3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel goed verpakt, leuke verrassing erbij!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

persoonlijke benadering van de klant erg prettig goede en vlotte levering van de bestelling, de incomplete aflevering werd heel prettig opgelost en alsnog geleverd, inclusief een presentje

soms telefonisch moeilijk te bereiken. Via persoonlijke mail ging dit prima

Pluspunten

Goede service, snel ontvangen. Perfect

Pluspunten

Snelle levering volgens afspraak, fijn!

Pluspunten

super winkel en zal er zeker nog meer kopen in de toekomst. Had twee lampen besteld , keurig netjes ingepakt en nog een klein presentje erbij. Je krijgt ook daadwerkelijk wat je op de foto ziet. Ben er heel blij mee . Dank jullie wel voor de superfijne service

Pluspunten

Snelle levering, Ook leuk is het kleine presentje erbij. Iets wat je niet vaak meer ziet

Pluspunten

Snelle levering!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

correcte prijs...mooie collectie

duidelijkere aanduiding van levertermijn...dagen...werkdagen..

Pluspunten

Snelle levering ondanks de kerstdrukte. Goed verpakt, onbeschadigd aan gekomen. Een klein presentje én nog wierookstokjes (ik weet niet of dit bij de wierookhouder hoort?)

Enige punt is de bedoeling van de Gouden driehoek. Moet je dit gewoon bij je dragen?

Pluspunten

4 x Himalaya-zoutlampen besteld. Zeer mooie stenen, foto's geven geen waarheidsgetrouw beeld (dat is dus positief bedoeld). Goed verpakt, leuke attentie bijgevoegd.

Maandagochtend 12-12 vroeg de bestelling geplaatst, verwachte levering: dinsdag. Woensdagochtend stond de bestelling op : 'nog niet aangeleverd bij Postnl' . Contactformulier ingevuld, 1,5 uur later reactie ontvangen, volgende dag werd 't pakket geleverd. Toeval ? Gelukkig geen haast met de bestelling (bestemd voor kerst), maar toch...een berichtje dat de bestelling op zich laat wachten (ook al is t maar 1 dag) neemt veel twijfel weg.

Pluspunten

geweldige persoonlijke service en nog korting ook!!!

Pluspunten

Duidelijke informatie op de site. Voordelige prijzen voor mooie producten die elders echt veel duurder zijn! Levering en betaling perfect.

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Snelle afhandeling en de breekbare goederen zorgvuldig verpakt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel, goed verpakt, prima correspondentie, een minpuntje: het knippertje van de zoutkristallamp werkt niet goed, dit heb ik niet gemeld omdat er voor bijv. terugsturen geen tijd meer was, ik heb er alle vertrouwen in dat dit naar tevredenheid zou worden opgelost als ik het wel had gemeld.

Pluspunten

na even een kort mailcontact over wat er mogelijk was. Heb ik afgelopen week mijn bestelling binnen gekregen. Met nog een klein verrassing erin. Heerlijke wierook en een klein organza zakje gevuld met de gouden driehoek. Een leuk verrassing goed ingepakt en snelle bezorging ondanks de drukte rondom deze feestdagen. Een echte aanrader....

Pluspunten

Snelle levering en de producten (in mijn geval een zoutsteen lamp) zijn precies als op de foto. Alles ook keurig verpakt. Ik ben super blij met mn lamp en spaar al voor een tweede die ik zeker ook hier ga kopen!

Pluspunten

Snelle zorgvuldige levering. Kleine attentie bij het pakketje.

Pluspunten

Snelle levering, alles in orde, goed verpakt!

andere post nemen ipv DHL

Pluspunten

Snel, correct, extra service door een presentje toe te voegen. Ik was blij verrast en zal zeker vaker gebruik van dit bedrijf maken in de toekomst. Ik heb dit bedrijf ook aangeraden bij vrienden.

Pluspunten

I am very zdowolona of purchase, and beautiful gifts, good co-operation really recommend :).

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!