Snelle service en goede levering

Ik had een game pc bestelt En die werdt binnen 2-5 werkdagen geleverd👍👍 Heel aangekomen en alles zat er op wat ik wou.

Lalashops heeft een uitgebreid assortiment met scherpe prijzen. Het is wel even door spitten op de website voordat je weet waar alles staat, maar dan maak je wel de keuzes op heldere en duidelijke informatie. Natuurlijk kan je de gekozen computer ook nog uitbreiden met extra's. Wat me het meest verbaasde was wel dat de computer veel vlugger werd bezorgd dan verwacht.

Snelle levering en vlotte communicatie. Top computer!

Vriendelijke en behulpzame communicatie. Supersnelle leveringen in Belgie. Absolute aanrader voor game computers.

Goede service.

Perfect sneller levering

Super snelle levering en een top product

Prima contact, kijken goed en denken mee

Bestelling geplaatst en binnen een dag een mail terug omdat iets opmerkelijks was opgevallen. En tegelijk gewezen op een aanbieding zonder deze op te dringen. Levering binnen 5 dagen. Prima geprijsd.

Snel geleverd, en precies wat ik zocht

Het product is snel en goed geleverd, en goed verpakt

Prachtig product en fijne service!

Snelle levering, prachtig product. Heel erg blij mee. Hartelijk dank voor de leuke verrassing die er bij zat. Superleuk!

Prima levering en product als omschreven op de site.

Prima levering en product als omschreven op de site.

Goede PC voor een goede prijs

Goede afhandeling van de aankoop, goede communicatie

Perfect!

Ik was verrast hoe snel en netjes alles werd geleverd. Ben ook ontzettend blij met mijn aankoop! (zoutlamp en waxinehouders). En een lief cadeautje! Helemaal top!

Nadat ik bij Bol de PC had gevonden en zag wat de levertijd zou zijn, besloot ik te neuzen bij Lalashops. Communicatie was prima, besloot te kopen en, omdat ik zat met de noodzaak van levering uiterlijk zaterdag, werd de PC door Bas zelf thuis afgeleverd (hij moest toch in Amsterdam zijn). Uitgepakt, nog extra info over zaken, maakte hem zelfs nog open om te laten zien hoe hij in elkaar gezet was. Dus snelle levering, goedkoper en perfecte service. Ja, een 4K "DaVinci" PC kunt u zeker goed gaan kopen bij LaLashops

Zeer snelle levering

Goede en prettige ervaring

Snelle levering binnen de aangegeven tijd. Snel en vriendelijk antwoord op vragen

Perfect,snelle nette levering.

Perfect,snelle nette levering.

Mooie lampen en snelle nette levering.

Mooi Himalaya zoutlampen gekregen. Waren goed verpakt voor verzending. Ben er heel blij mee.

Perfect!

Snelle levering, super lief gebaar erbij, doos en verpakkingsmateriaal duurzaam.. Kortom geweldig!! Kleine tip voor Lalashops: de snoer van de zoutlampen zijn echt heel erg kort. Dit is een kleine tegenvaller. Ik heb hem een tijd geleden gekocht en moet nu wachten tot iemand hem voor mij kan verlengen, dus nog geen gebruik van kunnen maken.

Pluspunten

Klantgericht, snelle verzending en goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom top service.

Pluspunten

Leuke verrassing die kleine steentje erbij.

Geen

Pluspunten

Na aansluitingsproblemen hebben we geweldig goede technische ondersteuning gehad. Snelle reactie op onze vraag via de mail en het probleem (door eigen onwetendheid) dezelfde dag nog opgelost. Super adres voor computers!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede ondersteuning bij technische problemen, behulpzame en geduldige medewerkers.

Pluspunten

Zeer goede informatie over Himalayazoutlampen

Andere bedrijven geven bij aankoop boven €20 kosteloze verzending.

Pluspunten

Kwaliteit is top, leuke prijzen. De website is erg overzichtelijk & er is goede communicatie ook vanuit hun. Het pakket was helemaal in orde, goed verpakt, snel binnen & nog een extraatje ook

Pluspunten

Zeer snel en keurig verzonden

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!