Super snel en goed!

Afgelopen vrijdagochtend mijn PC besteld en ik kon zaterdag al lekker gamen. Super snel geleverd en topkwaliteit PC!

Goede prijs met goede service

Wij hebben hier een pc besteld voor de verjaardag van onze zoon. De prijs en de mogelijkheden waren goed en onze vragen werden netjes beantwoord. Ook de levering was snel, wij zullen hier vast nog wel een keer iets kopen.

Snelle levering. Top!

Uitstekende communicatie en product snel geleverd. Tevreden!

Super snel geleverd.

Snelle reactie op mijn email en een klein probleempje keurig netjes en zeer snel opgelost.

alles naar wens en snelle levering

mooie lamp, precies zo als op de foto en snelle levering.

Goede kwaliteit PC, problemen direct adequaat opgelost

PC conform geleverd, probleempje werd direct en zeer goed opgelost. Bedrijf met top after sales!

Zeker aan te raden!

Ik heb een laptop besteld bij Lalashop. Deze was de dag nadien al bij mijn thuis geleverd. Stevig en veilig verpakt. De laptop zelf werkt prima, niets op aan te merken!!

correcte snelle levering met goede traject-communicatie (internet)

Productlevering in orde, zoals bij bestelling opgegeven.

Goede en vriendelijke aftersales.

Netjes binnen de aangegeven termijn geleverd en al met al een goede computer die voldoet aan mijn wensen.

goede service

makkelijk te bestellen en snelle levering van een goed product

snel en goed geleverd

Telefonisch onbereikbaar.

Alleen via email bereikbaar en dan na x aantal dagen een reactie. Mijn contact met Jesse was prima maar ik heb de indruk dat hij er alleen voorstaat. Dit in combinatie met het feit dat jullie telefonisch onbereikbaar zijn maakt dat ik jullie niet zo snel zal aanbevelen. Mvg Ron Ramselaar

Remboursement

Commande annulée le 15/03/2023 et toujours pas remboursée

Voldoet aan de verwachtingen

Goed verpakt en het voldoet aan de verwachtingen

bestellen is makkelijk.

Een bestelling plaatsen is makkelijk, maar kontakt krijgen onmogelijk

top

alles is zoals het moet zijn!

Goede computer

Ik kreeg pas na een vraag van mij te horen dat de computer geleverd kon worden. De helpdesk was ook niet bereikbaar om vragen te stellen. De geleverde computer voldoet wel aan mijn eisen (daar gaat het om)

Een aanrader, snelle levering en zeer vriendelijk klantgericht!

Al meerder bestellingen hier gemaakt en contact gehad met het personeel. Hun benadering naar de klanten voelt fijn en vriendelijk.

Na veel onderzoek te hebben gedaan uiteindelijk uitgekomen bij lalashop voor het kopen van mijn nieuwe gaming pc. Goede prijs, duidelijke service en supersnel geleverd. Ik ben heel tevreden, alles werkt naar behoren en zou zeker nog een keer wat bestellen

Prima service en correcte levering

4K video bewerkings computer binnen 4 dagen perfect geleverd alle extra’s waren ingebouwd. Klein probleem met Windows 11 maar snel en correct door klantenservice opgelost.

Snelle levering leuke website alles makkelijk te vinden

GEWOON PERFECT !!!!!!

super

Mijn eerste pc besteld bij Lalashops.nl. Wat een keuze. Aangezien dat we de bestelling op zondag geplaatst hadden, werd het pas maandag op gang gezet. Door de grote drukte werd de pc 5 dagen later geleverd (vandaar dat halve puntje minder). Als extratje voor het lange wachten heb ik een XL RGB matje gratis erbij gekregen. super leuk !!!

Klantvriendelijkheid magna cum laude!

Ondanks het bizarre feit dat ik mijn aankoop heb geretourneerd heb ik bij Lalashops.nl toch een uitstekend gevoel over gehouden. Het initiële contact met hen liet even op zich wachten i.v.m. de enorme drukte voor het Team, maar toen eenmaal het contact was gelegd, ben ik uitermate tevreden over de manier waarop. Klinkt controversieel, retourneren en toch tevreden zijn, dat vraagt natuurlijk om enige uitleg. Ik had mezelf een prachtig systeem uitgezocht tegen een klantvriendelijke prijs. Eenmaal in mijn bezit, glimmend van trots, althans ondergetekende, poogde het systeem aan te zetten, maar het systeem dacht daar heel anders over, ondanks de vele reanimatiepogingen mijner zijde, het was en bleef een flatliner. Contact gezocht met de klantenservice van Lalashops.nl, dat ging wat stroef door de voorgenoemde drukte. Bellen, mailen, en daarna een contactformulier. Kreeg ze uiteindelijk te pakken en afgesproken met hen om mij een retour label te zenden zodat ik het aangekochte systeem ter reparatie kon aanbieden. Eenmaal gerepareerd, kwam het systeem een week later weer bij mij terug, niets aan het toeval overlatend, het systeem weer correct aangesloten, het makkelijke van plug and play, is dat je onderliggende technologische knowhow niet hoeft te beheersen, immers een stekker in het stopcontact steken en de knop op de voeding omzetten, kan iedere 'boeren...', ondergetekende dus ook. Ooit gehoord van de Wet van Murphy?..... Zelfs drie Jack Daniels met cola zero ( ja dat dan weer wel, de cola zero bedoel ik ), het systeem antwoordde met absolute stilte op de groene energiebron, en wederom na diverse pogingen het systeem op te starten.....niks nada noppes. Dood is dood blijkbaar. Contact gezocht met Lalashops.nl....en zij zijn er net zo ziek van als deze jongen. Ter reparatie aanbieden zou geen soelaas bieden, daar waren het Team en ik het grondig over eens. Retour label en het herroepingsrecht inschakelen, was de enige optie die overbleef. Goed geregeld!

Verbluffend fijne ervaring

PC besteld via de site, dag later gebeld: erg druk, ze proberen de 2-5 werkdagen levering aan te houden. 5e Werkdag: ''tring: uw pc is klaar''. Omdat ik in Weert woon heb ik verzocht de pc af te halen: ze brachten de pc zelfs naar mijn auto! Uitpakken en installeren van de pc was een feest, soepel en vlotjes. Het is dat er maar 5 sterren zijn te vergeven anders had Lalashops er meer verdiend!

Vriendelijk personeel en goede service

Ik heb een gaming pc voor mijn zoon besteld. Ik belde nadat ik een geautomatiseerd bericht had gekregen dat de pc na 2 dagen geleverd zou worden maar dit niet gebeurde. Werd erg vriendelijk en netjes te woord gestaan. Ik vertelde dat mijn zoon jarig was en werd gelijk op gereageerd. Ik ga iw bestelling voorrang geven. Vanaf bestelling tot aan levering duurde 5 werkdagen. Keurig alles geïnstalleerd en netjes verpakt. Zelfs een kadootje voor mijn jarige zoon erbij! Kortom een aanrader!

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!