Great price and great service!

Had exactly what I was looking for at a great price. Expertly packed and fast shipping to deliver faster than expected. Would recommend them 100%!

Deze webshop is goed te bereiken bij vragen.

Door de vakantieperiode heb ik langer op mijn product moeten wachten. Als ik vragen had over de levering, kreeg ik snel antwoord via de telefoon of mail. Keurige service.

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering

Alles in orde

Een PC met wat aangepaste specificaties gekocht en geleverd binnen de gestelde levertermijn . Inbedrijfstelling is prima gegaan (plug & play) en blij dat er geen "gratis " overbodige software reclame is mee geïnstalleerd . een klein aandachtpuntje : Graag documentaties van de PC , n.m van de motherboard, meeleveren. groetjes Wim

Te druk…

Geen personeel om alles te “Bol”werken? Dan melden op website en niet een antwoordapparaat opzetten en niet bereikbaar zijn. Verder is levertijd voor mijn computer niet gehaald. Na anderhalve week binnen. Dus: transparant zijn op website over huidige situatie, dan maar wat minder klanten, maar wel kwaliteit. Verder is de computer binnen. Zit 1gb netwerkkaart in, terwijl 2,5gb heb besteld. Moet ik nig over bellen/mailen, maar dan krijg je antwoordapparaat of geen reactie.

Prompte levering

Maar uw lampjes waren 15 watt ipv 10 vermeld op de website

Super desktop, netjes ontvangen en na installeren super snelle computer.

Product naar verwachting en snel geleverd

Product naar verwachting en snel geleverd

Snelle levering. Top product voor goede prijs.

Top service en top producten

Zeer snelle levering, zeer tevreden over het product

Zeer tevreden over product en persoonlijke benadering!

Goed contact met snelle reacties op mijn vragen, ook na levering nog contact gehad of we tevreden waren.

Uitstekende webshop !

Zeer positief.

Tot nu toe slecht

Mijn ervaring is tot nu toe slecht, ik heb een pc ontvangen die het niet doet. Dan is het erg frustrerend dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn en alleen per mail. Dat ik dan eerder deze mail krijg dan een reactie op mijn mail zegt genoeg.

goed ingepakt en snelle levering

Zowel de zoutlamp (2 - 4 kg) als de lampjes waren goed ingepakt. Gelukkig niets gebroken of kapot. TOP !!

De fluisterstlle PC is inderdaad fluisterstil

Lalashops heeft een prachtaanbieding van een 'fluisterstille' PC die verbluffend stil is. Dat het cijfer 10 net niet gehaald was komt door de afwezig zijn van speciale schroefjes om de harddisks in rubberen ophanging vast te schroeven. Gelukkig zaten die nog in een oude PC. Ik heb zelf een geluidloze grafische kaart met displayport toegevoegd aan de configuratie. Alles werkt perfect. De adviezen van Lalashops zijn deskundig. Heerlijk, dat deze PC zoveel aansluitingen (USB2, USB3 & USB C) heeft. Zeer aanbevolen!

Ik heb bij hen een spelcomputer gekocht

geweldige service, snel contact met de klant, ik heb ze gevraagd om een ​​paar dingen te installeren op de computer die ik bestelde, ze hoefden het niet te doen, maar ze hadden er geen probleem mee. Ik raad aan!

super service

snelle levering en bestelling zoals het beloofd is. Sehr tevreden over alles. Hartelijk bedankt

Zeer mooie en supersnelle pc!

Ietwat vertraging door drukte voor de levering. Mooi aangekomen in onbeschadigde verpakking. Dieect gebruiksklaar en supersnel. Voldoet aan alle bestelde specs. Aanrader!!

Wordt aan gewerkt.

Met het betreden van een nieuw level, deze is veel jonger en sneller, wordt ik genoodzaakt nog meer spullen te verjongen en te versnellen. Een grootse uitdaging, dank u wel hiervoor.

Prettig contact

Vlotte service, meedenkend. Lennart is prettig in het contact, bedrijf is aanbevolen.

tegengevallen

1. 10 lampjes 10 W besteld, 15 W gekregen. 2. Het eerste lampje kreeg ik niet in de fitting, toen het oude lampje geprobeerd, dat ging heel soepel, dus weer het eerste nieuwe lampje, viel achter het bed, zaklantaarn erbij om terug te vinden, en met veel moeite kreeg ik het lampje tóch in de fitting. Verder nog geen andere lampjes geprobeerd, kost me nu teveel tijd. Komen ze uit China? Lokale ondernemers maken zoiets toch niet?

Computer op maandag besteld, diezelfde zaterdag nog in huis, en werkt als een trein. Geen 5 sterren, omdat er duidelijker vermeld had kunnen worden dat de bezorgtijd 2 tot 5 dagen is in plaats van morgen in huis. Verder goed opletten of je wifi nodig hebt en bluetooth nodig hebt. Ik kwam er pas later achter dat ik dat niet had geselecteerd. Dit was echter makkelijk op te lossen door die apart bij te bestellen. Verder duurde het even om contact te leggen door de drukte, maar toen dat eenmaal was gelegd, erg vriendelijk contact gehad. Uiteindelijk is de prijs kwaliteit verhouding zeer sterk, zeker voor een RTX 4070 TI en een prima snelle bezorging. Aanrader!

Snelle levering en precies wat ik vroeg.

mooie desktop, snel geleverd.

nog niet uit de doos gehaald, gaat nog gebeuren

De bestelling en levering van de mini PC verliepen heel snel.en goed.

De bestelling kon heel gemakkelijk op de website geplaatst worden. Ik had de mini PC na 2 dagen al binnen via PostNL. Kortom, een tevreden klant.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!