Pluspunten

Ik ben telefonisch heel goed geholpen door Bas van der plas.

Ik ben niet gelijk gebeld en moest nogmaals naar bol.com bellen zodat jullie contact met mij opnamen

Pluspunten

Super snel problemen worden opgelost! Verder zo ! Dank je wel!

Pluspunten

Snelle levering en een hele goede klantenservice. We hadden een technisch probleempje met de aangekochte computer. Het was al na sluitingstijd. Maar na het versturen van een Whatsapp bericht werden we gelijk gebeld door Lalashops en hebben ze ons net zo lang geholpen tot het was opgelost. Super goede service !

Pluspunten

Mijn bestelling is snel en geleverd. Ben tevreden over het product.

Ik vind het jammer dat er geen briefje bij zit waarop de gebruiksaanwijzing staat. Nu heb ik deze via google gevonden, ook geen ramp maar was toch prettig geweest.

Pluspunten

zeer snelle service

Pluspunten

Goede snelle levering . Perfect

Nvt

Pluspunten

Snelle service en ook zeer snelle reactie ivm vragen

Pluspunten

Communicatie is goed. Snelle levering. Uitgangspunt m.b.t. verpakking en hergebruik kan ik mij heel goed in vinden.

Pluspunten

Snelle levering, netjes verpakt.

Pluspunten

Snel bezorgd, vriendelijke service.

Email van bevestiging kwam in "spam" berichten, maar na dat ik contact op genomen had werd ik vriendelijk geholpen en was alles duidelijk. Ik ben zeer tevreden!!

Pluspunten

snel, duidelijk en alles netjes afgeleverd

Pluspunten

Zeer vriendelijk mensen. Bellen snel terug en sturen een extra mail i.v.m. levering. Alles in milieu vriendelijke verpakking. Edelstenen zijn heel goed en hebben een helende werking. Kan dus echt wel voor de lage prijs. Ik heb zelf de b versie gekocht. Helemaal prima voor in de tuin en eigenlijk ook in huis.

Antwoordapparaat voor telefoon maar daar wordt aan gewerkt. En de zijn echt super vriendelijk daar.

Pluspunten

Snelle levering, heel goed ingepakt. De zoutlamp en zijn erg mooi. Heel erg tevreden over de producten en over de service!

Pluspunten

Uitstekende service. Als u bestelde goederen evt zijn vertraagd, doen ze er alles aan om het snel in huis te hebben. Topper die Bas!

Pluspunten

Leuk cadeautje en een snelle levering. Zeer tevreden !

Pluspunten

lalashop is een zeer goed bedrijf en als je wat besteld valt dit vind ik nooit tegen en levering is ook snel en alles is zeer goed ingepakt ik beveel dit bedrijf zeker aan

Pluspunten

Snelle levering en leuk presentje erbij

Pluspunten

- Goede en snelle service! - Een extra presentje, super leuk! (: - Breekbaar product netjes verpakt + beschrijving wat te doen wanneer een product door transport defect aangeleverd is.

Pluspunten

Snelle reactie op mijn vraag

Pluspunten

prijs-kwaliteit en goede na-verkoopdienst. Levering met postnl prima.

Een iets uitgebreidere artikel omschrijving.

Pluspunten

Netjes verpakt:) en volgende dag in huis!!!bedankt voor mijn cadeautje!!!

Pluspunten

Bestellen was eenvoudig, levering was snel. Prima ervaring.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!