Pluspunten

Denken goed mee. Super goed verpakt en op tijd geleverd

Geen

Pluspunten

Ondanks online bestelling een warm, bijzonder verrassend en klantvriendelijke beleving.

Pluspunten

zeer tevreden,snelle levering,zeer klantvriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snellere bezorging.

Pluspunten

Vriendelijk en persoonlijk contact via de mail. Zoutsteen lampen worden individueel gefotografeerd met en zonder de lamp aan. Dus je ziet goed wat je kiest/koopt. Extra moeite doen voor je als klant bij het net voor mij verkocht zijn van de zoutsteen lamp van mijn keuze.

Op beslist.nl stond een zoutsteen lamp welke ik graag wilde hebben. Echter deze bleek al verkocht te zijn. Dit was jammer.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk

Pluspunten

Mooie website, zéér snelle verzending, mooie items

Pluspunten

Snelle levering, zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

Snelle levering, prachtige zoutkristal producten

Pluspunten

Mooi op tijd en goede spullen

Geen!!

Pluspunten

super snelle service. erg tevreden en blij met de spullen

Pluspunten

Snelle service. Precies de zoutlamp van de foto. Gratis wierookje meegeleverd ( aardige attentie!)

Website structuur ( denk aan filters)

Pluspunten

Goede info over producten (bv foto's van precies de lamp die je krijgt), over voortgang afhandeling en over hoe te handelen bij ontvangst (als iets niet goed mocht zijn). Breekbare waar is goed verpakt. Aardigheidje erbij, heel leuk!

Geen, uitstekend. Had tevoren het winkelkeurmerk gecontroleerd: zit helemaal goed.

Pluspunten

Heel erg goeie en behulpzame klantenservice de computer functioneert top geen problemen heel erg blij dat ik hier me computer heb gekocht! 10/10 sterren

Pluspunten

Een snelle levering, met zorg verpakt, Kwetsbare bestelling volledig beschermd. Kon niet beter! Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Ik kan echt geen verbeterpunt bedenken, was zelf verbaasd over aandacht die er aan inpakken besteedt is. Een 10!

Pluspunten

Geweldige service, persoonlijk contact via wassapp en snelle levering!! Echt een top webshop!!

Pluspunten

Netjes en snel verzenden. Goede beschrijving van het product.what you see is what you get

Pluspunten

verzorgd, zorgvuldig

Pluspunten

goed advies, vriendelijke medewerkers vandaag de computer gekregen en het werkt goed

niets

Pluspunten

Mooie producten! Bij telefonisch contact mbt een vraag was het contact prettig en vriendelijk.

Geen

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!