Pluspunten

Geen opvallende positieve punten die beter scoren dan andere internetbedrijven.

Verpakking. De fitting van een lamp was los bij de doos ingepropt, kwam klem te zitten en is kapot gegaan. Het hard plastic is gebroken. Er zat een leeg plastic zakje op de doos, waar normaal een nota/leverbon in zit. Ik ga er nog achteraan, dus weet nog niet hoe ze dit afhandelen. Vervolg: het is prima afgehandeld. Kreeg vlot een nieuwe fitting opgestuurd met een extra lampje en klein presentje. Doet het altijd goed. ;-)

Pluspunten

Snelle service, prima verpakt een mooi product en ook nog een leuk cadeautje... hartelijk bedankt!

Pluspunten

zeer snelle levering en het cadeautje erbij was super leuk!

Pluspunten

Was netjes verpakt en heel snel geleverd!

Pluspunten

Lamp was heel netjes en snel bezorgd. Goed beschermd ingepakt. Netjes afgeleverd bij de buren. Zeer snelle levering. Keurig bedrijf

geen

Pluspunten

Geweldige service, snel, correct en persoonlijk!

Pluspunten

snel kunnen bestellen, en zeer snelle levering. goed verpakt. geen problemen. zelfs een klein kadootje erbij toppie

Pluspunten

Snelle levering! & kleine attentie

Pluspunten

Bestelling en levering zijn perfect verlopen.

Pluspunten

Goede heldere service en producten

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zeer tevreden, snelle verzending en Goede Service.

Pluspunten

helemaal top ze ps's zijn netjes gebracht in goede staat en wel uitstekende service

Pluspunten

Er was iets mis gegaan met de bestelling. Toen ik hierover belde werd ik vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Ook hebben ze wat extra's bij de bestelling gedaan, als goedmaker omdat ik nu langer moest wachten tot mijn bestelling binnen was. Fijn opgelost dus.

Mijn bestelling had ik kennelijk geplaatst op een moment dat er net aan de site gewerkt werd. Hierdoor was voor hen niet te zien dat ik iets besteld had. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar het kwam wel wat slordig over vind ik. Dus in het vervolg zou het beter zijn als ze, als er aan de site gewerkt is, checken of er in die tijd bestellingen binnen zijn gekomen, zodat klanten hier niet zelf achteraan hoeven.

Pluspunten

Snelle levering, gratis leuke kadootjes, onbeschadigd aangekomen

Geen

Pluspunten

Zeer goede service en klantvriendelijk

Geen

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!