops ben ik door de service medewerkers redelijk snel en goed geholpen als ik een update wilde hebben over de bestelling en aanpassing van de door mij bestelde PC desktop.

Lieve leuke mensen met hart voor de klanten

Snelle bezorging en een persoonlijke noot . Echt geweldig

Alles ok

Tevreden over alles 8

Heel Goed

Ik heb een PC gekocht en hij werkt good

fantastisch goede klanten service

levertijden staan hoog op hun vaandel prima kwaliteit en prijzen zijn zeer scherp

Goeie pc ontvagen.

Pc was perfect. Hij kan de meeste games op mid-high settings runnen op rond de 90-200 fps. Maar bijvoorbeeld als ik een 3060ti er in had dan zou het veel beter zijn! Maar een 1660 super is ook prima hoor. Dus ik ben tevreden.

Vlugge levering

Vlug geleverd en goeie kwaliteit en niet duur

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!