Best goed

Snel afgeleverd maar zat geen power kabel bij

Overzichtelijke site, ruime keuze, schappelijke prijs en snelle levering.

Heb eigenlijk alles hierboven al omschreven..... :)

Service was uitstekend optijd en correct

Zoals bovenstaand

Ben meer dan een jaar met Lala Shop, en wij zijn er heel blij me, goede service, bedankt.

Nog elke dag mee bezig, en tot nou toe geen problemen al voor meer dan een jaar, wij zijn heel blij mee, en de sevice is goed, bedank Lala shop

Uitstekende service. Snel geleverd!

Snelle levering mooi product

I7 game pc gekocht voor mijn zoon. Prima product en snel geleverd.

Fijne geuren

Veel variaties, en de kamer ruikt erg lekker

Sneller als de wind

Niets op aan te merken, noch over de bezorging noch over het product zelf.

Niet bereikbaar oer mail / telefoon, 16GB oude RAM i.pv. 64GB bestelde

Dit bedrijf had een retour kunnen afwenden door me de bestelde RAM in een mini PC te kunnen naleveren. Per mail 2x aangegeven dat de computer niet met de extra bestelde 64GB (!) RAM werd geleverd. De harddisk is van de ALLER goedkoopste SSD kwaliteit. Dus 2x mailen over order, telefonisch "wegens extreme drukte" niet opnemen (lees, geen klantenservice per telefoon). En 2 mails over een week tijd met een klacht niet beantwoorden. Een retourlink en invulformulier zonder instructies en adres op de website. Nu nog even afwachten hoe het met de retour betaling gaat lopen. om op voorhand al schrik van te krijgen.

Kleur lijkt helemaal niet op website

Helaas lijken de steentjes helemaal niet op de afbeelding op de website. De afmetingen, gewicht, etc. kloppen wel.

Awesome experience

I highly recommend... On the website ey stated that ey deliver withn 2-5woriking days and ey delivered my Gaming PC on the 3rd day. ey have excellent computers

Prima communicatie en levering

Mijn spullen werden netjes volgens afspraak geleverd

zeer tevreden

alles wat ik aan wensen had zit allemaal in het systeem, contact heel goed met de lalashops, in ons geval met Lennart

Zeer goede nette service zeer goed contact

Zeer goede service ik kreeg zelfs de vraag of alles heel en goed aangekomen was.

eenvoudig bestelproces en netjes geleverd

Gunstig geprijsd, snel geleverd - gewoon top

Intel NUC besteld en al na 2 dagen in huis, werkt uitstekend. Hier ga ik zeker nog wel eens bestellen.

Prima sevice

De levering van het door mij bestelde product eerder en correct geleverd.

Gewoon perfect.

Voor het eerst besteld Goed qua prijs en bezorging. Herhalings vatbaar.

Snelle service, pc perfect in orde

Geleverd op 1 dag, goede prijs - kwaliteit verhouding, alles perfect in orde

Precies zoals beweerd op de site, alles netjes op tijd en goed afgeleverd.

Unieke en mooie producten!

Mooie producten met goede prijzen

super

goede prijs en correcte levering met nog een leuke attentie in de verpakking ook

SUPER

DANK voor de pijlsnelle levering van een prachtig apparaat, scherp geprijsd!!

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!