Correct afgehandeld

Om privé redenen de bestelde PC retour gestuurd. Vanwege de drukte duurde de afhandeling iets langer, maar vandaag de mail gekregen dat het geld wordt terug gestort . Normaal geen refund op het geïnstalleerde office pakket,maar omdat het allemaal wat langer duurde wordt deze ook vergoed.

Snelle levering (eerder dan verwacht) en een gratis upgrade

Bij Lalashops een mini pc gekocht (via Bol)omdat mijn mediaserver, uiteraard altijd 's avonds, de pijp aan Maarten had gegeven. Lalashops was ca 10% goedkoper dan de andere leveranciers, dat was voor mij in eerste instantie de reden dat ik hier kocht. De levertijd zou 5 werkdagen zijn. Na 2 dagen stond de bezorger al op de stoep met de NUC. In de omdoos zal een extra briefje. Omdat de levertijd van mijn bestelde computer langer duurde dan verwacht kreeg ik gratis een upgrade naar een betere, snellere versie. Dit is toch een heel leuk cadeautje! Zeker de moeite waard om hier vaker te bestellen.

Snelle en complete levering, prima!

Snelle en complete levering, prima!

Super service!

Ik had 3 zoutlampen besteld. 1 daarvan begaf het meteen nadat ik hem in het stopcontact had gedaan. Dus een mailtje gestuurd. Dit werdt super opgelost! Heel erg bedankt hiervoor.

goede ervaring

Had een klein probleempje dit is vriendelijk en snel opgelost

Heel slecht klantenservice

Als ik ze Bel zeggen ze dat het te druk is en moet mail. En als ik ze mail moet ik ten minste een week wachten

Snelle en goede levering

+ Duidelijke website met goede uitleg + Eenvoudig bestelproces + Snelle levering + Duidelijke omschrijvingen bijgeleverd

Slecht , geen communicatie

Hij heb een product besteld bij jullie, het duurt dagen dat ik niks hoor ik neem zelf contact op met jullie, dan krijg ik te horen dat er problemen zijn met de pc. En dat het snel zal opgestuurd worden .maar tot heden heb ik nog geen mail ontvangen dat het is afgeleverd , en dat ik het kan ophalen . Ik vindt dit beneden alle peil

Gewoin super

Een aanrader, vlug geleverd en mooie producten

Alles prima geregeld.

Positief aan alle kanten, service, communicatie, levering en prijs.

top service

Zeer snelle service. goede prijs kwaliteit

Fijne goede eerlijke service en informatie

Zeer klanvriendelijk, actieve benadering, klant staat op plek 1. Goede service en eerlijke info

Heel tevreden

Binnen zeer korte tijd mijn product gekregen in de samenstelling zoals ik het had besteld. Voorafgaand aan de bestelling geïnformeerd waarneer zou worden geleverd, ook daarbij een zeer vriendelijke email.. Kortom. Prima webshop met dito service.

geschokt

Beste Lalashop, Ik heb de zending geaccepteerd, maar ik moet eerlijk zeggen dat zowel de verpakking als de staat van de desktop er slecht uitziet. Verpakking leek wel derdehands met verbroken zegels, gaten en butse, ook de tempex beschermingsdelen in de doos waren gedeeltelijk weg. De metalen beplating van de desktop is niet strak met een deuk, er zit geen beschermende folie meer op de glazen delen van de behuizing. Het lijkt meer op een treurig refurbished exemplaar, hoe komt dat nu? Hij werkt verder oké. En wat zullen we nu doen? Groet, Mike Werkhoven

Product zoals gevraagd en zeer snelle levering.

Een super service en snelle levering

Door grote drukte zou het misschien wat langer kunnen duren de game pc verzendklaar te maken. Dit werd netjes via de mail gecommuniceerd. Als conpensaie werd ons een muismat aangeboden! Wat niet had gehoeven want de levertijd kon enkele werkdagen zijn, dat stond vermeld op de site. De pc werd toch nog eerder verstuurd dan verwacht en daar waren we heel blij mee! Net als met de goede service van Lennart door snelle en duidelijke communicatie!

Goed maar...

PC is goed gebouwd en werkt prima maar de verpakkingsmateriaal is van een slechte kwaliteit denk ik, toen de PC aankwam zat bovenste gedeelte van de PC al onder losse witte verpakkingsmateriaal, toen ik de verpakkingsmateriaal uittrok ontplofte het beetje in mijn gezicht. Gelukkig was de gat richting top v.d case dus ik kon de pc schoonmaken en gebruiken als het richting gpu/moederbord was geweest had ik het terug gestuurd. Dit is geen kritiek maar een feedback mbt de verpakkingsmateriaal. Verder is de pc goed, werkt goed. Ik zou zeker weer een PC bij lalashop bestellen, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima, op een klein foutje na…..

Heb een desktop PC besteld. Werd binnen de gestelde termijn geleverd. Echter….DVD drive en kaartlezer waren niet ingebouwd. LalaShops kwam met een aanvaardbare oplossing, dus probleem snel opgelost, maar daarom een 8 en geen 10 als eindbeoordeling. Mijn ervaring was goed, maar niet perfect.

Top service en heel fijn contact

Nadat post nl een fout had gemaakt en mijn pakket bezorgd als status had, heb ik direct contact opgenomen met Lalashops. Omdat ik mijn pakket niet had ontvangen, werd ik van het kastje naar de muur gestuurd door post nl. Het contact met lalashops was erg fijn. Er werden de juiste vragen gesteld en goede service geboden. Door lalashops heb ik toch mijn juiste pakket ontvangen!! En het product.. is geweldig!

SGoede service, duidelijke website, snelle levering

Zeer overzichtelijke website, en snelle levering

Computer super snel en volgens afspraak geleverd.

Ik heb zeker gekregen wat ik vroeg een perfecte pc volledig in orde alles verliep vlot

Perfecte PC voor een zeerbetaalbare prijs

Levering verliep soepel, niet vandaag besteld morgen in huis nee natuurlijk niet ze moeten de pc samenstellen logies toch dat het een paar dagen is !!! Verder zie je zeer uiteenlopende revieuws op Tweekers maar daar zitten juist mensen op die het snelste geheugen de snelste processoren enz willen hebben en dan ook nog van Het A merk en betalen graag mee voor minder. Ik heb nu meerdere pc's besteld via LaLashops en niets meer dan lof voor wat ze leveren.

top

Een snelle levering en goed op de hoogte gehouden. Goede kwaliteit!

SNEL en meer dan verwacht

Snelle levering en tot mijn verrassing zat er zelfs een dimmer op.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!