Begripvol en snel.

Beveel het zeker aan.

topservice

gamepc besteld voor zoon die nieuw spel had gekregen met kerst. En ook in kerst-nieuwjaarsperiode zeer gedegen service. alles snel geleverd (en klaar voor gebruik) . zeer tevreden van zowel de pc als het scherm ook!

kwalitatief en werkelijk proffesioneel

Ik wou een basis gaming pc vinden voor de verjaardag van men broer dus vond ik al iets beter dan normale websites zoals bol.com e.d. toen vond ik lalashops ik dacht ik geef het een kans indien het niet goed zou zijn geld terug nu speelt hij spellen zoals gta v op uhd ingesteld en zit de grafische kaart maar op 30% bij die instellingen en werkt de pc ongeloofelijk snel ik weet 100% waar ik mijn volgende pc ga halen! Ik zou zeggen indien ze de prijs kwaliteit zo behouden zal dit een mooi en snelgroeiend bedrijf worden.

Netjes verpakt en snelle levering

goede info op website, doet wat belooft is

Niks op aan te merken!

Alles uitstekend. Goed verpakt, nette prijzen, snel in huis, goed product.

perfect geregeld

Snelle verzending, product zoals op de foto en een leuke attentie erbij. Service plus dit.

Perfecte service en voordelige goede computer

Mijn computer raakte defect, ik had snel een andere nodig, en lalashops heeft deze met spoed in elkaar gezet en verzonden. Goede communicatie, goede computer en goede service dus!

super

Heb info opgevraagd over een computer, kreeg heel snel antwoord. Computer besteld en werd heel snel geleverd. Super service, snelle verzending, goede klantenservice.

Zeer goede klantenservice

De bestelde behuizing was niet op voorraad. Als compensatie mocht ik een duurde behuizing uitzoeken en kreeg 3 maanden gratis xbox online. Dat noem ik nog eens een goede service! Tevens een snelle levering ondanks de drukke feestmaand.

Goede snelle levering ondanks dat het net voor de kerst is

Goede ervaring ga zeker meer shoppen hier 😁

goede producten!

goede producten!

Goed product

Goed product, snel levering, prima comunicatie. Bedankt

Goede service slecht transport

De levering was snel. Het transport was echter slecht. Alleen in de avonduren en vervolgens maakte we afspraken die niet werden nagekomen. Uiteindelijk toch goed gekomen. De service en het contact met lalashops was zeer goed.

Levering niet volledig in een keer goed, transport matig.

De koerier leverde niet op het aangegeven moment maar een dag later.

Fijne communicatie, correcte levering

Alles in orde. Goede beschrijving. Duidelijk

Fantastisch product.

Snelle levering. Prettig contact. Fantastische ondersteuning. Er wordt tijd voor je vrij gemaakt. Vriendelijk personeel. Mee denkend en bereid om problemen op te lossen (in mijn geval de WIFI) Met nogmaals dank aan Frank, die een uur van zijn werkzaamheden opofferde om software voor mij te downloaden.

Prachtige producten en snelle levering

Ik had verschillende producten besteld. Alles was zeer goed ingepakt en ik had een kleine attentie erbij, wat ik zeer waardeer. De producten zijn prachtig. Ik ben er erg blij mee. Ik had ook een vraag over een product en kreeg daar een duidelijk antwoord van.

Goede en duidelijke communicatie

Pc aangepast en goed in elkaar gezet , contact met lalashop duidelijk en helder . Pc werkt uitstekend .

Snelle levering van een zeer goede computer

Na een tijdje zoeken naar een computer die precies zou doen wat wij willen, hebben wij via Lalashops de computer gevonden. Duidelijke uitleg bij de levering en de levering was precies op tijd.

Tevreden met mijn bestelling.

Een waxinehouder van zoutsteen besteld. Het is een natuurproduct, dus de kleur en kwaliteit kan variëren. Deze is mooi van kleur en gaaf van vorm: geen gaten of barsten. Verder ben ik ook heel content over het hele bestelproces: -Snel geleverd -Duidelijke informatie -Degelijk verpakt en -alles voor een aantrekkelijke prijs.

Goede producten, en perfecte service

Ik bestelde een compleet computersysteem met een paar aanpassingen, volgens de website ongeveer 3 werkdagen, ik bestelde op zondag en dinsdag wordt hij geleverd, tijdens assemblage waren ze vergeten een steun mee terug in te pakken. Ik stuurde een mail op woensdag morgen en kreeg te horen dat de steun nog dezelfde dag geleverd zou worden, en inderdaad, om 19uur netjes geleverd. Echte klasse , echte service

prima pc volgens mijn wensen

snelle service en ook snelle nazorg, ben tevreden over mijn pc en lala

Prima begeleiding bij het aanschaffen van een PC op maat.

Mijn specifieke wensen voor een nieuwe PC werden deskundig en vriendelijk beantwoord. De aankoop blijkt een schot in de roos: een super PC voor een zeer voordelige prijs.

Ik zou zeker weer bestellen.

Prachtige zoutlamp. Goed verpakt. Ik was een beetje nerveus omdat de lampen niet apart gefotografeerd worden en je maar af moet wachten wat je krijgt. Ik was aangenaam verrast. Ook fijn dat Lalashops.nl gerecyclede dozen gebruikt.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!