Bij mijn contact via email volgde vlot response. Bij een niet opgenomen telefoontje werd dezelfde dag nog teruggebeld. Mijn bestelde computer voldeed volledig aan al de specificaties zoals besteld. Kortom een positieve online bestelervaring.

prima service

prima service, kast was niet op voorraad, dus krijgen we de optie voor een gratis upgrade en nog extra service erbij. Prima shop dus!

lekker vlug

Ik heb hier een mooie pc gekocht, en ik werd ook nog eens uitstekende geholpen via de telefoon!!

Prima transactie

Snel en veilig artikelen geleverd. Dank je wel (*_*) Exact wat ik zocht

Zeer snelle levering. Ik had een zoutlamp gekocht van 25kg. De fitting van de lamp was kapot, waarschijnlijk door de levering, de volgende dag al een nieuwe ontvangen zonder problemen !! Ben heel tevreden !

Top webshop!!

Ik heb hier een mooie pc gekocht en ik werd hier uitstekende geholpen via de telefoon!!

Goeie service, mooie prijzen en snelle levering

Ondanks de coronacrisis een snelle levering. Nog even gebeld naar de klantenservice wat de status van leverin was en ik werd heel vriendelijk te woord gestaan.

Goeie site

Mooie pc ontvangen niks op aan te merken

πŸ‘πŸ‘πŸ‘

πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Geweldige mooie lamp

Prachtige lamp/snelle levering/goed verpakt zodat er haast geen schade aan kan gebeuren/ Ik ben dik tevreden kan er niet meer van zeggen.

perfekte afhandeling

pc op maat aangeschaft. ben uiterst tevreden over mijn aankoop. prijs en kwaliteit zijn zeer goed . lalashop is een aanrader !

Snel en volgens afspraak geleverd

Ik zou er zeker nog eens keer wat kopen

Ze leveren niet alles in 1 keer maar je krijgt het uiteindelijk wel..

Snelle en goede service

Ik heb mij goed kunnen verdiepen in de Himalaya zout lamp. Er stond alles mooi bij omschreven. Hierdoor heb ik snel de keuze kunnen Maken. Snelle verzending

Leuke lampjes

Mooie lampjes goed prijs.

TOPservice!

Ik had bij hen een nieuwe pc besteld. Deze werd zeer snel geleverd. De pc werkte echter niet zoals het moest. Na enkele emails werd er dan besloten om de pc terug te sturen. Ze hebben er naar gekeken en er was inderdaad een software-probleem. Er werden mij 2 voorstellen gedaan: geld terug of een volledig nieuwe pc met videokaart-upgrade. Ik heb voor de nieuwe pc gekozen en die werd, ondanks de corona-crisis, de volgende dag geleverd. Deze keer werkte alles naar behoren! Gedurende de hele tijd zijn ze altijd zeer snel, geduldig en heel vriendelijk geweest met hun antwoorden. Nogmaals, dit alles tijdens de corona-crisis! Ik raad hen ten zeerste aan. Bedankt Bas!

Zoutlamp besteld, binnen n paar dagen geleverd. Precies volgens beschrijving.

Zoals het hoort

Duidelijke site, levering zoals aangegeven en in goede staat en kwaliteit

helemaal goed

Ik heb geen verstand van computers, dus liet ik iemand mij vertellen wat ik moest kopen. Samen op de site van Lalashops gekeken en samengesteld en hij gaat daar nu ook bestellen :) .. Keurig in elkaar gezet en knap verstuurd en ik ben er echt superblij mee

Bezorging en producten zijn precies zoals verwacht.

Prima service en communicatie.

Het contact met het bedrijf verliep prima en ook is het apparaat binnen de genoemde levertijd geleverd. Ze probeerden het nog iets eerder te leveren, dit lukte niet ivm coronacrisis. Apparaat werkt super.

Alles keurig geleverd en netjes verzorgd en afgewerkt. Top!

De door mij bestelde pc is in perfecte staat uitgeleverd. Ook nog even een kort telefonisch contact gehad i.v.m. software en ook dit werd keurig opgelost. Kan niet anders zeggen dan prima webshop.

super goed

Computer besteld op maandag en zaterdag al in huis. De behuizing die ik had besteld hadden ze niet meer op voorraad, heb gratis een upgrade gehad. Daar ben ik erg blij mee. Enige minpuntje is dat ze zowel per mail als telefonisch slecht bereikbaar zijn. Maar gezien het eindproduct dat afgeleverd word is dat geen enkel probleem

Een super service. Goed contact. Nette levering en ook beloftes worden super na gekomen. De game pc echte aanrader

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!