Slecht ervaring

Eerlijk gezegd kan ik alleen maar slechte dingen zeggen over dit bedrijf. Ik heb de bestelling na 2 dagen betaald, ze zeggen dat ze het niet accepteren. Omdat het Paypal account niet Nederlands is

Een superervaring! Gaming PC AMD Ryzen 5 3600

Super team! Ik ben heel goed geholpen. Ik ben er op goed geluk naartoe gereden en mijn aankoop (gaming computer voor mijn zoon) werd direct op maat wordt gemaakt. Omdat ik zover gereden had, kreeg mijn zoon ook nog eens een nieuwe versie muismat! Al met al, de koffie was heerlijk, klantenservice te gek en het team is geweldig! Kind blij, mama en papa ook blij!! En natuurlijk is de prijs TOP!!

GEWELDIG!!!

PC presteert boven de verwachtingen en zeer tevreden over de klantenservice

Geweldige service gezellige mensen.

Wij kwamen de pc ophalen en we voelden ons gelijk erg welkom. Personeel weet waar ze het over hebben en hielpen graag. Prijs van onderdelen was ook erg goed. Zeker een aanrader super service!

Top after sale service!

Twee maanden geleden een gaming computer gekocht bij Lalashops. Opeens deed de computer niet meer. Na een telefoontje plegen, heeft Lalashops aangeboden om de computer te repareren. Het bleek dat de voeding kapot was. De voeding is vervangen met een betere versie. Een gratis upgrade. En niet alleen dat. De computer werd goed nagekeken en een extra koeling gel gekregen. Ook een cadeautje gekregen: een lichtgevende muismat. Ik ben zeer tevreden. Mijn volgende computer zal ik bij Lalashops weer kopen!

Geweldige service

Ik heb recent een gaming pc gekocht bij lalashops.nl. Hij werkt perfect en de beschrijving klopt + geweldige service heel behulpzaam. Één minpuntje is wel dat ze niet antwoorden op mails als je ze wilt contacteren moet je bellen Dat vind ik wat jammer.

Tevreden!

Ik ben tevreden over mijn bestelling van een extra stille 4K videobewerkingscomputer (1825,-). De website heeft volgens mij overzichtelijke en goede pc-keuzemogelijkheden, zonder teveel of onnodige keuzes. Communicatie was goed (i.v.m. kleine levertijdsvertraging door videokaart niet in voorraad, en slechte postbezorging PostNL). Componenten zijn (erg) netjes geïnstalleerd en de pc is geleverd, en werkt, zoals beloofd.

Buitengewoon tevreden over geleverde service.

Vakkundig advies ontvangen van medewerker Bas. Regelmatig contact verliep soepel per e-mail met hem. Ik kreeg steeds binnen korte tijd antwoord op mijn ingestuurde vragen. Tevens werd er voor gezorgd, dat mijn pc op de afgesproken datum afgeleverd werd. Goed werk, Bas, keep up the good work.

Uitstekend geholpen

Ik heb hier een PC naar mijn eigen manier samen kunnen stellen. Doordat ik nog SSD's over had, had ik ervoor gekozen om geen schijven in te laten bouwen. Nadat ik de order geplaatst had werd ik gebeld om even zeker te weten dat dit geen fout was, en heeft de medewerker mij zeer vriendelijk geholpen. De PC kwam hier keurig en netjes aan, cable management was top ik hoefde alleen nog even mijn schijven te installeren (nogmaals, ik had hiervoor gekozen). Als ik ooit nog een PC moet laten samenstellen, dan ga ik dat zeker weer hier doen.

Top service en begeleiding

Na lang zoeken op diverse websites bij LalaShop terecht gekomen, na de nodige vragen heb ik de Intel Desktop PC / Computer - i7 9700K 8-core - 500GB SSD (M.2) - 4TB HDD - 32GB RAM - Win 10 Pro besteld met wat aanpassingen zoals een BeQuiet 600 behuizing waar ik een CD speler en kaartlezer heb bijbesteld ook de voeding gewijzigd naar 650 W Gold plus een Wifi en Bluetooth kaart. De ondersteuning en beantwoording van mijn vragen zijn door Robert altijd snel en correct beantwoord en uiteraard ook nog eens meedenken, gebruik het systeem nu ruim een week en ben super tevreden. Bij het ophalen nog wat kleinigheidjes gevraagd extra Sata kabel voor inbouw extra HD en die zijn direct uitgevoerd zonder extra kosten. Ik kom hier zeker nog eens terug om te shoppen. Ga zo door want bij LaLashop is service echt service.

In 1 woord. Top service.

Zo snel geleverd. Mooie computer kast. Mijn zoon is super blij. En als er wat is mogen we altijd bellen. Wij zijn uiters tevreden. Goed verpakt. Helemaal heel aangekomen. Top.

Goed advies bij aankoop

Ik heb een PC gekocht om professionele videomontage mee te doen. Bo van Lalashops heeft me telefonisch geholpen de juiste keuze te maken. Bij het in gebruik nemen bleek de kaartlezer niet goed te werken. Ik ben telefonisch goed ondersteund om het geheel werkend te krijgen op een manier die voor mij het handigst was. Zeer tevreden dus!

gewoon zwaar klote

ik heb nu mijn game pc voor de 2 de keer terug moeten sturen en elke keer als de pc daar is is hij verder kapot dan dat hij was ook al pak je de pc met 3 rollen bubbel plastic komt hij als nog kapot aan niks bestellen kwa game pc

Zeer klantgericht, attent en professioneel

Mijn bestelling voor een PC was al geplaatst, maar opeens bleek een deel van de hardware niet voorradig te zijn. Ik werd door Lalashops opgebeld, het probleem werd mij voorgelegd en....zij hadden het al op kundige wijze opgelost! Net als bij een normale "fysieke"winkel, ik voelde mij als klant zeer tevreden. Inmiddels draait de PC al weken bij mij zonder problemen!

Dankbaar voor de hulp na mijn mails

Een tijdje geleden heb ik via deze website mijn ontevredenheid geuit over Lalashops.nl omdat ik geen antwoord kreeg op mijn mails betreffende een bepaald probleem dat ik had met mijn aangekocht product. Echter kreeg ik na een tijdje toch een vriendelijke mail terug met oprechte excuses omtrent hun laat antwoorden en dat dit kwam door technische problemen. Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad en hebben we samen uitgezocht wat het probleem was. Met de begeleiding aan telefoon is het gelukt om mijn computer volledig in orde te brengen. Bedankt daarvoor! Dus al bij al is alles goed gekomen dankzij hun hulp en ben ik opnieuw een gelukkige klant!

Het kwam uiteindelijk allemaal helemaal goed.

Mijn bestelling liep mis , met alles, wat er mis kan lopen. Soms heb je gewoon van die dagen :) Het is uiteindelijk helemaal goed gekomen. En als ik weer een nieuwe game pc nodig heb , al zal dat best wel even gaan duren met die glimmende 3060 nu , bestel ik hem gewoon weer hier .

Zeer tevreden!!

Na goed na te denken dan toch online besteld, iets wat ik normaal niet doe met een PC te kopen en een voor mij onbekend bedrijf. Ik heb dus online besteld en laten weten dat ik hem zelf kom ophalen in Weert. Toen ik daar was bleek dat ik met de bestelling toch 2 foutjes gemaakt had, dus eigen schuld en niemand iets te verwijten. De usb reader en de cdrom had ik los besteld i.p.v. in de PC. Er werd mij netjes aangeboden om alles over te zetten in een andere body zodat alles intern zou zitten en ik als een tevreden klant daar zou vertrekken. Moest wel een half uurtje wachten. Nou geloof me daar was ik echt blij mee, ondanks de grote drukte hebben ze me ontzettend goed geholpen. Is een super jong team waar de klant koning is. En 2 jaar volledige garantie. Zeker een aanrader.

Uitstekend, geweldige klantenservice

Afgelopen tijd was er een enorm tekort aan grafische kaarten. Desondanks heeft het personeel van Lalashops hun uiterste best gedaan om de PC die ik bestelde zo snel mogelijk te leveren. De klantenservice was altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast zijn de prijzen zeer competitief! Deze winkel is sterk aan te raden.

Echt super service

Nadat de computer na een klein jaar niet meer werkte , is Jesse thuis langs gekomen (in Amsterdam) om te repareren . Naast een hele vriendelijke beleefde jongen , heeft hij twee uur gesleuteld , allerlei onderdelen vervangen , net zo lang tot de computer het weer deed ! Alles binnen de garantie van 2 jaar. Heel blij mee , Jesse bedankt !

Matig

Na 5 werkdagen nog steeds geen trace and trace code. Zou vandaag geleverd worden, had ik gehoord gekregen via de klanten service.

Super Goed!!

Ik had een pc besteld op precies te zijn de https://www.lalashops.nl/amd-ryzen-5-3400g-budget-game-computer-gaming-pc-r5-apu-a1 . Hij werk goed en is naar verwachtingen. Ik zal wel een kleine tip geven om er een ssd in te doen dan start je pc sneller op als je daar windows op laat instaleren.

Verzending duurde iets langer dan voorzien was(pakket bleef bij Postnl hangen). Aantal keer getracht contact te zoeken via mail of contactformulier echter zonder respons(verbeterpuntje). Maar na telefonisch contact alsnog goed geholpen en na wat vertraging het bestelde product ontvangen!

Super service en heel vriendelijk.

Eerlijk gezegd is dit één van mijn beste ervaringen ooit. Een zeer vriendelijk en vertrouwelijk bedrijf. Ze behandelen jou heel persoonlijk en zorgen ervoor dat zij zeer vertrouwelijk overkomen. Het contact zowel over mail als telefoon was zeer positief. De verzending was snel gedaan en zeer zorgvuldig verpakt. Ik kan eerlijk gezegd geen minpunten opnoemen. Top bedrijf!

Vriendelijk en behulpzaam

Na een probleempje bij mijn retour erg goed en vriendelijk geholpen door Bas. Denken goed met je mee en zorgen voor een fijne oplossing. Voor mijn volgende aankoop zeker weer hier kijken!

SUPER

Bo heeft mij goed geholpen. top gozer

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!