Pluspunten

snellere levering dan gecommuniceerd.

Pluspunten

Een perfecte mooie vorm van de zoutlamp en erg leuk van het kleine presentje bij de bestelling.

Geen paketten meet verzenden met DPD. Het leveren is een zooitje en komen de leverafspraak niet na. zitten fouten in hun systeem. Misschien klanten de mogelijkheid bieden bestellingen te laten verzenden met post NL

Pluspunten

Snelle reactie en flexibel bij leveren van de bestelling. Daardoor was het verjaardagscadeautje op tijd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Lever jullie producten eens ;)

Pluspunten

De levering was supersnel. Erg fijn dat er lampjes bijgeleverd werden en het kleine presentje en de begeleidende brief vond ik vriendelijk en charmant. Sowieso vind ik de hele toon van dit bedrijf plezierig.

Ik had twee zoutlampen besteld en die hadden in de doos een beetje tegen elkaar gebonkt, denk ik. Hierdoor zijn de houten voetjes wat gebutst. Dit is minimaal doordat de lampen ook nog individueel in plastic verpakt zitten maar wellicht dat jullie daar nog iets op kunnen verzinnen (de lampen eerst in.papier rollen oid).

Pluspunten

Klantvriendelijk ! Zowel via mail en telefoon. Keurig op de hoogte gehouden van de levering van mijn bestelling. (65 kg zoutlamp)

Ik vond de zoutlamp niet erg netjes geleverd. Rechtstreeks op een houten pallet gelegd, zonder ondergrond. Ook is de lamp niet nieuw. Behoorlijke beschadigingen op de onderkant van de houten voet van de lamp.. Ondanks dat enorm blij met de lamp !

Pluspunten

Snelle service en aangenaam verrast door het extra presentje aanwezig in de doos. Zeer leuk

Pluspunten

Goede service, duidelijke antwoorden of vragen ! Kan niet beter ! Het gaat over het ryzen systeem dat ik via deze site heb besteld

Ga zo door !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en duidelijk aangegeven wanneer het pakketje zou komen. Het lampje dat erbij geleverd was, was kapot, maar na het melden hiervan kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd.

Pluspunten

Alles liep perfect van bestelling tot aan levering.

Geen.

Pluspunten

Snel verzonden!

Pluspunten

Problemen gehad met de levering...telefoon gehad van de schop zelf en heb een nieuwe gekregen

Niet kopen zonder track en trace...of brief post...papier in bus gekregen dat mijn pakket b8j de buren was afgegeven...is niet gebeurt was schuld door de post.

Pluspunten

Super ! Wat n leuk kadootje dr bij.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie zoutlamp snel verzonden alleen wat te duur en stekker deed het niet. Maar is wel goedgemaakt wordt een nieuwe stekker opgestuurd. Fijne klantenservice.

Ga zo door

Pluspunten

Snelle levering en alles kwam heel aan. Er zat zelfs een heel lief kleinigheidje in de doos. Ik ben erg tevreden met de lamp!

Pluspunten

Goede service en snel antwoord op je vragen.

Geen.

Pluspunten

Ik vond het een mooie goedkope winkel. Super tof dat na de bestelling een paar stenen extra kreeg.

Pluspunten

Snelle levering!

Pluspunten

Snelle verzending. En goed verpakt.

Pluspunten

mooie lamp

spijtig dat er geen lampje bijgeleverd wordt

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!