Waanzin goede service! 100% tevreden!

Een pc laten samenstellen voor het zwaardere video werk. Perfect advies gekregen en een mega goed werkende pc! Ik ben dik tevreden en raad iedereen aan het zelfde te doen.

Snel stuk

Had een zoutlamp met dimmer besteld, binnen 2 maanden is de dimmer stuk gegaan en sturen ze een nieuwe draad (zonder dimmer en lamp) die zo kort is dat de lamp wel naast het stopcontact moet staan.

Service zoals het hoort. Kunnen andere shops wat van leren.

Door kleine foutjes op de site heb ik een duurder systeem ontvangen dan geadverteerd. Geen probleem voor LalaShop. Die erkent de fout en levert wat ik heb geselecteerd. Geen gezeur. Bas heeft dit netjes opgelost. Ook op mails wordt netjes gereageerd. De persoonlijke touch maakt het net wat aangenamer. Lalashop..... staat met service aan de top.

Een top shop!

Problemen gehad met mijn bestelling en is keurig door Lalashop opgelost. Heel veel complimenten aan Bo en Bas van Lalashop, dit zijn kanjers en hebben mij fantastisch geholpen. Ook veel complimenten voor Bianca van Lalashop, voor haar snel handelen van de bestel probleem.

We hadden per vergissing 2x besteld en betaald. De dag erna kreeg ik al een mail met de vraag of het klopte dat we 2x hetzelfde bestelde. Geld ook direct teruggestort! Pc heeeel snel geleverd en alles zoals vermeld. In geef jullie een dikke 10/10.

Zeer aan te bevelen.

Zeer gemakkelijk benaderbaar, goede service, behulpzaam, meedenkend en prettig in contact

aftersale niet optimaal

De firma is slordig met het contact met de klant.Je moet telkens zelf het initiatief nemen terwijl de firma belooft contact op te nemen.

Super snel, duidelijk en goed geregeld

Super snel, duidelijk en goed geregeld

Bestelling alles behalve goed verlopen, evenals de afwikkeling

Na een waarschijnlijk verloren pakket bij de post had ik na 3 weken eindelijk de helft van mijn bestelling binnen. Na een groot aantal mailtjes werd mij gevraagd of ik alles na wilde wegen. Ik voel me alles behalve serieus genomen en heb het hierna dus maar opgegeven.

Zoutlamp besteld. Deze was na 2 dagen al binnen, goed verpakt en van geweldige kwaliteit. Er zat zelfs een lampje bij. De lamp was nergens goedkoper en voor deze prijs/kwaliteit zullen wij hier vaker bestellen!

Goede kwaliteit voor super prijs

Kilo seleniet besteld. Nergens goedkoper aan te komen. Ook bij ontvangst bleken ze mooier En van betere kwaliteit te zijn dan in De webshop te zien was. Ik zal zeker weer bestellen. Bedankt!

Uitstekende service, uitvoering minder

Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van een (studenten)laptop vond ik het na mijn verhuizing ook maar eens tijd om een degelijke future-proof game pc aan te schaffen. Na enig onderzoek op hardware en online de prijzen te hebben vergeleken kwam ik uit op het volgende model van Lalashops: https://www.lalashops.nl/amd-ryzen-7-3700x-game-pc-streaming-computer-rtx-2060-super-r7-37x-a2. Uitstekende bang for the buck. Hierbij heb ik de voeding geüpgrade naar een efficiëntere versie en tevens geopteerd voor een wifi-adapter. De levering duurde exact 7 dagen. Besteld op een zaterdagochtend, exact een week later op zaterdagochtend geleverd door PostNL. Bij de controle van de computer had ik de volgende opmerkingen: - Geleverde videokaart bleek een reguliere Geforce RTX 2060 (6GB VRAM) te zijn in plaats van een Geforce RTX 2060 Super (8GB VRAM. - Het bleek dat ik ten onrechte ervan uit was gegaan dat de netwerkkaart was geüpgrade naar een versie mét wifi. In de doos van het moederbord bleek een externe wifi-adapter van TP-Link te zitten. Deze opmerkingen heb ik teruggekoppeld. Deze zijn adequaat geadresseerd door Bas. Hij bood aan om de correcte videokaart op te sturen. Omdat ik enigszins sceptisch was geworden op de exacte levering wilde ik ook graag de upgrade van de voeding checken. Met het akkoord van Bas om de kast te openen (en de garantiezegel te verbreken) zijn we uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat de upgrade niet was uitgevoerd. Het vervangen van zowel de videokaart als de voeding werd me net iets te gortig, we hebben dan ook afgesproken dat ik de computer weer kosteloos terug zou sturen. De correctie werd op de dag van ontvangst uitgevoerd. De volgende dag (vandaag) heb ik de computer weer mogen ontvangen. Ter compensatie heb ik ook een toetsenbord- en muisset ontvangen. Verdict: - Service snel en kwalitatief goed. Sympathieke mensen. - Uitvoering in mijn geval minder, maar dat neem ik niemand kwalijk. Waar gewerkt wordt, worden immers fouten gemaakt.

Prima en snelle levering

Intern geheugen heel goed verpakt. Snelle levering

desktop heel goed verpakt. top pc voor dat geld. snelle levering

Erg mooie steentjes, TOP !

Mooie steentjes en supersnelle verzending. Alles goed verpakt!

Communicatie kan beter , lag misschien aan de corona tijden. Verder een goede service. Zeker aan te raden .

Geweldige service

Een geweldig bedrijf met geweldige service. Dit wordt mijn computerwinkel voor alles!

Eerste desktop bij hen gekocht,super klantendienst. Levering iets later dan eerst gezegd ,nu met Corona in het achterhoofd begrijpelijk. Verpakking top, desktop top! Voor herhaling in de toekomst vatbaar!

Scherpe prijzen en snel contact via de klantenservice

Niets te klagen. Product snel en netjes verzonden en de klantenservice staat snel klaar om je te hulp te schieten

Mijn ervaring is dat dit bedrijf precies begrijpt waar het om gaat. Service staat voorop!

Na het bestellen van 3 pc kan ik melden dat de service uitermate goed is. Ik werd netjes gebeld over de status van mijn bestelling. De beschrijving van de pc's voldeed netjes naar verwachten en de kwaliteit prijs verhouding is perfect. Lalashop is voor mij de leverancier van meerdere producten en kan bevestiging dat ik hen graag aanbeveel aan anderen. Gewoon Top! Succes mensen bij Lalashop... ga zo door. Met vriendelijke film groet, Eric van der Velden De Film Makelaar

Goede service en producten.

Voor een mooi bedrag een nieuwe fitting voor mijn zoutlampje gekregen plus een nieuwe zoutlamp van ca. 22 cm hoog- mooie vorm en licht. Alles voor een fijne prijs.

Top! echt blij :)

Ik had gekozen voor de Ryzen 5 3600 Pc met veel aanpassingen, Ander moederbord, grotere ssd, meer geheugen, RTX 2060 SUPER, gold voeding enzo. Donderdag 11 juni s'nacht om 02:40u besteld, Bezorgd op 17 juni 12:07. perfect. ik dacht dat het een beetje langer zou duren omdat ik zoveel veranderd had. belangrijker is de pc is goed verpakt, hij steekt in de doos waar de originele Case insteekt met piepschuim en die gaat dan nog eens in een grotere doos met de lege dozen GPU, moederbord en voeding langs de zijkant zodat het extra is beschermd is. Na de pc uitgepakt te hebben en even te laten klimatiseren (wat niet echt hoeft met dit weer denk ik) de brief rustig gelezen eerst, pc afkoppelen en nieuwe pc er aan. start supersnel op, windows is geactiveerd en geupdate vanuit de winkel. netjes echt. Topgames als assasins creed odyssey en ghost recon breakpoint speel ik nu in 3840x2160 4K Ultra all settings yay

Heel vlot!

Snelle levering en precies zoals aangegeven.

Perfecte service, ook na 17.00 en in het weekend

Perfecte service. Weten waar ze het over hebben. Komen afspraken na. Het is voor ons een eindje rijden maar blij dat we ze gevonden hebben. Perfecte en snelle service, ook na 17.00 en op Zaterdag na 17.00

Sneller levering.

Levering was zo snel dat ik eerst bericht van postnl kreeg dat over een paar uur het pakketje bezorgd zou worden. Een dag later mail van lalashops.nl dat het pakket verstuurd was.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!