Pluspunten

Komt overeen met de foto op de site, in goeie staat geleverd.

Keuze uit meerdere kleuren lampen zou wel een pluspunt zijn.

Pluspunten

Snelle levering, goed contact !

geen krantenpapier gebruiken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke overzichtelijke site

- Ik heb geen bevestiging mail ontvangen dat de bestelling goed was door gekomen. - Geen bevestiging over hoe lang het ging duren/ wanneer het geleverd zou worden.

Pluspunten

Acurate levering en vraag snel via email beantwoord

Pluspunten

Bestelling binnen 3 dagen in huis, super verpakt! Ben erg blij met mijn bestelling.

Pluspunten

goede communicatie, heel vriendelijk en snelle levering.

goed bezig zo

Pluspunten

Overzichtelijke website Bestelling op voorraad Snelle verzending

Verzendkosten te hoog Verpakking verzending niet professioneel

Pluspunten

Snelle levering! Leuk zo'n attentie van een pakje heerlijk geurende wierook

Verpakking kon beter gloeilamp was gesneuveld door het gewicht Vd de zoutlamp

Pluspunten

Veel keuze, gezellig om te winkelen ;-) Unieke Artikelen En ruime keuze aan stenen en wierook. Goede kwaliteit. Goede, snelle service en persoonlijk contact als daar behoefte aan is. De winkel is in de twee jaar dat ik hem bezoek steeds meer uitgebreid en ik vind het de prettigste online stenen-shop die er is. Geen poeha, maar wel serieus. Ga zo door, Bas!

Bij sommige artikelen ontbreekt uitgebreide informatie. Bij de edelstenen zou ik een korte beschrijving van de werking opnemen. Maak jezelf vindbaarder op het internet. Googelen op bv "edelstenen" levert geen "Kristalhandel" op.

Pluspunten

Snelle levering,sympatiek contact,leuke kadootjes en een goed produkt!

Pluspunten

Goede service, snelle levering, goed verpakt. Wat heel leuk was dat er een cadeautje bij mijn bestelling zat, dat vond ik zeer attent. Zal zeker vaker hier wat bestellen.

Pluspunten

Werd gebeld voor met een verzoek voor ander artikel omdat de vorige niet was heel goed deze telefoon en uitleg voor een volgende bestelling.

niet gevonden ,was heel tevreden.

Pluspunten

heel mooi ,heel goed ingepakt en het andere presentje was ook heel leuk en binnen een dag in huis Perfekt gedaan hoor en ook een mooie site

wel sneller mail naar klanten sturen over dat de bestelling binnen is bij hun En van dat het opgestuurd is

Pluspunten

Snel

Pluspunten

Vlotte communicatie, heel vriendelijk en warm. Ook goede prijs, wat toch ook van belang is. Object goed verpakt en snel verzonden, met een kleine gratis attentie.

website bevatte nog enkele foutjes, maar werd na mail ook correct aangepast.

Pluspunten

Snel geleverd via post nl goede kwaliteit wierook voor een nette prijs

Track and trace geven aan klanten voor verzending pakket wist niet wanneer het geleverd werd

Pluspunten

Amazing experience, great products!

Pluspunten

Is echt top geregeld

Pluspunten

Snelle levering. Heel goed verpakt. Prima!!!

Pluspunten

Hele nette service en ook super netjes ingepakt! En ook nog 2 kleine cadeautjes erbij gehad ook!

Pluspunten

snel aflevering, alles ging prima

Pluspunten

Goede informatie. Ook wanneer je bestelling later komt. Leuk cadeautje bij je bestelling.

Geen.

Pluspunten

Het mooie is dat je de lamp koopt die op de foto staat, zo sta je niet opeens voor verrassingen. De levering ging snel, en was met veel aandacht ingepakt. Dit was mijn twijfelpunt bij de bestelling, maar nu ik zie hoe goed alles ingepakt was zal ik een andere keer nog eens bestellen. En er zat een hele mooie attentie bij, dank jullie wel.

Mijn lamp zat in een wijndoos, toen die bij mij afgeleverd werd, moest ik heel diep nadenken, want ik drink helemaal geen wijn.

Pluspunten

Snelle en prima verpakte verzending

groter assortiment, niet alle prijzen even interresant

Pluspunten

Snelle levering!!!

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!