Tevreden na omstandigheden

Ik heb hier een game pc gekocht. Hij ziet er goed uit en werkt goed. Alleen toen ik de bestelling kreeg zat er een verkeerde videokaart in en zat een zelf samengestelde upgrade van de hdd er niet. Overigens had ik toen ik het pakket binnenkreeg geen werkende windows licentie. Na contact is alles goed gegaan. Bas heeft mij goed geholpen en heeft de goede videokaart opgestuurd (heb ik zelf moeten monteren) en heeft het geld van de missende hdd teruggestuurd. Bij de windows licentie hadden ze bij het pakket niks gezegd, maar bleek dat de codes op waren en die kreeg ik netjes via de mail. Het was misschien netjes geweest om een papiertje bij de bestelling te doen wat ik had geen idee. Al met al ben ik zeer tevreden alleen wat vervelende foutjes en ik denk ook dat die ook komen door de coronadrukte dus dat is te vergeven. Na alles vervangen te hebben ben ik heel blij met mijn pakket en is het goed opgelost. Een dikke + voor de service!

Supersnel

Heel tevreden.

Uitsekende service

Goed produkt nieuwe pc die het heel goed doet, goede contacten met de klantenservice over details, en levering. :)

Super goede service en producten

Ik heb desondanks de drukte goed contact gehad steeds met Bas. Ik heb zelfs na mijn bestelling nog dingen kunnen aanpassen en mijn pc kwam toch snel binnen. Ik ben dik tevreden super kwaliteit erg klantvriendelijk. Ik zou in de toekomst zeker weer mijn pc bij hun bestellen of laten upgraden:D

goeie site soms duidelijke foto's

Ik mis alleen wel foto's van de computers want je ziet alleen de behuizing zouden jullie dit A.U.B kunnen veranderen?

Super snel en goed

Besteld snel in huis en een hele mooie prijs ellders is het duurder

dikke duim

levering conform verwachting en hulpvaardige helpdesk!

Betrouwbaar en kwalitatiet

Heb 4 zoutlampen besteld zodat ik ze door het hele huis kan zetten Ze waren goed ingepakt en snelle bezorging Kwaliteit is super Had er ook 4 fittingen bij besteld, helaas deed 1 van de fittingen het niet. Contact opgenomen via de e-mail binnen 5 minuten had ik een reactie dat ze een nieuwe zouden opsturen zonder extra kosten Uitstekende service

Toch wel een aanrader!!!

Ik heb hier 26/05 een computer besteld, hoewel ik wel had gehoopt dat het sneller zou gaan, hebben ze deze zeker binnen de aangegeven tijd opgestuurd en dit alles terwijl het ongelooflijk druk is echt een dikke pluim. Nu ik krijg mijn computer maar spijtig genoeg staat windows er in het nederlands op terwijl ik deze in het engels had gevraagd, effe bellen, klantendienst neemt onmiddellijk op en helpt mij binnen de kortste tijd, ik krijg nu een installatiestick waarmee ik de computer zelf opnieuw ga kunnen installeren, ze zijn eerlijk genoeg geweest om te zeggen dat het beter is de installatie opnieuw te doen dan te patchen met een engelse language pack. dit is iets dat ik apprecieer. Koop gerust je computer hier, goede prijs kwaliteit, en nog belangrijker goede klanten service!!

Goede service maar lange verzendtijd.

Ze hadden niet alles op voorraad, maar ze hadden mij een goede gratis upgrade aangeboden, wat zeer netjes was! Tussen het plaatsen van de bestelling en het binnenkomen van het pakketje zat helaas een ruime week, maar kwam ook deels door de post dus konden ze vrij weinig aan doen! PC werkt goed, kon gelijk inpluggen en er mee aan de slag. En dat voor een scherpe prijs!

Ze werken netjes en correct

Ik heb eerst telefonisch contact gehad omdat ik nog paar vragen had. Het werd me heel goed en duidelijk uitgelegd. Ze waren ook echt vriendelijk en ook gezegd dat ik altijd kon bellen daar gaan we vanuit. Ik heb de game pc besteld en kreeg gelijk mail erna een track en trace code het is heel snel geleverd ondanks de corona stress waar we nu in zitten. Alles was goed en duidelijk toppie ga zo door.

Zeer goede webshop ben zeer tevreden met mijn aanschaf.

Kwam snel en precies zoals besteld! Zeer tevreden klant.

Een zeer nette webshop.

Een bestelling geplaatst van een complete game pc. Deze is snel verzonden met nette TrackTrace code. Bij levering bleek de bestelling incompleet. Na melding hiervan werd er per direct de missende onderdelen verstuurd en deze waren de volgende dag al binnen. Iedereen maakt wel eens een fout, maar hoe deze mensen dit oplossen, daar zouden een hoop mensen nog wat van kunnen leren. In 1 woord, geweldig. Wat een fijne webshop, zeker aan te raden.

Fijne webshop

Mooie pc build, netjes verpakt en snel verzonden, klantenservice koppelt snel terug via de mail en telefoon Plug and play Geen klachten Mijn volgende pc zal hier weer besteld worden. 10/10

Geweldige service

Geweldige service van de mensen in het bedrijf. Alles ging goed. Het bellen ging ook lekker en kreeg alles wat ik nodig had :) .

Levertijd te lang

Veel te lang moeten wachten, mails werden 2de week niet meer beantwoord en telefonisch waren ze zo goed als niet bereikbaar.

Geweldige service en geweldig product

Vragen worden ondanks de drukte snel beantwoord. Snelle levering en geweldig product!

Topkwaliteit

Heel tevreden over de kwaliteit van de zoutkristallampen. Heel goed verpakt en snel geleverd. Blije klant.

PC incompleet geleverd, snel en goed opgelost

De eerste keer dat ik hier heb besteld. Wel een aanrader. Had een pc besteld, die werd niet met alle bestelde onderdelen geleverd. Na een telefoontje werden de onderdelen snel nageleverd en waren ze de volgende dag in huis. Nadeel is dan wel dat je zelf nog moet inbouwen. Maar door het goede cablemanagement en ruimte in de behuizing was dit ook snel gedaan. Al met al goede service waar ik tevreden over ben. Goed bereikbaar via telefoon, geen wachttijden. Snelle service.

Ik heb op woensdag mijn nieuwe computer besteld. Donderdag was een feestdag. Zaterdag stond de bezorger voor de deur met mijn computer. Ik had zelfs een mail dat ik hem dinsdag zou krijgen. Maar de bestelling was al 3 dagen sneller. Na het instaleren meteen de games beginnen spelen die mijn oude computer niet deden. Deze computer deed dit wel. Ik heb wel enkele aanpassingen gedaan van de originele standaard computer. Zo heb ik 16 gig ipv 8 gig genomen en ssd ipv hdd. Ook de wifi en Bluetooth er in laten zetten. Voor gamers met een lager budget, zeker een aanrader. Gekocht product: AMD Ryzen 5 3400G Game Computer / Gaming PC ROOD - 8GB RAM/120GB SSD/1TB HDD - RX Vega 11 - Windows 10

Dubbel

Zeer vlugge levering van de computer = positief Maar de computer werkt niet, blijkbaar niet goed gecontroleerd voor deze werd opgestuurd. Toch is er vlug aan een oplossing gewerkt = positief Aanbevelen ja, problemen kunnen gebeuren als er maar aan een oplossing wordt gewerkt en dat is hier wel zo.

Prachtige desktop met snelle levering

De goedkope desktop die ik gekocht heb is in één woord Fantastisch, En super snelle levering.Ben er zeeeeer blij mee !

Mooie duidelijke site en een goed product

Duidelijk informatie tijdens het samenstellen van een gaming PC maakt het voor mij mogelijk om eigen wensen erin te verwerken. Ook even kennis gemaakt met de aftersalesafdeling en daar word ook meegedacht naar oplossingen en dat vind ik goed :) Volgens mij ga ik met deze pc een leuke gametijd krijgen.

Gebrekkige communicatie

Helaas heeft het 10 dagen geduurd voor we de computer kregen in de tussentijd heeft niemand ons gebeld of gemaild waarom het zolang duurde .als er een onderdeel niet in voorraad is dan is het naar de klant toe prettig als je laat weten waardoor het langer duurt nu heb ikzelf diverse keren contact moeten zoeken .de computer zelf werk prima en daar dus geen klachten over. Gaat alleen om gebrekkige communicatie.

Toppers!

Helaas werd onze nieuwe game pc geleverd met een kapotte processor. Dit was door transport gekomen. Bas van Lalashops heeft ons met beeldbellen geholpen de processor los te maken en stuurde meteen een nieuwe processor op. Bas is heel aardig en behulpzaam.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!