Op tijd geleverd en helemaal ready-to-go

We werden keurig geïnformeerd wanneer we onze bestelling zouden ontvangen. Dat was precies een dag te laat om onze jarige te verrassen met zijn cadeau. Een mailtje met het vriendelijk verzoek de levering een dag te vervroegen werd prompt gehonoreerd dus waren wij allemaal blij.

Zeer goed geholpen door deze firma, uitstekende communicatie, zowel telefonisch als via mail!

Het product (desktop Ryzen 7 DavinciResolve) is zoals door mij gevraagd en gewenst samengesteld . Leveringstermijn zoals afgesproken. Zeer vlugge respons op mijn bijkomende vragen. Met dank aan Bas!

super snelle levering en een mooi systeem voor een mooie prijs

ik heb een mooie desktop gekocht voor een mooie prijs en naar mijn specificaties aangepast top

zeer goed

product voldoet zeker aan mijn verwachtingen

Het product dat ik heb besteld voldoet aan mijn verwachtingen. Ook ben ik telefonisch netjes te woord gestaan voor mijn vragen.

Goed geholpen via de mail.

Ik had een aantal vragen over mijn aankoop. Werd netjes geholpen via de mail.

Mooie zoutlamp

Goede omschrijving van product

De etherische olie die ik besteld heb was heel netjes verpakt en ruikt heerlijk heeft alleen lang geduurd dat het hier was maar dat lag niet aan jullie maar aan post nl heb het 3dagen later ontvangen dan wat aan gegeven werd door post nl en dat in de mail stond van jullie maar verder dik te vreden en zal zeker o nieuw bij jullie bestellen

Goede ervaring

Product duidelijk omschreven en goed verpakt snel geleverd.

zeer goede ervaring en deskundige hulp

de dienst verlening is uiterst goed en de levering ook mijn ervaring een van de beste online shops

goede aspraak.

goede service.

Perfect optijd. Thanks en goed spul

uitstekende service, snelle levering, heel vriendelijk, mooie produkten

Door een verkeerde kleur, belde lalashops me meteen op en regelde direct een andere levering. Heel vriendelijke persoon aan de telefoon en de dag nadien had ik je juiste bestelling. Prachtige lamp. Perfect.

Snelle levering, zorgvuldig verpakt

Zoutsteen-waxine lichthouder zeer snel geleverd, zorgvuldig verpakt en mooi product. Zeer tevreden!

prima service en levering

De bestelling was snel geleverd en in prima staat.

Prima keus, en alles netjes afgeleverd.

Alles wat ik besteld heb was goed verpakt, en had geen probleem met de installatie. Het duurde wel iets langer dan beloofd, maar dat kwam omdat ze mijn bestelde computer niet meer in voorraad hadden. Na overleg via een mailtje een andere met een ander kleurtje gekregen, maar ben tevreden met deze. Prima service,

Prima, snelle service.

Pc besteld en binnen 3 dagen klaar. Goede uitleg, goede communicatie. Computerkast die ik koos was niet beschikbaar, op kosten van lalashops een uograde gekregen. Pc werkt prima en alles met doos ontvangrn. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een pc.

Alles uitstekend PC is naar verwachting

Titel

Ben zeer tevreden

Was me eerste keer met deze bestelling. Was snel geleverd. Ook werd je op de hoogte gehouden wanneer je het bestelling kon verwachten.

hele goede ervaring!!

ik heb er een hele goede ervaring mee ,er was 1 zoutlamp kapot en de andere dag was er al een nieuwe geleverd!hele goede service

Exact geleverd wat er was besteld

Goede communicatie! Bij onduidelijkheden of problemen met de levering wordt er direct contact op genomen.

Heldere website in vlotte bezorging

Alles was prima.

afspraken zijn goed na gekomen

1 ding vindt ik jammer dat ik geen antwoord op mijn mail kreeg ik hab een kaartlezer laten inbouwen maar hij kon helaas geen sd kaarten gebruiken,Jammer hiervoor.

Uitstekende Computer en goede service

4K "DaVinci" Videobewerking Computer - Ryzen 7 2700X aangeschaft met de 3700X processor en de BeQuiet Pure Base 600. Werd keurig op tijd geleverd en ben hier zeer tevreden over. Is razend snel en stil. Ook had ik nog wat vragen nadat de computer geleverd was en die werden door de klantenservice uitstekend beantwoordt. Een goede koop.

Zeer goeie ervaring met LaLAShops. Ondanks dat ze allerlei zaken verkopen en niet alleen gespcialiserd zijn op computers heb ik alles goed gebouwd en zoals besteld ontvangen. Mijn gekozen computer kast was helaas niet meer voorradig, wat mogelijk de wat langere levertijd veroorzaakte, maar ze hebben me meerdere oplossingen geboden. Een van de oplossingen was een kast met de zelfde kleur LED lampen maar van een hoger segment zonder meerprijs. Daarom zeer content met de service.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!