Prima bedrijf

Snelle levering van mid range gaming PC tegen een zeer scherp tarief. Door drukte wel iets later geleverd dan verwacht, maar wel binnen de maximale 5 werkdagen zoals aangegeven. Alle bijbehorende software keurig geïnstalleerd en goed verpakt geleverd. Lex

Goed persoonlijk contact

De CPU die ik had besteld, bleek niet meer leverbaar. Ik werd persoonlijk gebeld en lalashops deed een goed aanbod waardoor ik nu een beter systeem geleverd heb gekregen. Erg prettig.

Vertraging levering + deellevering

Ik bestelde 12 zakken split. Ik kreeg de melding dat er een levering verwacht mocht worden. Echter was dit maar 1 pakket. Daarnaast mocht ik een volgende levering verwachten maar deze was dan vertraagd zag ik. Zonder melding hiervan. Intussen heb ik nu 2 leveringen ontvangen van elke 2 zakken. Dus mijn vrees is dat er nog 4 aparte leveringen mag verwachten...

Teleurgesteld

Heb bestelling gedaan op 4 mei. 1 zoutlamp toegekomen op 8 mei en de 4 andere gingen 9mei geleverd worden. Nochtans alles in 1 bestelling gedaan. Begrijp dat owv het gewicht dit niet in 1 pakket kon. Wat dan niet logisch is is dat PostNL. Volledige Pakket heeft toegekregen Op 7mei. 1 pak levert op 8mei. Volgende levering zou 11mei worden om dan vanmorgen via track en tracé weer uitgestelde levering te zien. Nu zou het binnen 3 werkdagen zijn. Ik vind dit zeer spijtig daar er een moederdaggeschenk tussen zat en gezien bestelling v 4 mei ik dit nu nog niet heb. Misschien wat meer controle op leveringstermijn

Top bedrijf met service op maat, dikke duim verdiend!

Twee gamecomputers gekocht. Onderdeel was niet leverbaar, maar werd gelijk goed opgepakt in overleg en onze kinderen en wij zelf zijn er blij mee. Top bedrijf.

heel tevreden over de levering

heel tevreden over de desktop. Alleen lukt het me nog niet om de rgb led drivers te installeren. Ook niet met het meegeleverde boekje. Daar zou extra toelichting nog welkom zijn.

Heel tevreden !!!! Beveel hun zeker aan

Heel tevreden !!!! Beveel hun zeker aan

PC aangepast, besteld, levering binnen een week (want Coronadrukte). Top!

Een mid range game-pc besteld van 1500 euro. Na veel zoeken kwam lalashops er uit als de winkel met de scherpste prijs. Telefonisch eerst even navraag gedaan waarom dat zo was. Kennelijk werken ze met scherpe marges en plaatselijke dealers. PC draait als een zonnetje. Iets minder stil dan ik had gedacht, maar goed, dan game ik wel met een headset op ;) Mochten er nog dingen veranderen aan het functioneren, dan pas ik m'n review later wel aan, maar tot nu toe is de conclusie: top! Bedankt en hopelijk kunnen jullie doorgaan met goed functioneren ondanks deze vreemde tijden. Voor iedereen: blijf gezond en houd je aan de regels.

Ik ben heel erg goed geholpen.

Ik vond het erg fijn dat ze een processor die wij zelf hadden, in een nieuwe computer gebouwd kon worden. Het contact is ook naar tevredenheid gelopen. We zijn erg blij met de computers die we gekocht hebben.

Topservice

Snel en adequaat

Gewoon goed

Niets mis mee

Pc en scherm geleverd gekregen en werkt naar behoren! Zeer tevreden.

top bedrijf

door het corona virus was mijn pc wat later binnen dat hebben ze via de mail laten weten en een andere kast aangeboden voor niks. en ze hebben nog gebeld toen de pc opgestuurd werd en een gratis muismat mee gegeven top bedrijf!!!

Zeer tevreden!

Goede service!! Goede mooie kwaliteit lamp!! ♡

Hele mooie rozenkwarts en amethist geleverd!!!

Snelle levering mooie stenen geleverd!!

Bene 2 dagen in huis top senlheid

Goede poduckt werkt top en zeer snel geleverd <3

Content als het juiste produkt geleverd wordt

Ik wacht nog steeds op men terugstorting.Spijtig dat ik na al zoveel bestellingen en een bevestiging van jullie over de terugstorting dat het nog steeds niet in orde is!Hopelijk wordt dit eens rechtgezet????

100 % tevreden

Alles in zéér goede staat ontvangen, en uiterst tevreden over de aftersales en het geduld die men daar had ondanks mijn lastige vragen! Chapeau Lalashops M.v.g. VRD Drunen

afspraken goed na gekomen

artikel werd op tijd geleverd . Tijdens de bestelling goede informatie gekregen . Voor wat betreft de verzending van het artikel.

Wij zijn blij met de snelle levering van onze computer.

Duidelijke en snelle communicatie

Gewelige service

Zelfs in deze tijden gewoon op tijd geleverd zoals afgesproken. Heel tevreden met product en service.

Zeer goede webshop voor de aankoop van een gaming pc

Op de website is een ruim assortiment aan gaming pc's te vinden, welke naar wens kunnen worden aangepast. Mijn kennis op het gebied van gaming pc's is vrij beperkt, dus de uitgebreide productinformatie kwam goed van pas. De pc is volledig gebruiksklaar naar me toegestuurd (zelfs de software van de wifi-adapter was al geïnstalleerd).

Prima computer en fijne communicatie!

Prima computer!. Ivm Corona crisis was de computer iets later dan normaal, maar daar is goed over gecommuniceerd! Dus tevreden kinderen!

Goede prijs/prestatie en een prima service door aardige, vakkundige mensen.

High-end PC besteld voor fotobewerking. In deze (corona) tijd toch binnen een week geleverd. Helaas bleek de graphics adapter (5700 XT) niet goed te functioneren met mijn (Capture One) foto bewerkingsapplicatie. Bas van Lalashops dacht met me mee en ik kon de kaart omruilen voor een iets duurdere kaart met enige bijbetaling. Ben op afspraak naar ze toe gereden om de kaart om te ruilen en de later geleverde hard disk te laten monteren. Blij dat ik dat gedaan heb, want dat was toch wel meer werk dan ik had gedacht. Al met al ben ik zeer tevreden over de prijs/prestatie, het meedenken toen ik een probleem had (wat ze zelf niet konden weten) en de uiteindelijke oplossing.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!