Beste keus!

Voor mijn werkzaamheden had ik een computer nodig die videobewerking en verschillende programma's van Adobe aan kan. Ik had daarom contact opgenomen met Lalashop en ben erg goed geholpen. Ze hebben mij goed advies kunnen geven. Na het plaatsen van de bestelling was de computer ook snel binnen. Ik had wat extra's als een externe dvd en sd card reader erbij besteld. Deze laatste deed het niet naar behoren en de externe dvd reader wilde ik toch inruilen voor een interne. Weer contact opgenomen en nogmaals fantastisch geholpen. Ze hebben kosteloos een dvd en card reader ingebouwd. Als je ergens betrouwbaar en goed geholpen wil worden is Lalashop zeker aan te bevelen!

Bij bestelling een extra gekregen, van te voren zelfs hierover getelefoneerd!

Super goede service

Ik had een klein probleem met mijn pc, kon direct langskomen om het te verhelpen. Vriendelijk personeel.

scherpe prijzen, nuchtere aanpak, wat fout loopt wordt opgelost

Ik bestelde de 4K "DaVinci" - Ryzen 7 maar met een andere case, een ander moederbord, extra geheugen, een andere voeding... en toen vergat iemand de standaard wifi/bluetooth-kaart in mijn nieuwe case te draaien. Stuff happens. Het duurde een paar weken (lag ook aan mij), maar we vonden een oplossing zonder dat ik mijn toestel terug moest sturen. Sindsdien weet ik: ook hun made to order desktops zijn vanbinnen pico bello afgewerkt & ook de "anonieme" componenten van hun systeem hebben herkenbare merknamen. Deze desktops zijn heel scherp geprijsd zonder compromissen ivm de kwaliteit van de onderdelen. Dit bedrijf heeft geen chatrobot die je op zaterdagnacht wijsmaakt dat iemand naar je luistert, maar ze bellen wel terug. (Yep. Die hebben een telefoonnummer op hun website én ze bellen terug!)

correct geleverd en voldoet aan verwachtingen

snelle pc. Voldoet aan de verwachtingen

Klantvriendelijk bedrijf met goede producten

Even mee aan de telefoon gehangen om mijn bestelling te bespreken. Erg vriendelijke mensen. Het product, een PC, werkt naar behoren. Ik heb voor een goede prijs een heerlijke computer gekregen. Dank!

Snelle levering, goed verpakt.

Snelle levering, zoutsteen zat goed verpakt

Dat het wel een leuke lamp is!

Maar ik heb 1 op aanmerking dat de lamp bij een hoek wel kapot is dus vandaar.

Goede service!

Heldere site met duidelijke omschrijving van (de inhoud van) het product. Goede en snelle levering, zelfs in corona-tijd. Wegens gebrek aan een onderdeel kreeg ik een nette mail met uitleg en alternatieve opties voor een uitstekende deal. Ook toen ik een vraag had over mijn geleverde product kreeg ik een nette en uitgebreide mail terug met mogelijke oorzaken en oplossingen voor mijn probleem.

Echt top!

Bestelling snel geleverd, prima verpakt en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom. een aanrader wat mij betref.

Zeer tevreden in Alles

Vanaf mijn bestelling tot ontvangst. Ik werd op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Kwaliteit, deskundig en betaalbaar. Aanbevelen aan vrienden en familie. Ik blijf jullie klant!!!! Dank je wel Lalashops.nl Groet, RIEKE

Excellent gaming configuration

I bought this gaming system from here. It is perfect, quiet and extremely fast.

Uitstekende prijs/kwaliteit

Via de webshop heb ik enkele aanpassingen gekozen voor de uitrusting van een game-pc. Omdat ik hierbij enkele vragen had heb ik eerst via het contactformulier wat meer uitleg gevraagd, en ook uitleg gekregen. Op basis daarvan dan de bestelling geplaatst. Zes dagen later had ik de pc in huis, veilig ingepakt met duidelijke instructies. Alles werkte uit de doos!

Positief

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Computer op makkelijke wijze samen te stellen: veel keuze mogelijkheden. Klantvriendelijk, Netjes, Bereikbaar of altijd terug gebeld.

Goede producten, snel bezorgd, uitstekende communicatie.

Computer besteld, werd binnen 3 dagen bezorgd. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Mijn vragen werden binnen een dag beantwoord, via de mail.

Besteld en niets gezien

Ik je de 11.8.2020 een bestelling gedaan maar ik kreeg geen mail om de bestelling te bevestigen dat zou wel fijn zijn zodat je weet het zit goed het is tenslote geen pakje boter wat ik bestelde was veel geld waar je dan een hele week niets van hoort of ziet

geweldig

De gamecomputer ryzen 7 binnen een week thuisbezorgd. Alles in orde volgens de online bestelling.

A-kwaliteit, A-service en A-snelheid

En dat allemaal voor een B-prijs! Ondanks dat ik mijn PC pas net in mijn bezit heb, kan ik na een paar uurtjes gebruiken al herkennen dat de kwaliteit prima is. Hoop nog jaren met deze aanwinst en met deze snelheid te kunnen werken!

Perfect, snelle levering!

Perfect, snelle levering!

Niet geheel tevreden met performance bestelde pc. Mocht retour en binnen 3 dagen geld retour. Vriendelijke medewerker die met ons meedacht. Nog ff doorsparen voor die betere pc....

super

We hadden een klein probleem met een gekochte pc. We zijn zowel eerst telefonisch en later bij terugsturen heel netjes geholpen. Heel vriendelijk en deskundig. Zal lalashop dan ook aanbevelen.

Snelle en complete levering

Duidelijke web site waar je makkelijk kunt vinden wat je zoekt. Complete beschrijving van de producten zodat je goed kunt vergelijken. Na bestelling product snel in huis.

Prima PC,

We zijn helemaal blij met deze gaming PC. Het is echter niet mogelijk om onze headsets te gebruiken. De instellingen die we aanpassen worden elke keer gereset... Ik ga maandag bellen en hoop dat we het oplossen.

Just Perfect

De klantenservice / assistentie die ik gekregen heb van lalashops, zowel assisitentie bij productkeuze als communinicatie tijdens de “build” van de pc. Beter bestaat niet, no nonsens “100/100 af, top, perfect. Hoedje af voor de CREW van lalashops.

Blij verrast

Ik heb ongeveer twee weken geleden een pc gekocht bij lalashops en ben erg tevreden met de pc die ik heb gekregen. Levering was redelijk snel, pc ziet er goed uit en speelt al mijn games prima. Echt een aanrader voor als je een pc niet zelf wilt bouwen, maar ook niet al te veel wilt betalen.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!