Uitstekende service - precies wat nodig was!

Ik was op zoek naar een stille PC en vond er een op de website van LaLashops. Met COVID-19 zijn er allemaal aanvoerproblemen voor PC-onderdelen, maar we konden samen er uit komen en de PC zo samenstellen dat ik er helemaal tevreden mee was, en toen we dat eenmaal hadden vastgesteld, werd de PC bijzonder snel gebouwd en kon ik hem komen afhalen. Heel goed en voor iedereen aan te raden!

Super bedrijf en service!

Was zeker de moeite waard ritje naar Lalashops! We komen zeker weer eens naar jullie super team!

een zeer tevreden klant

ze zoeken naar de snelste oplossing voor een leek op gebied van informatica hadden ze het geduld om me alles stap voor stap uit te leggen. super vriendelijke stemmen aan de lijn ze hebben de pc terug laten sturen en volledig in orde gebracht een dikke pluim voor Lalashops

Super service en klantvriendelijkheod

Had met spoed een pc nodig, besteld en kon die dezelfde dag nog afhalen. Super service en de klant staat ouderwets centraal bij hen. Ga zo door!!

Top ervaringen

Vorig jaar een hele fijne Video-montage PC gekocht bij LalaShops. Ik wilde wat ingredienten upgraden en na een paar dagen werd de PC uitstekend verpakt geleverd. Geweldig ding...Vorige week liep ik echter opeens tegen een probleem aan waarvoor ik niet zelf de oplossing wist. Contact met hen opgenomen en heb de PC langs gebracht. Binnen het uur was het probleem gevonden en opgelost. Bijzonder sympathieke & kundige webshop. Vond ik na aankoop al, maar nogmaals bevestigd.

De pc van mijn zoon begaf het afgelopen week plotseling. Ik heb op internet gekeken voor een mogelijke nieuwe en wat voor computer aanbevolen werd. Onze zoon is ook een spelletjes fanaat en de voorkeur ging uit naar een gaming computer, juist omdat die meer mogelijkheden heeft. Ik stuitte op een recensie van iemand die bij lalashops een soortgelijke pc had aangeschaft en zeer tevreden was over de service. Goed, ik heb dus ook een pc online besteld en kreeg meteen de volgende dag een reactie. Ze gaven aan dat het hun speet dat ze de beloofde levertijd van 2-3 dagen misschien niet zouden halen i.v.m. leveringsproblemen n.a.v. de drukte en de coronamaatregelen. Toch gaven ze aan hun uiterste bes te zullen doen.. Ik heb meteen gebeld en de vraag gesteld hoe lang het nu zou kunnen duren. We kwamen nu voor een volgend probleem te staan. Onze zoon had de pc niet alleen nodig voor zijn spelletjes, maar ook voor het afronden van zijn profielwerkstuk. Hij zit in de examenklas voor Havo en dit zeer belangrijke onderdeel moest binnen 2 weken klaar zijn! Er was zeer veel begrip voor de situatie en er werd meteen actie ondernomen en ik werd doorverbonden met iemand die de computers samenstelt. Ook die de zaak uitgelegd en hij gaf aan die dag wel wat langer door te gaan om de pc die dag of de dag daarna nog klaar te krijgen. Een dag later kreeg ik al een melding van post.nl dat de pc in de verzending zat en weer een dag later stond de post voor de deur! Fantastisch, hij kon meteen aan de slag, vooral door de inzet van lalashops en hun medewerkers. Dat is nog eens service!

...eind goed al goed

Na een zeer snelle reactie van Lalashops.nl op de onderstaande en dus oude boordeling is alles alsnog in orde gekomen na beleefde en positieve communicatie. Ik krijg een terugbetaling van 30€ ipv 22,5€ en de verbroken garantiezegel is bevestigd (dus garantie blijft ok). Eind goed al goed dus 4 1/2 sterren ipv 1 1/2 sterren. Bestelling game pc: Ik heb 2 weken gewacht met mn klachtenmail na levering maar aangezien ik geen antwoord krijg.... -Motherboard mATX ipv ATX...maar wel ATX kast zoals besteld. -kleine meerprijs betaald voor ATX mb die ik dus terug wil. -laattijdige levering wegens leverproblemen van schermkaarten Lalashops...kan gebeuren maar geen communicatie van Lalashops.nl. Ik moest zelf na 6 werkdagen mailen om te vragen wat het oponthoud was. -bij levering al een garantiezegel verbroken, wss omdat de laattijdige schermkaart er nog werd ingestoken (zonder een nieuwe op te plakken).

complimenten aan de eigenaar

Positieve mailcontact gehad met de eigenaar wat me heel goed is bevallen!

Positief!

De webshop De eerste indruk is misschien een beetje vreemd, ik bedoel hiermee ‘de combinatie van de aangeboden goederen’ die je niet meteen samen verwacht. Lampen, zeezout en edelstenen naast PC’s/elektronica en omgekeerd. Maar zij specialiseren zich net in kwaliteitsvolle desktop’s (geen merkloze onderdelen), die als game pc door het leven kunnen gaan, maar natuurlijk ook andere taken vlot kunnen afhandelen. Je kiest een basisversie die je vervolgens aanvullend kan configureren. De aangeboden moederborden waren in mijn geval deze van Asrock, waarmee ik geen ervaring heb. Nadat ik hen telefonisch had gecontacteerd, hebben ze de keuze-opties nog uitgebreid met een Gigabyte moederbord. Duurder, maar beter! Dit om aan te geven dat het Lalashops team advies geeft, informeert ifv het doel van de PC en indien gewenst opties kan bijsturen/aanvullen. Algemeen kan ik stellen dat de pre-sales aangenaam en vlot is verlopen (zowel telefonisch als via e-mail). De levering De bestelling gebeurde in de piekperiode van kerst, maar enkele dagen later kreeg ik een telefoontje dat het toestel klaar was en kon worden opgehaald. Ook leveren via een pakjesdienst kan natuurlijk, maar voor een dergelijke aankoop ga ik deze liever zelf ophalen én ‘dat kan’ (wat niet steeds de case is bij andere webshops). Wanneer je opteert om de PC op te halen, betaal je bij bestelling enkel een voorschot, het resterend bedrag bij het ophalen. Het toestel Ik was niet meteen op zoek naar een game computer as such, maar ik bewerk oa video’s en ontwikkel software waardoor enige power opportuun is. Ik heb gekozen voor de Intel processor 9700K. Kijk de benchmarks erop na en je zal opmerken dat dit een snelle processor is. Memory 32 Gb en een extra grafische kaart (deze laatste optie is aan te bevelen). Resultaat (na een maand): een snelle en functionele pc! Mede dankzij de vinnige M2.0 SSD. Oh ja, de prijzen zijn scherp… Samengevat: • Webshop: prima • Bestelling & levering: prima • Toestel: prima

Computer gekocht bleek dat mijn moeder er al eentje besteld had. Gelijk contact op genomen snelle reactie en snel geld terug gestort. Fijne communicatie !

Supertevreden

Onlangs een gaming-PC gekocht. Uitgegaan van een basismodel en deze uitgebreid met meerdere upgrades. Lalashops heeft mij laten zien dat zij zeer bekwaam zijn en meedenken met mij als koper. Door Corona hadden enkele onderdelen wat vertraging, maar dit hebben zij heel goed met mij gecommuniceerd en met mij meegedacht om dit zsm op te lossen. Ook dit keurig opgelost. Als ik weer iets nodig heb, dan weet ik waar ik moet zijn! Hopelijk breiden ze hun assortiment uit met een mooie betaalbare laptop ;-).

Flinke vertraging, maar uiteindelijk wel rechtgezet

Rond Black Friday had ik een game pc gekocht, maar er waren problemen met leveringen van grafische kaarten. (Hier was ik toen ik hem nog zelf wilde bouwen overigens ook tegenaan gelopen, maar ik verwachtte dat het een bedrijf makkelijker zou kunnen lukken.) In het begin hadden ze het heel professioneel opgepakt, met de optie voor een upgrade of een downgrade (met een mogelijkheid om later alsnog mijn oorspronkelijke onderdeel te krijgen als ik dat wilde). Jammer genoeg werd er daarna niet zo goed meer gecommuniceerd, ik denk dat ik gewoon een beetje onderaan de bellijsten was gekomen. Na enkele keren contact op te nemen en uiteindelijk ongeveer een maand wachten kwam hij binnen en kreeg ik een gratis upgrade naar de RTX 3060 als compensatie (ipv een 2060). Al in al vervelend hoe het gelopen is, maar uiteindelijk nog wel een fijne tegemoetkoming. Verder kreeg ik op zich wel het idee dat ze normaliter beter hun zaken geregeld hebben, alleen nu door leveringen die nooit aankwamen ze het niet allemaal helemaal meer bij konden benen. De PC is overigens wel heel fijn, dus dat is helemaal mooi.

Uitstekende klantenservice

Er was iets verkeerd gegaan bij de bestelling, en dat werd snel en goed opgelost.

Zeer slecht

Game pc besteld via hun partners bol.com, week later nog niks gehoord. Na gemaild en ontzettend vaak gebeld te hebben contact gezocht met bol, ook zij bevestigden dat Lalashops niet reageerden en dat het verstandig was om te annuleren. Aangezien wij deze met spoed nodig hadden hebben wij a werk moeten afbellen. b 75 euro extra moeten bijbetalen want ineens was de pc nog steeds niet klaar en zat er nog niet eens een videokaart in wat blijkbaar ook niet op voorraad was! Wel tijdens het bestellen, erg apart. c bijna 2,5 uur heen en daarna 2,5 uur terug moeten rijden om mijn product zelf op te halen! Conclusie, als je je product wil moet je het zelf gaan halen. Begrip? Klantvriendelijkheid? Dat kennen ze hier niet! Zelfs een muismat was teveel om te geven als compensatie voor alle problemen dat ze veroorzaken. Deze mensen zitten liever gezellig buiten samen te spelen (skaten) dan werken! Zo run je geen bedrijf! Raad het iedereen af! En aan de recensies te lezen mag ik hopen dat ik geen problemen ga krijgen met de pc. Anders zijn jullie nog heel lang niet van mij af!

Nadat ik een bestelling had gedaan en bleek dat van de zoutlamp het formaat er niet meer was, en hierdoor de verzendtijd wat langer was, een grotere zoutlamp gekregen zonder bijkomende kosten. Dus prima service!

Worthless

3de beoordeling nu.. 1ste was slecht maar leek een coronaprobleem te zijn, dus 2de was iets beter tot ik men pc binnenstuurde en weer terugkreeg (was wel snel terug) en merkte dat er absoluut niks aan was gedaan. Ik weet echt niet of ik dit ooit aan iemand zou aanbevelen, maar twijfel ten sterkste. Ik zit maanden later nog steeds met een niet echt goed werkende pc (valt uit/restart elke 2u ofzo)... beetje jammer van de 1k euro deal :(

Fijne service

Goede service! Top

De vriendelijkheid zelve bij problemen!

Mijn nieuwe gamecomputer is gecrasht met een BSOD inaccesable boot device. De m2 harde schijf bleek kapot. Jullie hebben er een nieuwe in gezet wegens 2 jaar garantie. Ik ben zeer snel geholpen met de reparatie. Voordat ik het wist was de computer weer terug. Jullie zijn toppers!!!!!! Zeker aan te bevelen. Vriendelijke mensen die je graag helpen . Dat zie je niet veel meer tegenwoordig .

NOOIT ONTVANGEN

Ik heb onlangs een game computer gekocht op jullie website maar ik heb geen bevestigings email gekregen of track and trace code en zelfs geen computer ik heb meerdere mails gestuurd en meerdere keren gebeld maar tevergeefs geen antwoorden ik ben 1200euro kwijt bedankt!

Dikke aanrader.

Omdat Lalashops voor mij onbekend was had ik enige twijfel om hier mijn nieuwe pc te bestellen maar dit gevoel was totaal onnodig. Ze hebben concurrerende prijzen, goede klantenservice waar je gelijk telefonisch te woord wordt gestaan (waarmaak je dat nog mee telefonisch contact) en een duidelijke website. Ik zou hier zeker weer terugkomen als klant.

Geweldige service werd gebeld na de bestelling met een aantal vragen waar ik de computer voor ging gebruiken vanwege dit gesprek een andere samenstelling gekozen,werd 2 dagen later geleverd ben zeer tevreden over de computer, service en levering top !!!!!

Prima levering en goede ondersteuning

Ik kan niets anders zeggen dan dat het bedrijf waarmaakt wat het beloofd. De bestelde computer werd binnen enkele dagen afgeleverd en de prijs is echt concurrerend. Netjes geassembleerd, goed verpakt verzonden en keurig op tijd bezorgd. Ook daarna nog contact gehad met het bedrijf om iets op te lossen en ook dat werd in een mum van tijd geregeld.

Super .goed verpakt .snelle levering

top

Mooie natuurlijke lamp!

Goed ingepakt. Voldoet aan verwachtingen. Snelle service. Fijn.

Op en Top

Op en top.Vooral zo doorgaan.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!