Mooie top end gaming pc tegen een scherpe prijs!

Een tijd geleden begon mijn gaming laptop het te begeven. Tijd dus voor iets nieuws. Eerst was ik van plan om zelf mijn eerste PC te bouwen, maar mijn schema kennende moest ik eerlijk toegeven dat dat never zou zijn gebeurd. Wel wist ik duidelijk welke hardware ik er graag in zou hebben. Toen ik een prebuild tegen kwam met precies die parts van LalaShops was de keus dus vrij snel gemaakt, het lichte prijsverschil met de losse parts vond ik het gebrek aan kopzorgen meer dan waard. Toen ik de PC in gebruik nam heb ik er zelf nog een SSD bij geprikt, dit ging super makkelijk. De onderdelen en de kabels zitten netjes en overzichtelijk in de kast en zijn makkelijk te verwijderen en terug te plaatsen. Wat klantenservice betreft heb ik 1 keer geïnformeerd over mijn bestelling, ik kreeg netjes binnen de aangegeven tijd antwoord. Wat ik helaas veel teruglees van anderen en wat ik ook heb ervaren is dat mijn avondbezorging niet op het aangegeven moment is geleverd, ik vind het toch belangrijk om even te zeggen dat de verkoper er niks aan kan doen dat de PostNL bezorger te beroerd is om aan te bellen terwijl je met smart op de bank zit te wachten. Zou het jammer vinden als potentiele klanten deze jongens daarop afrekenen. Al in al top product, niks aan te merken op de service.

Levertijd

Levering duurt enkele dagen langer omdat de onderdelen niet op voorraad zijn. Daarna verpest postnl de levering door niet op te komen dagen bij een avondlevering tussen 17:30 en 22:00. Nu 2 dagen later wacht ik nog steeds op mijn pc met monitor. Ergens liggen mijn spullen van 1600,- en ik heb geen idee waar.

Communicatie wat traag

Bleef enige tijd onzeker over mijn bestelling. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling binnen de juiste tijd geleverd gekregen. Daar ben ik dankbaar voor en is een compliment op zijn plaats.

Goede klantenservice

Wij hebben een game PC voor mijn dochters verjaardag hier besteld. Toen de levering iets op zich liet wachten werden wij toch wat zenuwachtig. Het contact met de klantenservice was fijn; de medewerker was meedenkend en erg vriendelijk. Uiteindelijk is de PC ook op tijd voor haar verjaardag geleverd.

super goede service snelle levering

als je hulp of vragen hebt krij je zo snel mogelijk een antwoord en je wordt goed geholpen

Vlotte levering en goed verpakt

Breekbaar pakket, maar goed verpakt. Makkelijk bestellen en snelle levering. Goede prijs- kwaliteit.

Hele fijne game pc

Goed contact via e-mail om grafische kaart nog te upgraden. Goeie prijs-kwaliteitverhouding

Ik kan deze wierrook nergens meer vinden en het is de enige die ik lekker vind, dus was al erg blij dat ik hem hier tegen een goede prijs kon krijgen. Nu ging er helaas iets mis met de levering maar dit is hersteld door de super vriendelijke klantenservice terwijl dit niet eens nodig was. Dus dank jullie wel voor vriendelijkheid. Hopelijk krijgen jullie deze kokos geur ook nog in backflow kegels

Wij hebben een bestelling gedaan en deze kwam keurig verpakt onze kant op. Werd zelf eerder bezorgd dan gezegd. Echt top!

Snelle levering en niet duur. Zal deze shop zeker aanbevelen.

Desktop is beter dan verwacht

Zelf een pc samengesteld en laten bouwen door Lalashop. Niet alle onderdelen waren naderhand op voorraad maar werden vervangen door betere voor dezelfde prijs. Enkel de communicatie over levering kan beter. Heb alle dagen moeten mailen omdat deze binnen max. 5 dagen geleverd zou worden maar werden er uiteindelijk 12.

Goede pc, snelle service

Computer werkt als een zonnestraaltje en was echt super snel geleverd!

Heel snelle levering van een mooie product!

In 1 woord geweldig

Prachtig product. Zeer goed verpakt en het staat ook nog heel erg mooi in mijn huiskamer. Zeer tevreden met deze aankoop.

Snel duidelijk, goed verpakt.

Product prima, levering kan beter

Tevreden met product. Levering is niet gegaan zoals ik aangegeven heb op jullie site. Heb aangegeven afhaal punt, maar zijn toch aan de deur geweest. Was niet thuis. Pas paar dagen later alsnog afgeleverd op afhaal punt.

Goede afhandeling en response op vragen via e-mail

Men heeft de order goed opgevolgd en op tijd (binnen 3-5 werkdagen) afgeleverd. Scherpe prijs voor een goede snelle desktop PC.

Snel geleverd en product dier aan verwachting

Product netjes aangeleverd en voldoet aan verwachting met wat extras, verder een nette begeleidende extra informatie brief erbij over het product.

Makkelijk besteld, prima prijs, goed verpakt, vlot geleverd

pc werkt niet naar behore

Goedemiddag, Op dit moment ben ik nog niet tevreden met de geleverde pc. Ik ben hier ook in contact mee met de betreffende afdeling. Bij aankomst wilde de pc windows niet opstarten. In overleg met afdeling heb ik de schijf geformateerd en zelf windows geinstalleerd. De PC blijf echter herhaaldelijk crashen, zonder aantoonbare reden. Ik ben ook veelvuldig in contact met de helpdesk van een computerspel dat ik speel, omdat ik at spel niet geinstalleerd krijg. Zij zeggen dat de logfiles die ik opstuur errors laten zien die normaal gesproken bij een gebrekkig drive voorkomen. Ik zou graag deze pc stabiel en goed werkend krijgen, want ik heb er al veel tijd in zitten om alles te proberen te installeren en overzetten, maar eerlijk gezegd ben ik genegen om gebruik te maken van de twee weken 'niet tevreden' terugstuur garantie. Ik wacht nog even af waar de afdeling mee komt, om te zien of we dit zonder terugsturen kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Chris Pluym

Een beetje lastig bereikbaar maar:

Wat een fijne en persoonlijke benadering nadat mijn mailtje gelezen was: Persoonlijk gebeld, direct de verantwoordelijkheid genomen en de zorg weggenomen. Een ondernemer die voor zijn beloften staat en niet schroomt om daar persoonlijk voor in de bres te springen. Hadden we er daar maar veel meer van. Ik hoop, en verwacht trouwens, dat Lennaert met nieuw personeel kan groeien en nog veel klanten blij kan maken. De instelling is prima, de producten trouwens ook, mijn zoon is blij met zijn snelle PC. Nu de monitor nog even nazenden, en dan is iedereen blij!

Prima PC (Ryzen 9 met RTX 3070ti)

In tegenstelling tot de meeste andere webshops ontving ik na de bestelbevestiging geen emails meer van Lalashops. Normaal volgen er 2 a 3 over dat de assemblage is begonnen of het apparaat klaar is voor verzending. Enerzijds lekker rustig, anderzijds baart de radiostilte een beetje zorgen. Ik had gehoopt dat de PC er binnen 2 werkdagen zou zijn, maar dat werden er 4. Nog even wat verwarring of levering zou plaatsvinden op vrijdag (opgaaf in de mail van Lalashops) of op donderdag (opgaaf bezorger - track&trace) PC zit degelijk verpakt en er is ook gezorgd dat de videokaart niet kan bewegen. Er zijn duidelijke beschrijvingen toegevoegd over ingebruikname en retourbeleid. We gaan zien hoe goed we met dit apparaat kunnen gamen (vooral MS Flight Simulator) Vermoed dat het gebruikt moederboard niet al te modern is. Er zit nog een ps2 aansluiting op, die overigens niet werkt met de oude toetsenborden die ik nog met zo'n stekkertje heb liggen. USB toetsenboard, muis en Xbox controller geen problemen. Tot slot, ik moet nog wel aan de slag met de standaard windows user zonder wachtwoord en met admin rechten waarmee de PC wordt geleverd.

fijn aparaat tegen een goede prijs

Ik heb een I5 NUC besteld. Dit was een van de enige winkels die deze voor geconfigureerd met geheugen, SSD en Windows leverde. Goede prijs en snel geleverd!

Vlotte levering na bestelling via de site!

Vlotte levering na bestelling dus prima eerste kennismaking

Heel goed verlopen

Mijn eerste aankoop gedaan bij deze webshop. Communicatie was goed, wat toch wel belangrijk is. Zeker en vast één om te onthouden. Groeten, vanuit België

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!