Steekt boven andere shops uit

Laptop besteld. Dik tevreden over alles. Over de laptop en het klantgerichte bestelproces. De communicatie door de shop ondersteunt uitstekend. En de shop levert snel.

Geweldige service

Ook snelle levering!

Prima PC voor een goede prijs, goede service

Een goede PC voor een goede prijs! Verstuurd binnen de verwachte termijn. Er was pech door tekortkomingen van PostNL, men heeft bij Lalashops goed gereageerd bij mijn navragen over de verzendstatus. Uiteindelijk PC goed aangekomen. Ik constateerde dat er 2 fans waren geinstalleerd ipv de 3 die in de bestelling stonden en dit bleek een tekortkoming te zijn van de site software. Ondanks dit heb ik een 3-de fan toegestuurd gekregen, prima! Telefonisch contact hebben bleek niet mogelijk, op emails werd er dagelijks wel goed en correct gereageerd. Ik beveel Lalashops aan voor game PC aankopen.

Betrouwbaar

Duidelijke communicatie, snelle levering

Prima prijs/kwaliteit, snelle verzending.

Goede communicatie omtrent voortgang van het leveringsproces. Snelle levering en goed verzorgde verpakking.

Zeer teleurstellend

Lampjes waren te groot voor onze zoutlampjes en sprongen kapot na 5min branden. Mail gestuurd, kreeg 1 keer antwoord en helaas nu al twee weken geen antwoord.

snel en duidelijk

Ik heb een laptop besteld en ik heb hem zelf opgehaald. Ik werd 2x gebeld om te bevestigen wanneer ik hem kwam halen. Ik kon aangeven welke windows versie ik erop wilde en ook dat is goed gegaan. De laptop was startklaar en ik ben er heel tevreden mee!

Mooie lampen maar branden niet lang, contact niet mogelijk

De 4 zoutlampen die ik heb besteld met 10 extra lampen voor me zelf en als cadeau zijn mooi, maar de lampjes blijven niet langer dan 2 dagen branden. Hiervoor contact opgenomen waar het aan zou kunnen liggen maar telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb 2 x een mail gestuurd hierover maar nog altijd geen reactie ontvangen. Jammer dat ik geen advies in deze kan krijgen om dit probleem op te lossen.

Snel goedkoop kortom super

Na samenstellen pc zeer snel geleverd en binnen half uur al werkend. Uitstekend

Op tijd geleverd. Precies zoals je vroeg.

Apparaatspecificatie was precies zoals gevraagd, op tijd geleverd. En de prijzen waren redelijk.

Er stqat dat mijn pakket geleverd is maar heb niks ontvangen!!

Was eerst bang dat de bestelling te laat zou zijn, mijn zoontje is namelijk morgen jarig. Nu zag ik gister dat het op zaterdag door post nl bezorgd zou zijn, daar waar ik niet thuis was ivm pasen, én ik een camera heb waarop te zien is dat er geen pakket naar mijn voordeur is gebracht. Heb extta betaald om niet te leveren bij buren, én ik las in de mail dat tekenen voor de zending vereist zou zijn. Maar hoe kan het dat er dan blijkbaar getekend is en mijn pakket op gelevers staat??? Ik hoop echt morgen nog wat te ontvangen maar ik ben er bang voor. Meest kutte is dat ik mijn zoon morgen geen kado kan geven, ik heb 549 euro uitgegeven voor dit pc systeem wat ik niet ontvangen heb!! geen idee wat ik hiermee moet en ik heb nu al geen zin meer in morgen. In 1 woord, zwaar kut!!!

Mooie lamp gekregen en ook nog een snelle levering

Goede ervaring

Mijn bestelling is vlot en uitstekend verpakt geleverd.

Slechte service

Had mijn pc besteld, Dag later aangesloten eindstand problemen met in de computer in tekomen was geen groot probleem maar iemand die geen verstand heeft met pc dan kan t wel pittig zijn. Geen probleem had gelezen eigenaar heeft ook druk eindstand gebeld en gemaild na 3dagen nog geen antwoord dus gereden daar naar toe ( hadden ze nieuwe locatie zonder aangegeven op internet) en het was 3uur totaal heen en weer. Goeie pc maar letop klantenservice is hier niet top anders was t voor mij wel voldoende geweest.

Dikke prima

Ik had snel een nieuwe PC nodig om videos mee te bewerken. Met de persoonlijke aanpassingen die ik aan de standaard versie had gehad was binnen 48 uur mijn PC opgestuurd. De reactie op de mail was wat laat en onhandig dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Maar de PC was er snel, keurig ingepakt en werkt naar behoren.

Snel en netjes afgeleverd

Dit was de eerste keer dat ik bij deze firma een bestelling heeft geplaatst.

Snel besteld. Snel afgehandeld. Snel bezorgd!

Prima service!!

Mijn nieuwe PC besteld bij Lalashops, een mooie prijs en een prima service. In plaats van een levering gekozen de PC toch maar op te halen. PC stond netjes klaar en is door een medewerker in de auto gezet. Nog wat specifieke uitleg gekregen waarna ik de PC thuis heb aangesloten en deze zonde problemen zijn werk doet. Zeker een aanrader!

Het wachten heeft wel beloond.

Hallo,Mijn ervaring met lalashops is ronduit uitstekend,Mijn geduld werd wel op de proef gesteld,Want het duurde iets langer dan de beloofde 2-5 werkdagen omdat een geluidskaart nog niet was binnengekomen,Voorheen had ik wel een mail gestuurd met de vraag hoe ver de status van mijn aankoop is? Wat ik wel op zich het enige min punt vind van lalashops,Ik ben wel ontzettend blij met mijn Desktop,Hij is zeer stil en snel en kan de zwaarste spellen aan wat ik zelf een pluspunt vind.

Tegenvaller.....

Computer werd later geleverd en bleek niet het complete apparaat zoals op de site stond beschreven. Contact hierover is telefonisch niet mogelijk, dus mailtje gestuurd. Nog geen reactie gehad. Als het op korte termijn naar tevredenheid kan worden opgelost zal ik een nieuwe klant ervaring indienen. Nu vooralsnog dus negatief. Jammer.

Niet bereikbaar

Pc met monitor besteld. Snelle levering maar geen monitor. Wel besteld en betaald. Krijg hierover geen contact met ze. Telefonisch niet en per email (nog) niet. Zonder monitor heb ik dus niets aan het computersysteem. Vervelend, want ik wil het computersysteem wel zo snel mogelijk gebruiken. Aanvulling op bovengenoemde reactie. Telefonisch uiteindelijk netjes te woord gestaan en duidelijk uitgelegd waarom en waar het probleem zat. Computersysteem zeer netjes verpakt en ondanks de wat late levering van de monitor toch zeer tevreden dat ik dit systeem hier gekocht hebt.

Netjes en op tijd

Mooie pc. Als besteld

Prima prijs kwaliteit verhouding. Goed geïnformeerd over de leveringen. Over Service nog geen mening. Nog niet nodig gehad.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!