Een hele fijne klantenservice

Ze waren twee kabels vergeten aan te sluiten in mijn computer. Verzonden en de volgende dag in huis. Aangesloten via de telefoon met de hulp van Bas. Bedankt Bas

Redelijke prijs en snelle levering

Prima webshop.

Prima webshop met scherpe prijzen en snelle levering.

Goede producten, snel geleverd en zeer goed verpakt!

Levering was snel, uitleg was goed. Echt super!

Snelle service, goede communicatie, ik ben tevreden!

Fijne webwinkel en goede service

geweldige service!

Kan alleen maar zeggen: TOP SERVICE !!

Tevreden.

Zoutlamp op zich prima. Alleen maat voering klopt niet helemaal maar desondanks tevreden.

Stenen zijn van mindere kwaliteit

Mijn eerste bestelling bij deze shop. De stenen kwamen goed verpakt aan. In een stevige doos. Helaas was de kwaliteit aan de lage kant amethist had mooie kleine puntjes maar was bijna kleurloos. En er ontbrak 1 steen.

Prachtig product, goed verpakt, snelle levering!

Ik ben ontzettend tevreden over de Himalaya zoutsteenlamp die ik bij jullie gekocht heb. Hij was goed verpakt en het briefje bij de factuur gaf een persoonlijk tintje. Als klap op de vuurpijl ook nog eens een paar mooie getrommelde stenen erbij gekregen, voor de collectie. Ze zijn mee op vakantie hoor! Handig in het bijgeleverde zakje en inderdaad een leuk extraatje. Ik raad Lalashops van harte aan!

Excellent

Selenietlamp veilig aangekomen in recycleerbare verpakking. Zoals beloofd de gepaste afmeting én nog een fijn cadeautje erbovenop!!! Ik heb wel het bijgeleverde lampje gehouden als reserve voor de frigo. Ik verwachtte absoluut niet dat er een Ledlampje zou bijzitten voor deze prijs. De lamp werd iets later als verwacht geleverd en daarvoor kreeg ik zelfs een telefoon vanuit Nederland. Waar vind je dat??? Besluit: mooi product, extraatje, geweldige service, lage prijs. Dankjewel. Dit mag gepubliceerd worden want via een site bestellen blijft riskant( ik spreek enkel uit mijn ervaringen). Absolute aanrader!!! Dankjewel

Snel besteld en snel geleverd. Keurig verpakt. Is zeker aan te bevelen

Duidelijke communicatie en levering van wat besteld was.

Vanwege drukte zou de levering iets later kunnen zijn. Daar werd ik netjes over ingelicht per mail. De levering was toch prima op tijd.

Goede communicatie

Mijn bestelling liet iets langer op zich wachten dan verwacht, bij een vraag daarover kreeg ik direct reactie per mail. De bestelling werd vervolgens volgens afspraak en netjes afgeleverd. Complimenten voor de goede communicatie.

Zeer tevreden, goede levering, alles perfect in orde. Zeer aan te bevelen. Dank u

Zeer positief verrast. Ik werd persoonlijk benaderd dat mijn pakket 1 dag vertraagd zou zijn met de reden waarom. Heel netjes! Verder goed verpakt en snelle levering. Ik hou deze webshop zeker in gedachten voor een volgende bestelling.

Vlot

Stevig verpakt, correcte en snelle levering.

Correcte levering en Prima service.

Mijn PC werd keurig samengesteld als besteld en binnen 5 werkdagen geleverd. Nadat ik zelf een SSD-schijf had gemonteerd en de HD-schijf had gecloned, ging er iets niet goed. Men lostte het probleem voor mij op, en er waren geen extra kosten. Service, met een hoofdletter!

prima service!

Doordat ik zelf een fout met betalen had gemaakt, liep het niet helemaal goed. Ik werd hierbij goed en duidelijk geholpen, via mail en telefoon.

Snel geleverd, perfect verpakt en een leuk cadeautje erbij!

Prima bedrijf, de aanbieding vond ik goed, alsook de verzending en verpakking. Alles snel geleverd en een leuk cadeautje.

corecte firma

bestelling goed ontvangen had problemen maar die heeft de firma goed opgelost

goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service

goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service

Goede levering

Desktop pc werkt prima en was naar wens mijn kleinzoon speelt zijn games erop waaronder rfactor.

Prima computer voor een prima prijs en snelle levering

Voor een aantrekkelijke prijs een mooie spelcomputer gekocht waar de kinderen nog lang mee vooruit kunnen.

Heel erg goed. Super advies en persoonlijk geholpen.

Voor mijn zoon een spelcomputer gekocht. Omdat we niet precies wisten wat we nodig hadden heb ik gebeld. Er volgde een keurige uitleg en er werden vergelijkingen gemaakt. Inmiddels hebben we de pc keurig op tijd en volgens afspraak ontvangen. Er wordt door mijn zoon met plezier op gegamed.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!