Pluspunten

Zeer snelle levering, had de bestelling de volgende dag al binnen. Ga hier zeker vaker bestellen.

Pluspunten

Fantastische service

Pluspunten

Zakelijk een uiterst vriendelijk en correct bedrijf. Komt de gedane toezeggingen goed na.

Pluspunten

snelle verzending en goed klantencontact, hele mooie stenen, ben er zeer blij mee!

Pluspunten

Zeer vriendelijke, eerlijke en betrokken verkoper, uitstekende service en snelle verzending. Ook in de toekomst zullen we bestellingen plaatsen bij deze webshop. Van harte aanbevolen.

GEEN

Pluspunten

Snelle levering. Mooi produkt.

Pluspunten

Uitstekende service!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Sommige dingen zijn goedkoop, Melden via een mail als er wat mankeert aan een product die je hebt besteld.

Zorgen voor een snellere service

Pluspunten

Snelle levering, bestelling gaat makkelijk. Artikel goed verpakt.

Pluspunten

Snelle service en goed op de hoogte gehouden van voortgang. Geleverde product voldeed aan de verwachtingen

Pluspunten

Keurig verpakt, snel en duidelijke communicatie.

Verzending onderweg mail of melding, zou netjes zijn. Meen deze niet te hebben gehad.

Pluspunten

Goede service, ik heb gekregen wat ik heb besteld en binnen een paar dagen ontvangen.

Pluspunten

- Assortiment uitstekend. - Betalingsmogelijkheden prima. - Levering uitstekend. - Contact bij vragen binnen 24 uur.

- De functie "wachtwoord herstellen" werkt niet. - Melding wanneer artikelen (nog) niet op voorraad zijn, zou fijn zijn.

Pluspunten

Mooie producten

Track and tracé met verzenden

Pluspunten

Snelle levering Groot assortiment Klantvriendelijk

Tot nu toe geen

Pluspunten

De bestelling was onverhoopt al voor verzending beschadigd geraakt. Daar werd ik supersnel van op de hoogte gebracht en een en ander was in no-time naar volle tevredenheid opgelost. Top!

Pluspunten

Snelle, veilige levering. Alles doet het. Lampjes zitten erbij. Je kan (van 1 kant) op de site zien hoe door je gekozen lamp er uitziet. Zelfs twee leuke attenties, wellicht voor twee lampjes.

Lampen die al verkocht zijn gelijk van de site halen. Het zorgt voor verwarring. Ik heb lang geprobeerd om de lampjes te bestellen. Er waren foto's maar lampen waren niet te bestellen. Blijkbaar heeft het lang geduurd voordat de zending uit buitenland kwam. Had graag van jullie firma bericht gehad dat de zending binnen was een ik bestel kon.

Pluspunten

prima prijs en snelle verzending

Pluspunten

Vandaag een Senelliet lamp cadeau gekregen van mijn vriend die hij hier besteld heeft. Super verrast door de extra presentjes van de winkel die er bij gedaan zijn. Dit is pas goede service en zie je bedrijven zelden tot nooit doen tegenwoordig! stimuleert mij om meteen even te kijken op de site en nog een lamp te bestellen zodra ze weer op voorraad zijn! Tevens direct persoonlijke feedback op mijn beoordeling! Top service!

Op zaterdag besteld, op donderdag pakketje bezorgd, heeft iets wat lang geduurd.

Pluspunten

Houdt zich keurig aan gemaakte afspraken. Snelle levering.

Geen

Pluspunten

Keurige uitleg waarom er vertraging in de bestelling zat en dat werd ook op een hele nette manier gecompenseerd.

Ik zou de spullen die wettelijk niet meer geleverd mogen worden ook eerder van de website verwijderen, zodat er geen misverstand kan ontstaan. Overigens meteen een compliment voor Lalashops, omdat zij dit heel netjes gecompenseerd hebben.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!