Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt.

Factuur als PDF erbij zou fijn zijn.

Pluspunten

Gewoon snelle levering

Alle in orde

Geen idee

Pluspunten

De manier waarop het probleem met mijn pakket zijn opgelost is geweldig. Ook werd ik steeds op de hoogte gehouden per telefoon of een email. Top.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima, duidelijk

het bericht in de mail leek alsof ik niet al betaald had, alleen het te betalen bedrag lieten ze zien, ipv bedrag al betaald. Ik heb daardoor moeten checken of het wel van mijn rekening was afgeschreven...

Pluspunten

Gewoon goed!

Geen, kan niets bedenken

Pluspunten

jullie verwerken jullie orders snel

Pluspunten

Prettige en informatieve site. Gebruikersvriendelijk. Snelle levering van het bestelde.

Zou ik niet weten.

Pluspunten

Super! Zat zelfs een mooi presentje bij

Pluspunten

In eerste instantie ontving ik niets en na mail en app heb ik de beoordeling ingevuld ,en kreeg snel reactie, met excuses voor het ongemak en een extra product voor de geleden schade , dat was erg fijn . Er gaat wel eens wat mis bij de post daar kan het bedrijf niets aan doen , goed opgelost !

Misschien toch meteen verzenden met post.nl ?

Pluspunten

Reageren zeer snel, vriendelijk Goed verpakt, alles was duidelijk.

Pluspunten

Hele goede service en prima communicatie. Producten worden super goed verpakt.

Pluspunten

Ze doen wat ze zeggen / beloven

Pluspunten

Fijn dat ik zelf kon kiezen welke zoutlamp ik wilde omdat ze individueel gefotografeerd zijn! Dit is ook precies degene die ik gekozen had. Heel fijn.. fijne service

Kan ik zo snel niet bedenken

Pluspunten

gratis crystals en snel berzorg levering

geen

Pluspunten

Snelle, keurige levering. Leuk presentje erbij gekregen.

N.v.t.

Pluspunten

Goed verpakt en snel bezorgd. Bovendien zijn de kistjes precies wat ik zocht, dus ik ben meer dan tevreden. Als extra’s kreeg ik er nog mooie mineralen bij.

Pluspunten

correcte communicatie probleemloos herstel van onvolledige levering attentie :-)

Pluspunten

Snelle levering ben erg blij met het artikel , zoutlamp met USB aansluiting geeft een prachtig effect dmv wisselende kleuren en super attent van t bijgeleverde presentje (het zijn de kleine dingen...;)

Ga zo door!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering. Lamphouder was echter kapot aangekomen en hier heb ik een mail over gestuurd. Meteen een nieuwe gekregen met een presentje erbij. Goeie service!

Pluspunten

- levering conform afspraak - extra'tje toegevoegd aan bestelling in vorm van presentje - eerlijke prijs - geen plastic opvulmateriaal als bescherming in doos

- grootte van doos afstemmen op inhoud

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!