Veel keuzemogelijkheden, goede service en kwaliteit!

Computer werkt perfect

Ik heb gekleurde steentjes besteld. De levering is goed gegaan. . Goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Snel, meedenkend, meewerkend, compleet

Het was een snelle levering. Aanpassing aan order kon gelukkig goed worden doorgevoerd. Ook communicatie over aanpassing kast was snel gemaakt.

Totaalbeeld slecht

Product (Sedona Combo) is niet zoals op de site staat de volgende dag geleverd. Telefoon wordt alleen in de middags beantwoord (staat niet op de website). Product moet van leverancier afkomen en is dus niet bij Lalashops.nl op voor.raad zoals op de website staat. Product is in de aanbieding, achteraf blijkt de prijs 36€ hoger te zijn dan andere aanbieder. Mijn fout had beter moeten zoeken. 08-04-2020 voor 12:00 uur besteld. 1 a 2 dagen de tijd gegeven. 10-04-2020 na de middag gebeld had nog geen leverdatum. Zouden er achteraan gaan. 10-04-2020 14:28 mail ontvangen: Leverancier werkt met Pasen niet, kunnen pas op 14-04-2020 product bestellen. 14-04-2020 10:45 bericht van Lalashops.nl product besteld en zou 15-04-2020 geleverd worden. trackings-code ontvangen 15-04-2020 11:03 geen levering door DHL. 24 uur na bekendmaken trackings-code mail naar Lalashops.nl Bericht: Status is na 24 uur ongewijzigd "IS AANGEMELD MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL." wat is de oorzaak? Hierop nooit een reactie ontvangen. Product werd uiteindelijk op 17-04-2020 geleverd door DHL.

Snel bezorgd en goed verpakt!

Alles was perfect in orde

Goede snelle afhandeling

Tevreden over coolblue

Ben heel tevreden bestelling en bezorging en installatie

Geweldige service en topadvies!!

Een gamepc voor mijn zoon gekocht en me daarvoor laten adviseren door Lalashops. Blijft allemaal wat spannend als je er zelf geen verstand van hebt. Na ontvangst was het een kwestie van de stekker erin en de pc werkte fantastisch. Helaas lukte het gamen niet en ontstonden er steeds crashes. Lalashops heeft ons vervolgens echt zo fantastisch geholpen met het achterhalen waar het probleem vandaan kwam. Het bleek al snel dat het een probleem aan onze kant zat en niets te maken had met de pc zelf. Zelfs om ons te helpen met het oplossen van het probleem, heeft Lalashops het niet opgegeven. Het was een hele zoektocht. En nu werkt het echt helemaal goed en ...everybody happy! Nogmaals ontzettend bedankt Frank voor de superservice!! :-)

Erg tevreden met mijn bestelde PC.

De pc werkt perfect zeer snel en zeer geschikt voor het bewerken mijn foto's ziet er degelijk en strak uit,enige tegenvaller was de levertijd deze zou een a twee werkdagen zijn maar waarschijnlijk door de corona crisis is dit bijna twee weken geworden.

Gemakkelijk besteld en vlug geleverd

Had goudgekleurde snippers voor de tuin besteld en in 2 dagen al geleverd,was voorzien tuusen 2 en 5 dagen,dus supersnel en professioneel verpakt.Zeer tevreden!

sublieme service

na mij bestelling van een game computer ,volgende dag de reactie dat de gekozen behuizing voorlopig niet op voorraad was en daaropvolgend een aanbod van kosteloos een duurdere behuizing in de gewenste kleur. Dit aanbod aangenomen en binnen enkele dagen computer compleet geinstaleerd in huis . een dolgelukkige zoon !

Super shop ervaring met wat schoonheids puntjes

Ondanks de Corona crisis is mijn aangepaste PC bestelling goed geleverd. Hier en daar wat schoonheids foutjes met name na het inbouwen is het glazen zijpaneel niet geheel proper terug gemonteerd. *BELANRIJK* Daarnaast zou ik Lalashops.nl adviseren bij verzending van complete PC's de videokaart in de case fysiek te ondersteunen met verpakkings materiaal zodat deze niet kan bewegen tijdens transport. Eventuele schade aan het moederboard en videokaart kan hierdoor voorkomen worden bij de levering en zou uiterst professioneel overkomen. (Bij vallen/stoten bestaat er een kans dat de zware en dure videokaart zwikt in zijn socket, hierdoor fatale schade kan aanrichten aan het moederboard met als gevolg dat de PC niet werkt na transport/ontvangst) Met deze 'super kritische' puntjes ben ik desondanks uiterst tevreden met mijn bestelling! Over prijs en kwaliteit hebben zij in mijn geval een dikke voorsprong en ik zou zeker met mijn volgende PC bestelling, Lalashops.nl weer overwegen!

Desktop werk prima. Ivm Corona crisis, de bezorging duurt iets langer dan normaal, wel begrijpelijk.

Geweldige GamePC, Prijs/ Kwaliteit,Top Service, Snelle Levering!

Geweldige GamePC, Prijs/ Kwaliteit,Top Service, Snelle Levering! Zeker aan te bevelen!!!

Goede ervaring

Handige website, snelle levering met goed ingepakte producten. Heel blij mee.

snelle correcte afwikkeling

ordertje van 6 euro maar proffesioneel afgewikkeld

Gaming PC besteld. Levering wel vertraagd door problemen met voorraad videokaart wat natuurlijk kan gebeuren in deze tijd. Verder uitstekende PC. Wel jammer dat ik zelf geen extra HD er bij besteld heb. SSD raakt toch wel snel vol met online spellen. Verder TOP!

Mooie lamp , lage prijs en snel geleverd

Goede service. Mooie producten. Ik ben heel blij met mijn bestelde zoutlampen.

Ik ben tevreden met mijn bestelde zoutlampen.... goede service. Alles was zeer zorgvuldig ingepakt! Kan niet beter!

Ik had een game pc besteld waarvan de behuizing niet op voorraad was, kreeg een andere aangeboden zonder bijbetaling. Toen ik later tijdens het aansluiten de wifi niet snapte heb ik hun gebeld, werd vriendelijk te woord gestaan en Frank heeft me supergoed geholpen met de wifi. Een en al top! Goede producten, goede prijs en goede service.

Goede kwaliteit

Kwaliteit van mijn bestelling is prachtig, snel verzending en betrouwbare web winkel.

PC geheel volgens specificaties geleverd. Snelle en acurate levering.

LaLashops biedt een overzichtelijke methode om zelf een pc samen te stellen: met ruime keuzemogelijkheden en voldoende informatie over de te kiezen hoogwaardige onderdelen. De (scherpe) prijzen zijn direct zichtbaar waardoor snel een onderlinge vergelijking van alternatieven kan worden gemaakt.

Top bedrijf!

Geweldig en snel geleverd ondanks de coronatijd!

Super blij met mijn Zoutlamp mooi licht en slaap er echt fijn bij (mijn kat ook ;-) die in zn mandje vrij vlakbij ligt en slaapt) de levering was binnen 2 dgn naar n winkel heel vlakbij...ivm ziek zijn kon mn thuiszorg met mijn naam en haar ID zo ophalen..wat fijn!!

Super service.

Gaming pc gekocht, behuizing upgrade gekregen, omdat de gewenste computer niet op voorraad was. Nog wat extra's erbij gekregen, super service.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!