Pluspunten

Goed assortiment, lage prijzen. Bestelde producten worden goed verpakt zodat de kans op beschadiging tijdens transport miniem is.

Een leveringstijd van 3 werkdagen vind ik heel netjes, maar het zou nóg fijner zijn als dat naar 2 werkdagen gebracht zou kunnen worden. Maar misschien is dit logistiek gezien niet haalbaar.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Helder website, ruim assortiment

Het zou goed zijn om de levertijd sneller te maken.

Pluspunten

Ik ontving een liefdevol pakje met een verrassing.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede en snelle service

Pluspunten

Overzichtelijke website. Snelle, adequate levering

Pluspunten

Goede spullen en snelle levering

Pluspunten

Snelle verzending, goed contact en problemen worden snel opgelost

De doos was 4x zo groot als het product.

Pluspunten

Klantvriendelijk. Keurig te woord gestaan op locatie Maaseikerweg. Er wordt meegedacht met klant. Levering naar wens (afgehaald op Maaseikerweg).

webwinkel, met alleen mogelijkheid tot bezoek op Maaseikerweg voor bezichtiging en afhalen, en bestellen en betalen via website, is omslachtig. Maar voor mij geen onoverkomelijke hindernis.

Pluspunten

Zeer snelle verzending. Ik had de lamp de volgende dag al in huis. Netjes en goed verpakt. Leuke attenties in het pakket. Prijzen zeer gunstig ten opzichte van andere site's.

Geen alles was perfect.

Pluspunten

Krijgt snel antwoord op vragen. Specificatie van order is duidlijk. Website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Indien er problemen zijn worden die goed uitgezoch,t ook met de leverancier van het product. Producten worden op tijd afgeleverd.

Alleen het zoomen van de fotos/plaatjes op de website mag iets groter.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!