TOP!!

Prima game pc aangeschaft, wilde na een half jaar toch nog wat upgrades doen. Goede en hele snelle service (1 dag), goed meegedacht met de wensen en portemonnee van de klant. Vriendelijke en persoonlijke benadering! Aanrader!! PC die ik aangeschaft heb: CPU: Ryzen 5 3600X GPU: RTX 2060 Super RAM: HyperX Predator DDR4 2666MHz 2x8GB CL13 MOBO: ASRock B450M Steel legend

Prachtig

Heel mooie zoutlamp gekocht, goed verpakt en supersnelle levering!

snel geleverd, goed werkend product

snel geleverd, goed werkend product

Probleem met fan gehad.zelf komen halen en volgende dag weer in huis.ze doen echt alles om je te helpen gewoon super

Je hebt toppers en je hebt deze mannen

Al veel online gekocht maar hier toch echt wel uitzonderlijk goed geholpen. Supersnelle levering naar BE, helpdesk een topkerel en de pc echt gwn van a tot z dik in orde

Toppie

Snelle en correcte levering.

Swift and accurate - nothing more needed

Very happy start to finish, flexibility of order, speed of delivery. Everything as spec’d. Only minor thing would be great to have an English version of the websit.

Dikke prima!

Heb voor het eerst via deze website besteld. En tot volle tevredenheid! Ik vond hier het produkt dat ik nergens anders kon vinden. Snel gevonden, snel verzonden en ontvangen. Top dus! :)

zeer goede service

goede en vlotte naverkoop

Snelle levering en producten als omschrijving

Ongelooflijk snel en goed geleverd

Computer met enkele upgrades gekocht en levering voorzien tussen de 2 en 5 werkdagen. Stond aan huis de tweede dag al. Perfect gestart en zonder moiete geconfigureerd. Machine werk prima en is een super computer. Na twee uren was volledig operationeel! In winkel in mijn buurt vroegen ze 20% meer en 10 dagen levertijd.

Mooi product en supersnel geleverd

Plezierge website, niet te veel en niet te weinig aanbiedingen. Mooie en verantwoorde producten. Excellente verpakking en levering.

Goede communicatie en service.

Klantvriendelijk en deskundig

Vragen worden deskundig beantwoord en men neemt hier de tijd voor. Top!

snel en goed geregeld

kreeg snel melding dat bestelde behuizing niet meer leverbaar was en kreeg goed aanbod om zonder meerprijs andere te kiezen. snel en goed geregeld en zeer tevreden over levering.

Top bedrijf!

Na wat probleempjes bij de levering contact opgenomen met de klantenservice. En wat is dit een super behulpzaam bedrijf! Binnen een uur was alles geregeld en opgelost, heel behulpzaam en ze nemen echt de tijd voor je. Daarnaast ben ik enorm tevreden over het ontvangen product, je krijgt echt waar voor je geld en het ziet er in het echt nog veel mooier uit dan op de site!

een top bedrijf

Alles werk gewoon hoe het moet zijn. De mensen van Lalashops hebben liefde voor hun werk. Dus een topper

snel geleverd

Ik heb bij de aankoop van mijn computer een geheugen upgrade gedaan (van 16 naar 32), bij uitpakken was de verzegeling verbroken. Wanneer deze verzegeling verbroken is vervalt de garantie. Graag bevestigen dat dit in mijn geval niet van toepassing is omdat jullie de upgrade hebben gedaan.

Ik heb een standaard configuratie pc besteld via bol.com maar wilde er toch wat aan veranderen. Was geen enkel probleem, vriendelijk en behulpzaam personeel. En het systeem werd erg snel geleverd. Ze hebben het systeem netjes ingericht, ook qua software goed ingesteld.

goeie club

Goed en snel geleverd en een foutje hadden ze snel en gemakkelijk hersteld.

Snelle levering, item zoals verwacht. Blij mee! Himalaya zoutsteenlamp !

stipt,superservice,direct reactie,vriendelijk

toppers!!!

Het herbekijken waard

Die Corona toch eh, die was dus de oorzaak dat het allemaal wat langer duurde. Na het eerste contact met support was gelegd moet ik zeggen dat de mensen bij Lalashops.nl wel heel vriendelijk en behulpzaam zijn, ze staan u graag te woord en helpen u zo goed mogelijk voort.

geweldig

goede service goede producten goede kwaliteit goede prijs snelle levering

Zeer vriendelijk, en snel

Alles werkt zoals het hoort. Ik had de pc zélfs nog een dag eerder in huis. Toppie !

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!