Snelle levering en goed verpakt. Heel tevreden.

Geweldige computer

Super snelle pc. Grote harde schijf van 2TB. Zelfs een ssd schijf waar Windows10 op staat. Wat ik wel jammer vind is dat de cd-speler boven in de kast zit. Daar boven zitten drie aansluitingen voor het geluid. Nu moet ik eerst de kabels van het geluid verwijderen voor ik de cd-lade kan openen. Doe ik dat niet dan loopt de speler vast. Dat vind ik een behoorlijk nadeel.

Topervaring, goede servicedesk!

Mijn bestelling werd incompleet geleverd en door te bellen is meteen actie ondernomen om dit goed te maken. Zonder gedoe of wantrouwen, geweldig, topklasse!

SUPER SLECHT

De levering trekt echt op niks ik heb dit vrijdag besteld en ze gingen dit maandag leveren het is nu donderdag en ik heb dit nog steeds niet gekregen. Ik verwacht dus al mijn geld terug maar je kan ook geen contact leggen! IK BESTEL MEER IETS MET LALASHOP.NL !!!!!!!!!!!

Zeer goede ervaring

De bestelde artikelen waren zeer snel in huis, tevens keurig verpakt.

Prima bezorging

Decochips goed ingepakt.

Top... !!!

Goede verzending product was netjes ingepakt....ik ben zeer tevreden over het product een echte aanrader hier te bestellen.

Goede website, makkelijk en snel

Goede website, makkelijk en snel

Echt constant contact gehad over mijn levering van de PC. Altijd bereikbaar en het pakketje was goed verpakt en staat inmiddels in mijn kamer de dag erna! Echt goed hoor!

Vlotte levering en goede communicatie

Zeer goed.

Zoutsteen lamp, snelle levering

Geeft heel mooi sfeervol en warm licht. (veel rood, het gezonde spectrum boven 500nm) Ook als schermer/nacht lampje zeer geschikt, gezien het geen nachtrust verstorend spectrum bevat. De zoutsteen zelf is ook prachtig om te zien, en is heel scherp geprijsd. Het gloeilampje is eventueel eenvoudig te vervangen voor een e14 led lampje. Dit gaat wel ten koste van de rood extensie boven 500nm. De zoutsteen is ook een goede luchtvochtigheids verlager op een schaal. Een leuk presentje zat bij de bestelling.

Prima service, snelle levering

Ik heb een computer besteld, die nog speciaal dezelfde dag geprepareerd werd, waardoor ik die de volgende dag al had. Mooi!

snelle afhaneling, prima!

snelle afhandeling, prima!

Goed product en supersnelle levering!

👍👍👍

Perfect advies en perfecte service

Men heeft verstand van PC zaken, niet alleen van game pc's maar ook heel specifiek van pc's voor video bewerking c.q. rendering.

Goed product, snelle levering

Pc werkt goed en kreeg de dozen er bij. De stroom kabel was wel vergeten.

Perfecte levering naar keuze en werkt heel goed en is zoals geadverteerd

uitstekend

prima product en levering. zeker aan te bevelen.

prima service

hele goede service, denken met je mee

Snelle service!

De bestelling (een lamp) was er super snel, goed bezorgd en ik ben erg blij met mijn aankoop. Er zat zelfs een kleine attentie bij en op alle fronten dus een goede service!

Goede service, goede computer

Ik had van te voren even getwijfeld. Verkoop van stenen en computers leek me een vreemde combinatie. Na even contact gehad te hebben met Lalashops.nl en vriendelijk te woord ben gestaan door Bas heb ik besloten toch hier de computer te bestellen. Computer was netjes binnen de afgesproken tijd klaar en werkt uitstekend!

uitstekend

Eerste keer wat besteld,voor herhaling vatbaar

zeer tevreden

super blij ben ik met mijn mooie hart lamp (zout). en wat super leuk dat er een leuk presentje bij zat. nl de gouden driehoek in een klein zakje!!. super leuk ben echt superblij , zal zeker vaker kopen bij jullie . groet nancy

Snel binnen

Op het laatste moment een bestelling gedaan. Na een telefoontje kon het nog mee en had ik het de volgende dag in huis. Zeer tevreden.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!