Pluspunten

Ongelofelijke goede service. Mijn bestelling was door omstandigheden een dag of twee te laat maar ik ben door Bas van der Plas keurig op de hoogte gehouden per telefoon. Ben zeer tevreden en mijn Desktop doet het geweldig.

Pluspunten

Er word gelijk een oplossing voor gesteld als het even niet lujt. Prima service

Pluspunten

Correcte behandeling en snelle service.

Het Bergkristal had wat meer zicht zuiver kunnen zijn.

Pluspunten

goede snelle levering, van gevraagde producten.

misschien een mailtje of degelijke van dat de betaling is geslaagd en dat alles zal worden verwerkt, dacht zelf 1st dat bestelling niet was gelukt, stond namelijk op die site ook niets vermeld ( ingelogd met account) pas toen bestelling was verzonden was kon ik er iets van terug vinden dat het was gelukt. --> Vb. body&fitshop.nl heeft daar een perfecte opvolg manier voor

Pluspunten

Alles netjes verpakt en snelle levering Leuk cadeautje als verrassing erbij

Pluspunten

Enthousiaste en correcte bediening - beloftes zijn realiteit - bereid om veel moeite te doen voor de klant - juiste prijs-kwaliteit verhouding - snelle levering (ondanks afstand)

ik kan er geen geven, want mijn ervaringen zijn heel positief!

Pluspunten

alles perfekt verlopen

Pluspunten

Snelle levering. Leuk een extra kadootje. Geen minpunten.

n.v.t.

Pluspunten

10 punten

Pluspunten

De goedkoopste voor de wierook die ik zocht. ...én snelle levering! ....en hééél belangrijk voor mij;..betalen met Paypall..

geen. ...minder verzendkosten misschien..

Pluspunten

Wat beloofd is word waargemaakt. Gewoon super en snel geregeld

Ik kan niet qua verbetering verzinnen

Pluspunten

zeer correcte afhandeling , de iPhone is zeer verzorgd verpakt en verzonden , lijkt als nieuw

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijs/Kwaliteit verhouding

Levertijd Verpakkingsmateriaal

Pluspunten

breed assortiment, goede prijs.

Pluspunten

Snelle en keurige levering. Leuk dat er een klein onverwacht cadeautje bij zat. Goed dat er reclamefolders als opvulmateriaal bijgesloten is. Handig gebruik van restmateriaal.

Nadat ik het pakketje opende kwam er een geur van sigarettenrook mij tegemoet. Niet prettig.

Pluspunten

Positief

Geen

Pluspunten

Prima ontvangen en prachtige lamp. Met veel dank! Annie De Wachter

Geen

Pluspunten

snelle afhandeling en snel antwoord op de vraag die gesteld had via de mail.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijke personeel dat niet bang is om een fout (geen bevestigings-email) recht te zetten (ik ben persoonlijk gebeld)

Na mijn bestelling kreeg ik geen bevestigings-email van mijn bestelling. Dit kan een ongemakkelijk gevoel geven bij grotere bestellingen, denk ik. Mijn bestelling was maar 5,90 Euro. Ook is mijn pakketje naar mijn thuisadres gestuurd en niet naar het opgegeven andere adres. Geen probleem overigens.

Pluspunten

Prima verzorging van bestelling

Pluspunten

Zeer goeie en erg snelle service, plus een lief gebaar dat naar het hart gaat: er zat een mooi cadeautje bij, zelfs al had ik maar voor 19€ besteld, een aanrader!

Pluspunten

leuke website, eenvoudig te bestellen en te betalen, prima en snelle levering, goed verpakt.

Witte snoertje met toebehoren pas niet echt bij het zwarte uiterlijk van het artikel, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!