3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het op voorraad hebben van de yatra wierook die bij anderen op dat moment niet leverbaar blijkt.

Ik heb 8 doosjes van 17 gram wierook besteld , maar bij ontvangst van de bestelling zaten deze doosjes los in een wijndoos voor normaal 6 flessen. Ik heb in het verleden op deze manier elders mijn wierook ontvangen en daarbij lag er heel wat losse wierook poeder in de doosjes die van de stokjes afgebroken waren. Na controle van deze zending bleek alles gelukkig in orde, maar gewikkeld in kranten , plastic of in een bubbel envelop zodat deze ook door de brievenbus past bij hoeveelheden van 6 tot 8 stuks is misschien een aanrader.

Pluspunten

Goede service,snel geleverd .En de laptop werkt prima!

Pluspunten

Het bestelde keurig /nauwkeurig en vlot mogen ontvangen.

geen

Pluspunten

Snelle levering en reacties.

Geen verbeterpunten zo ver

Pluspunten

Snelle service Netjes verpakt Leuk cadeautje erbij Ziet er zo uit als op de foto

Pluspunten

Prima levering, leuk product

Pluspunten

Prima levering van produkt. Goed verpakt.

Pluspunten

Mooie producten, snel bezorging.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Super aardige mensen! Een eerlijk bedrijf, goede uitleg en nette prijzen. Waren alle webshops maar zo.

Geen!

Pluspunten

zéér goede service!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering. Afhaal punten mogelijk. Goedkoop

Ik heb nu sinds een week of 2 een zoutsteenlamp alleen nu is het lampje binnen in al kapot. Hebben jullie daar een service voor? Groetjes Fia.

2 sterren: slechter dan verwacht

Mijn in ear koptelefoon was opgetrommeld in t doosje gestopt waardoor er enkele knikken in de kabeltjes zitten.

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt zodat het heel aankomt. Was heel leuk een presentje te mogen ontvangen. Kortom ik ben tevreden

Pluspunten

Snelle levering, vriendelijke en betrokken communicatie

Pluspunten

Top service!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

veel variaties, aangename prijs, aardige medewerkers, snelle reacties, snel inlevering.

nog niet.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Info & prijzen & snelle levering

Huisstijl oogt niet erg zakelijk & storende advertenties (niet passend bij doelgroep)

Pluspunten

Makkelijk bestellen goeie klanten service prijsverhouding goed afwikkeling bezorging prima en extra kadootje helemaal goed

Pluspunten

De producten werden heel erg snel en netjes geleverd

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!