Goede webwinkel

Bestelde product was binnen twee dagen en onbeschadigd binnen.

Helemaal prima

Via Bol rechtstreeks naar Lalashop gegaan. Eenvoudige bestelprocedure, simpel achteraf account aanmaken, keurig op de hoogte gehouden en super snel geleverd!! Echt top

Heel vriendelijk en zeer snelle service. Danku

Degelijk materiaal en correcte service!

Degelijk materiaal en een correcte + vriendelijke service. Geen enkel probleem ondervonden met LalaShops, zeker een aanrader!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Levering duurde iets langer dan aangegeven op de site maar de pc was zoals geadverteerd.

Hele mooie zoutsteenlamp en snelle levering

Precies wat ik nodig had

De website is fijn en overzichtelijk, ik kon mijn nieuwe pc helemaal naar wens zelf samen stellen. Wat het extra leuk maakt is de prijs, super kwaliteit voor een gunstige prijs. De bezorging verliep goed, pc was zeer goed en met zorg in gepakt. Alles was netjes beschermd zodat mijn nieuwe pc in perfecte staat werd afgeleverd. Ik heb deze keer voor een witte pc gekozen, nou hier heb ik geen spijt van. Mooie pc, fluisterstil en super snel! In een zin: Ik ben zeeeeeeet tevreden!

Uitstekend!

Het pakket was goed verpakt en snel geleverd! De wierook ruikt heerlijk!

deze onderneming komen hun belofte na en daar houd ik van !

netjes de volgende dag ook afgeleverd en geen gezeur met een te late verzending. Alles op tijd zoals beloofd waar kom je dat nog tegen ?

fantastisch

Prachtige Hymalaya zoutsteen lamp ontvangen! Zeer tevreden, alles verliep zoals afgesproken.. Dank, Inge

Zeer tevreden!

Snel geleverd, super blij met mijn pc!

perfect

Ik bestelde donderdagnamiddag , zaterdag ontving ik alles , mooi verpakt .

Goeie service en goeie kwaliteit

makkelijk kunnen bestellen en het aanpassen naar wens van de computer was zeer makkelijk te doen met een gebruiksvriendelijk menu met de opties die ook passend zijn. Zelfs nog een extra telefoontje gehad voor de bevestiging van enkele wijzigingen. vriendelijke persoonlijke service en het willen meedenken met mijn wensen.

uitstekend

Goede correspondentie en heel snelle bezorging.

Levering snel

Alleen bij post punt, wel wat beschadiging op de doos.

Ik heb een grafische kaart gekocht bij deze website. Ze was binnen de 2 dagen geleverd ookal woon ik in België en de grafische kaart werkt perfect!

Top service!

Ik had een vraag nadat ik mijn bestelling had gedaan en de volgende ochtend werd ik meteen gebeld! Daarna ben ik nog een keer gebeld ivm het opsturen. Netjes een track en trace code gekregen en na 3 dagen was de bestelling binnen! Echt top. Ik zou zeker andere hier aanbevelen!

levertijd

ik had en pc besteld en heeft me heel lang geduurd wnr deze aankwamn ze zeggen op hun site 2 a 5 werkdagen ondertussen al 1 week en heb nog steeds niks binnen van hun ook al verschilllende mails gestuurd antwoorden ze ook niet op

Prima budget computer

Budget computer besteld. Ryzen5 5600G. Draait prima. Sommige onderdelen wel anders dan in de specificaties op de site staan. Bijvoorbeeld ander type moederbord. Wel beter. Had iets netter gebouwd mogen worden. Zij paneel zat er niet netjes op, maar dit komt ook enigszins door de kast. Ze reageren ook snel op een vraag die je middels e-mail stelt.

geweldige uitrusting

computer met goede specificaties voor een goede prijs, zeer snelle levering, ziet er geweldig uit. geslaagd cadeau. Ik heb geen bezwaar.

On tijd-snelle levering,goed informiert

Super veepackt ,schnell en perfekt geliefert, bedankt

jamais reque le colie

paquet est jamais livrer a mon adres rue de la hutte 102 a leernes . Mais dans un colie chop a fontaine l eveque . Comme je suis pas capable de me deplacer je suis en chaise roulante le collie doit etre livrer a mon domicille . MERCI .

• Nous recommanderiez-vous? Non

Geen enkele opmerking, prima ervaring

Ik heb macramekoord besteld bij Lalashops, en de hele bestelling en levering zijn prima verlopen, zonder enig probleem.

Snelle levering maar ik heb een vraag omtrent de garantie.

Op de behuizing van de NUC plakt een zegel die niet verbroken mag worden om de 3 jaar garantie niet te verliezen. Maar ik heb begrepen dat er een vrije ruimte is om een ssd in te bouwen. Om die in te bouwen moet je het zegel verbreken en de NUC openmaken. Dat lijkt mij toch wel tegenstrijdig.

Fijne winkel! Persoonlijke service!

Game pc besteld voor mijn zoon. Ik had vooraf wat vragen over de mogelijkheden voor een spel en welke videokaart daar geschikt voor was. Ik kreeg snel antwoord via de mail en de pc besteld. De volgende dag had ik hem al in huis. Ik ga hier zeker weer eens bestellen aangezien ik heel tevreden ben!

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!