Pluspunten

Hele snelle levering, en keurig ingepakt.

Pluspunten

Goed advies...inzicht en servicegerichtheid. Snelle levering en beantwoorden van vragen. Groot assortiment met mooie prijzen en verschillende producten. Een dikke 10+

Pluspunten

Duidelijke website,snelle levering. En een superleuk kadootje in het pakketje!!! Ik ga zeker weer bestellen.

Pluspunten

Prima, snel. Dochter was dolblij met het extra cadeautje, helaas is ze het na twee dagen kwijt geraakt.

Pluspunten

Heel vriendelijk een super mededeling een afspraaken. Ook als het lastig word door PostNL hebben ze mij echt super geholpen. Ik zull altijd weer graag een bestelling doen. Hartelijk bedankt davoor :) :)

Pluspunten

Prijs kwaliteitsverhouding zeer goed.

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling van het pakket . Perfect en zorgvol ingepakt om beschadiging te vermijden . Dank je wel Lavashops , Tevreden klant

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

geen opmerkingen

Pluspunten

vlotte, goeie verzending, heel correct

Pluspunten

Snelle en prettige antwoorden op vragen; goed ingepakte spullen; in één woord PERFECT!

Pluspunten

5 Sterren ***** Fantastisch bedrijf. Ik ben een zeer kritische koper maar op dit bedrijf valt er niets aan te merken. Ik ben keurig netjes gebeld door Dhr Jansen omdat ik nog vragen had. Overdag ben ik druk en hierdoor heeft Dhr. Jansen mij zelfs in de avond gebeld. Prijs kwaliteit is ongelofelijk goed! Ze zijn zelfs goedkoper dan de grootste webshops.

Pluspunten

Als er iets gebroken is, sturen ze zonder pardon nieuwe op. Je moet wel foto's maken van het gebroken artikel, zodat hun het ook weer kunnen verhalen van de pakketdienst. Goede service, maar ook een snelle service.

Andere koeriersdienst misschien

Pluspunten

Hele snelle reactie en goede afhandeling als er iets is

Pluspunten

Ik heb een zoutlamp bij jullie besteld. Daarbij vond ik het erg fijn dat alle unieke zoutkristallen die er verkocht worden eigen foto's op de website hebben (in verschillende lichtomstandigheden). Zo krijg je als klant een goed beeld van wat je in huis haalt. Verder verliep de bezorging snel en probleemloos. Zoals jullie zeggen na te streven was het pakket er in twee werkdagen. Zelfs in België (waar ik woon).

De verpakking rook heel erg naar (sigaretten)rook. Daar was mijn vriendin, aan wie ik het cadeau gaf, niet over te spreken. Hoewel ik kan begrijpen dat het aangenaam kan zijn om te roken bij het werk (al ben ik zelf geen roker), zou het professioneler en klantvriendelijker overkomen om dat niet te doen, of in ieder geval de ruimte waar de producten worden verpakt beter te verluchten.

Pluspunten

Snel, alles aan de bestelling klopte. Er was nog een briefje bij met een cadeautje, dus aandacht voor de klant was er!

Pluspunten

Heb inmiddels een paar keer een bestelling gedaan en altijd alles in goede orde ontvangen. Ook zat er altijd een leuk cadeautje bij, wat natuurlijk ook weer voor klantenbinding zorgt.

Misschien nog 1 dagje sneller zijn met versturen van bestellingen?

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!