Super webshop!

Niet duur en wordt netjes en snel geleverd. Blij mee!

Geen klachten.

Aangepaste PC gekocht. binnen 5 ontvangen. Geen klachten, Goede service.

goede klantenservice

Alweer zo'n 3 weken geleden heb ik een complete gaming setup bij lalashops besteld. Deze kwam binnen de verwachte tijd aan maar helaas ontbrak de monitor in het pakket. Nadat ik hier achter gekomen was heb ik via de site contact opgenomen en na 2 dagen kreeg ik antwoord + een excuses voor het wachten vanwege de drukte. De aardige man die mij hielp kon door het gewicht van mijn pakket na te kijken vaststellen dat mijn monitor inderdaad miste en ik kreeg een extra muismat ter verontschuldiging. Het pakket kwam 2 dagen op de verwachte tijd aan. Lalashops heeft ook mijn klacht over postNL metteen serieus genomen (zij laten het pakket voor je voordeur achter ook al moet deze een handtekening zelfs als er mensen thuis zijn). Dit probleem lijkt nog niet opgelost te zijn want mijn monitor werd alsnog voor de deur achtergelaten maar hier kan Lalashops verder niets aan doen. Over het algemeen had ik een erg positieve ervaring alles zat goed verpakt en kwam onbeschadigd aan (wel had ik graag een handleiding bij de moitor gewild en was het folie aan de binnenkant van het glas niet verwijderd en natuurlijk is de eerste keer een deel van mijn pakket vergeten hierom dus ook geen 5 maar 4 en een halve ster). Ik ben erg tevreden!

prima en goede kwaliteit en goede levering

ik ben heel tevreden met julie en ook goede levering en het pakket was ook zeer goed verpakt en de binnen kant van de computer was ook zeer goed verpakt en het was ook op tijd geleverd op de juiste datum van herkomst

Goede computer tegen een schappelijke prijs, netjes in orde, goed verpakt en snel geleverd.

blij

Ik had snel gewaxed koord nodig en vond het hier. Binnen twee dagen had ik het in huis.

Geweldig goeie service en snelle levering

De service is top en wat je besteld is binnen 2 dagen geleverd.. ook op de e mails wordt snel geantwoord.

Correcte service,ook al heb ik daar geen beroep op gedaan;-)

Wat valt er te zeggen als alles al correct verloopt???

Snele levering

Gewoon netje gekregen wat ik besteld had, en keurig verpakt

highly recommended

i bought a pc recently from lalashops,very nice experience, friendly people,honest and very understanding,best prices in the market , i would really recomend this shop to anyone

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden met de producten en het contact via de mail.

Hele mooie producten, goede prijs en snelle levering! Mijn kleine zoutlampje op tijd binnen om mee te kunnen nemen op vakantie. Contact gehad met de klantenservice, ook erg vriendelijk. Aanrader!

Top bedrijf

Door post.nl was het verjaardagsfeestje kado te laat .... mijn dit bedrijf heeft het super voorin zoon opgelost.....hij is super blij met zijn kado gekregen muismat .... heel klantvriendelijk bedrijf.....

Had mijn bestelling snel nodig. Even de vraag gesteld en het was in de juiste configuratie de volgende dag binnen.

Top geregeld! Goede service!

Kwam er achter dat ik een verkeerde optie had gekozen met bestellen. Meteen contact opgenomen en dit is direct aangepast. Levering ook echt top! De pc was goed beschermd en er zaten extra instructies bij voor het ingebruikname. Zeer te spreken!

Videokaart werkt voor geen millimeter wat ik als ict technicus zeer betreur.

Videokaart AMD Radeon RX 470 8GB is niet werkend te krijgen. Wordt ook niet gededekteerd in Windows. Driver laat zich niet installeren als hardware niet gevonden wordt.

slechte communicatie en foute levering

pc besteld en een upgrade naar gigabyte mobo waar ik extra voor heb betaald. pc geleved nagekeken en toch een asrock mobo erin. terug ingepakt, niet aangesloten en gebruikt, mail gedaan dat het niet de juiste combinatie was die ik had gevraagd en voor betaald, dagen moeten wachten op antwoord, en dan krijg je een mail die zegt dat het hetzelfde is, nouja. heb dan nog erg moeten aandringen om hem terug te sturen en mijn geld terug te krijgen. sorry hoor, zo doe je geen zaken. voor mij niet meer. als je de pc besteld zoals ze op de site staan, dan zal het wel ok zijn denk ik, maar bij aanduiden en extra betalen van een upgrade, doe dat maar niet, daar loopt het zeker fout. ik heb dan ook de verzendkosten nog zelf moeten betalen voor het terugsturen van de pc alhoewel zij wel in de fout zijn gegaan, heb daar een mail rong gestuurd maar tot op heden nog geen antwoord ontvangen. dat vindt ik dus ook niet kunnen.

perfect

Alles geleverd zoals besteld! Helaas vond PostNL het nodig om het bij onze bovenburen voor de deur neer te zetten, maar daar kan Lalashops.nl niks aan doen. Een volgende keer laat ik het verzekerd versturen.

ZEER GOED VERLOPEN

MISSCHIEN MIJN EIGEN FOUT, MAAR IK WACHTE OP EEN BEVESTIGING VAN POST NL DAT MIJN PAKTJE AL TERPLAATSE WAS, HET LAG ER AL 6 DAGEN.

Gedupeerde geworden van het faillissement van een concurrent… daardoor wat gespannen afgewacht op de verzend gegevens. Ze hebben netjes terug gemaild en zelfs gebeld om ons gerust te stellen. Als extra service een extraatje gekregen. Netjes. En geleverd wat we besteld hadden. Super.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Al was het druk, ik ontving toch goede informatie. Producten netjes en compleet geleverd.

Je suis très content

J'étais très satisfait. Parfait.

Makkelijk kiezen en kopen

Mijn eerste ervaring met deze shop. En die is ook gelijk goed verlopen moet ik zeggen. Prijstechnisch zeer interessant. Maar ook de simpele manier van uitzoeken, bestellen en afrekenen spreekt mij aan. Vervolgens was het product snel in elkaar gezet, rekening houdend met mijn wensen. Een paar dagen later is het uitpakken en starten maar. Windows is reeds geïnstalleerd en geactiveerd. Zeer goed geregeld dus. Tevens was de standaard behuizing niet op voorraad en kreeg ik een beter exemplaar aangeboden zonder bijkomende kosten! Top service. Nu staat de pc hier te shinen met zijn mooie rgb verlichting. Wij zijn er blij mee!!

Niet bereikbaar en nog geen pc gezien

Vorige week pc besteld, zou vandaag geleverd worden. Nog geen verzendbericht ontvangen. Gisteren niet telefonisch bereikbaar en een mail verzonden. Vandaag hetzelfde bandje met: extreme drukte, alleen per mail bereikbaar….. wat een zooitje daar

Topservice

Bedankt voor de snelle service!

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!