Pluspunten

Alles super goed en netjes geregeld. Ik was erg gecharmeerd van de kleine extraatjes in mijn pakketje :)

Houden zo!

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie producten. Snel ontvangen. Lief extra cadeautje in het pakketje (wierook en een steentje) :)

Geen!

Pluspunten

scherp geprijsd, ene dag besteld volgende dag in huis met een extra kadootje 8-D

Pluspunten

Bij KristalHandel wat zoutlampen gekocht. Snelle afhandeling en leuke attenties bij de bestelling. Aanrader.

Pluspunten

Goede communicatie en bestelling wordt vrij snel opgestuurd.

2 zoutlampen besteld en deze mochten beter verpakt zijn daar deze gemakkelijk afbrokkelen. Gelukkig geen al te grote stukken af.

Pluspunten

Correcte en vlotte levering

N.v.t.

Pluspunten

Leuk contact met eigenaar. Tevens klein cadeautje ontvangen bij de bestelling

nvt

Pluspunten

Pluspunten

Oplossen van klachten!

Controle van materiaal vóór verzending.

Pluspunten

mooie lamp ontvangen- gunstige prijs

het inpakken van de spullen mag beter- lampje kapot

Pluspunten

Snelle levering, goed ingepakt. Communicatie was correct en last but not least; de kwaliteit van de geleverde goederen (Himalaya zoutlamp en waxinehouder) overtrof mijn verwachtingen. Prijs kwaliteit verhouding is hiermee echt goed. Leuk vond ik ook de extra "proefjes" die ik aantrof in mijn pakket. Aanrader!

Breder assortiment, zoals kristalgeslepen glazen en dingen die je cadeau kan geven.

Pluspunten

Snelle afhandeling

Pluspunten

Snelle levering pakket goed verpakt,

Pluspunten

Pluspunten

Fijn geholpen via de mail en een snelle levering!

Ga zo door!

Pluspunten

Snel en correct geleverd

ik heb geen factuur ontvangen artikelen splitsen over meerdere pakjes, pakket was nu veel te zwaar voor de doos (en de bezorger)

Pluspunten

Pluspunten

Netjes een e-mail gehad en keurig netjes bezorgd. Mijn lamp was heel goed ingepakt, er zat een cadeautje in heel erg attent. Binnen drie dagen werd het bezorgd.Ben heel tevreden. Dank je Kristelhandel

Helaas geen berichtje gehad wanneer het bezorgd werd, gelukkig bij de buren afgegeven.

Pluspunten

Ik heb ontvangen wat ik heb besteld De prijs was prima Verzendkosten zijn acceptabel Ik heb mijn bestelling snel ontvangen

zeker zo doorgaan!

Pluspunten

- Natuurlijk incense erg lekker - Goede communicatie - Snelle verzending Ik kan iedereen deze webwinkel aanbevelen!

Pluspunten

Snelle bezorging. Overzichtelijke website. Niet duur!

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!