Snelle nette levering

Pc besteld, goed verpakt, en snel geleverd in antwerpen

Mooie lamp en snel geleverd.

is afwachten hoe de lamp eruitziet maar we zijn tevreden.

Een fijne winkeltje!!!

Ik ben heel goed geholpen, product was snel geleverd. Goede kwaliteit!

Zeer tevreden met hoe het zoutkristal eruit zier.

Altijd de vraag welke vorm en kleur het heeft, maar moet zeggen dat de steen die ik heb gekregen me heel erg goed bevalt.

Snelle levering!

Super snel geleverd. Top!

Zeer krachtige, vrijwel stille video editing PC!

Na jaren video's geëdit te hebben met kdenlive (open source), wilde ik overstappen naar een programma met meer mogelijkheden: Davinci Resolve. Dit programma heeft echter een snellere PC nodig dan ik had. Dus stelde ik een wensenlijstje op: - Snelle CPU en videokaart voor Davinci - Zo stil mogelijk (ik heb een stil huis en ik hou van de stilte) - Zo zuinig mogelijk als ik de PC gebruik voor weinig intensieve taken zoals emailen, web surfen en administratie doen. - Moet perfect Linux kunnen draaien - Bij video editen mag de PC meer geluid maken en meer energie verbruiken, uiteraard. Via een zoekopdracht op Internet kom ik op de site van Lalashops.nl terecht. Ik vind daar een mooie PC met "fluisterstil" in de omschrijving. Ook het feit dat de kast dicht is met maximale geluidsdemping in plaats van met een glazen zijpaneel spreekt me erg aan. De dagen daarna onderzoek ik alle onderdelen op Internet om te kijken of ik betere onderdelen zou willen. Er is niets dat ik anders zou willen. AMD CPU, HyperX Predator geheugen, Be Quiet SilentBase kast, Seasonic voeding... allemaal top spul en goed gebalanceerd. Als enige verander ik de AMD videokaart naar een nVidia kaart, omdat Davinci daar sneller op is. Bovendien draait Linux er sneller op. Wat een supermachine. Supersnel. En hij maakt weinig geluid, nog minder dan een koelkast. En alle dozen van de onderdelen en overgebleven onderdelen worden keurig mee geleverd. Geweldig! Helaas ontbreekt het netsnoer. Ook de originele heatsink van de SSD zat er niet bij (lalashops heeft de SSD heatsink die bij het moederbord zat gebruikt). Even een mailtje gestuurd en snel reactie. Ik verwacht deze twee onderdelen binnenkort in de brievenbus. Daarom wil ik eigenlijk een 9,5 cijfer geven, maar dat kan niet bij kiyoh. Mijn volgende desktop zal ik ook bestellen bij lalashops.

Geweldige PC gekocht

Windows 7 hield er mee op dus ik Was echt toe aan een andere PC. Mijn oog viel op deze aanbieding van Lalashops...de website ook bezocht en de mogelijkheden waren flexibel en uitgebreid. Even goed bestudeerd wat ik nodig zou hebben voor mijn videowerk en heb toen deze videomontage PC, met een paar upgrades in de hardware, bij hen besteld. Er is natuurlijk even wat tijd nodig om het allemaal in orde te brengen, maar na een paar dagen werd de PC geleverd. Een geweldig apparaat. ben er bijzonder blij mee...toen ik er even niet uit kwam zocht ik contact met Lalashops, werd teruggebeld en zij hebben mij echt snel en adekwaat geholpen met het euvel. Een up-to date shop waar 'ouderwetse' klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel staat

TOP goede service

mijn ervaring was Top, geven een goede en snelle service. Het is een aanrader voor online bestelling.

Goed en snel en als ze het niet hebben komen ze met een oplossing

uitstekend

Zeer professionele zaak met erg vriendelijke verkoper. Afspraken worden prima nagekomen. Geen loze beloften maar duidelijk en eerlijk advies. Zeker een zaak om in de toekomst meer te bestellen.

Goedkoop is wellicht duurkoop

Ik heb even gewacht met een review om een betere indruk te kunnen krijgen. Ik moet bekennen dat ik vooraf wel wat bedenkingen had bij een shop die ook stenen verkoopt. Pc's en stenen, aparte combinatie. Levering was ok. Ik had aangegeven de bestelling na/op een bepaalde datum te willen maar de bestelling kwam eerder waardoor ik op de fiets naar een afhaalpunt moest om een pc mee te zeulen. Kan gebeuren. Er zijn ergere dingen in de wereld. Het grootste probleem kwam daarna, elke dag moet ik nu de Windows probleemoplosser gebruiken om de adapter te resetten om internetverbinding te krijgen. Als ik een nieuwe pc koop dan ga ik er vanuit dat ik gewoon internet heb als ik de pc en modem opstart. Niet het geval. Wellicht dat het een modem update is, of wat dan ook, het is irritant. Ik had een bericht kunnen sturen naar de klantenservice, maar ik was er een beetje klaar mee. Het moet niet nodig zijn. Ik heb in mijn leven al veel pc's gekocht en heb nooit dit issue gehad. Goedkoop is dus wellicht duurkoop. Pc is verder prima. Een volgende keer weet ik niet of ik er weer een pc zou bestellen.

Duurde wat langer dan verwacht maar zeer goed

Besteld op vrijdag , week erna op zaterdag bezorgd. Iets langer dan verwacht maar zeer tevreden.

vaste klant voor hem wierook

Goede producten en snel geleverd,ik geef een 10

Na moeizame start volle tevredenheid....

Via Bol.com kwam ik in contact met Lalashops en zag op hun website een workstation voor een aantrekkelijke prijs en hij kon binnen twee dagen bezorgd worden. Ik bestelde op zaterdag en uiteindelijk was hij de week erna op donderdag klaar en ben ik hem gaan ophalen. Ik vind de communicatie met Lalashops soms twijfelachtig maar uiteindelijk ben ik dik tevreden met mijn nieuwe pc. Hun telefoonnummer is een mobiel nummer en wordt soms niet eens beantwoord bij bellen en dat vind ik minder, verder wel erg leuke mensen en zeer vriendelijk. Alle andere wensen met betrekking tot hardware werden uitgevoerd. Ook een nalevering werd perfect uitgevoerd.

na mijn bestelling was alles vlot geregeld en geleverd ben zeer tevreden over de kwaliteit van mijn product

Perfect en supersnel

Donderdag order geplaatst, een ander moederbord en PCI kaartje laten inbouwen. Dinsdag werd de computer geleverd zoals afgesproken. Perfect en supersnel dus.

wow wat een score op reviews

ik zocht me suf naar een goeie pc (amd ryzen5) ik sta versteld dat ik voor nog geen 750 euro echt een dikke vette bak van een pc kan kopen , met scherm 22". op basis van de reviews ga ik het doen , en hoop dat: ik niet alle onderdelen los ontvang:) een pc geleverd krijg die " plug en play" is . als dit het geval is , ben ik de volgende die zegt : Lalashops is nu al op het niveau van coolblue, en is een gevaarlijke concurent voor bol.com( dure grappenmakers) keep it going , nog voor ik gekocht heb , ben ik al klant . fijn om zoveel mensen zo positief te zien!!!!.

zeker goed maar ook wat aandachtpunten

gamepc laten maken. ruime keuze mogelijkheden. lange levertijd. helaas werd bij de op de pc geinstaleerde windows geen licentiesleutel geleverd

Origineel en leuke alternatieve new age aanbod

Leuk

Prima op tijd geleverd, en het geen wat afgesproken was

Standaard behuizing voor mijn pc was niet binnen dus heb ik een andere iets duurdere gekregen zonder meerkost te betalen uiteraard! Alles was zeer goed en veilig verpakt En op tijd geleverd Bedankt

Heel tevreden

Mijn ene bestelling is goed verlopen, een probleemje bij een tweede bestelling is na telefonisch contact vriendelijk en vlot opgelost. Vriendelijke en zorgzame verkoop.

Helemaal top

Na aanschaf van een nieuwe computer kreeg ik last van rare storingen in het systeem waarbij de computer zich spontaan uitschakelde. Dat gebeurde meerdere malen per dag en willekeurig. Niet erg handig als je er je werk mee doet. Na wat overlegd te hebben werd er een nieuwe computer geleverd die als een zonnetje draait. Ik vind het bijzonder dat er met zoveel vertrouwen in de klant een tweede computer wordt opgestuurd. Bedankt voor de service jongens, ik ben erg tevreden.

Goeie service, snelle levering.

Niet gedacht dat de computer die nog in elkaar gezet moest worden zo snel geleverd kon worden...

Goede webshop, keurige en snelle afhandeling, betrouwbaar.

Zoals boven, echter één minpuntje: betaling achteraf ná ontvangst goederen is niet mogelijk. Ik bestelde namelijk voor een eerste keer bij deze webshop en dan moet je maar, wijs door ervaring en waarschuwingen op internet, maar afwachten of alles correct verloopt. Bij deze webshop bleek mijn achterdocht dus ongegrond.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!