Ik had de pc binnen de 4 dagen. Alles was perfect in orde behalve de bluetooth. Na een paar dagen heen en weer sturen met een Lalashops medewerker is het allemaal gelukt. Top klantenservice!!! Ik ga hier zeker meer bestellen.

Aanrader om hier te bestellen. Topservice en producten! Dank.

Zeer uitstekend klantenservice

Ze hebben mij echt goed geholpen waardeer alles wat ze mij geholpen

Snel geleverd, alles perfect in orde!

Zeer tevreden over de service!

Duidelijk, snel en correct

Ik had snel een complete Intel NUC PC nodig en Lalashops.nl had precies wat ik nodig had. Artikel wat ik bestelde was ook daadwerkelijk op voorraad en binnen 2 dagen bezorgd! Mis alleen nog wat extra accountopties om als zakelijke klant te bestellen en een eigen orderreferentie mee te geven.

uitskekend

Vlotte levering. Computer mooi stil en alles goed ingebouwd en de bij bestelde software er al op zonder overbodige junk software. Computer gelijk in gebruik genomen en alles overgezet. Dit ging perfect. Photoshop en lightroom werken nu weer een stuk sneller dan op mijn oude computer.

Top pc

1e game pc gekocht en wat een unit is het, werkt perfect en ziet er goed uit. Een andere kast gekregen omdat degene die ik besteld had er niet meer was, hartstikke blij mee

Pc besteld, ze konden mij goed adviseren, snelle levertijd! Oprecht geweldig

Slecht

Ik had me pc terug gebracht om hem na te laten kijken omdat ik constant errors kreeg na 3 weken heb ik me pc terug hun hebben 1 error gekregen ik heb hem nu 2 uur terug en is al 2x vast gelopen en weer een bluescreen

Ben goed geholpen en wat ik heb gekregen werkt gewoon goed. Alleen het ventilator hing niet op zijn plaats heb ik zelf eropgezet. Komt denk ik gewoon door de bezorging was geen ramp.

supergoed en snel

mini pc gekocht voor een goede prijs. werkt uitstekend!!

Super! Dikke 10

Service en advies dikke 10! Kwaliteit en uitleg helemaal top! Zeer tevreden klant , en kom nog vaker terug. Zeer gepassioneerd bedrijf, liefde voor het vak.

Verbazingwekkend!

Heb zelf meer dan 5 jaar ervaring in klantenservice en nog nooit zoiets meegemaakt: welkomstbrief bij mijn bestelling met tips “do & donts” met uitleg (en afraden van) overclocking en als je het toch doet goed je koeling in de gaten houden. Ikzelf kies altijd voor stabiliteit dus aan overklokken doe ik niet, maar de welkomstbrief geeft een duidelijk gevoel van welkom, wat ik niet gewend ben. Ben zelf altijd een power user geweest en heb nooit stilgestaan bij de nieuwe generatie gamers die (terecht) geen tijd en moeite willen verspillen in het samenzetten van complexe systemen, en de belofte van begeleiding die spreekt uit die welkomstbrief, ook al heb ik geen hulp nodig lol, geeft mij een gevoel van vertrouwen / betrouwbaarheid die ik elders niet heb meegemaakt… Coolblue misschien, alles voor een glimlach, maar jullie hebben mij ook doen glimlachen, thnx en ga zo door!

eerste bestelling dus geen ervaring

maar alles keurig en snel geleverd. zat goed verpakt. had later hulp{telefonisch} nodig en was snel geholpen

Topverkoper met prima service !

Erg goed en snel pc’tje ontvangen aan een wel héél scherpe prijs en binnen de beloofde leveringstermijn. Bij voorraadgebrek aan i7-processoren zelfs een gratis upgrade naar een i9-processor ontvangen - cadeautje van bijna 100€. Ik ben een tevreden klant en kan LalaShops.nl alleen maar aanbevelen!

Vooralsnog prima!

Niet al te goedkope computer gekocht bij Lalashops, zelf voor een gedeelte samengesteld. Ook een recovery usb stick erbij gekocht. Deze laatste was men vergeten erbij te doen. Dit laten weten en de dag erna alsnog ontvangen, geen probleem. Prima service! De computer zelf werkt prima en snel, en ziet er perfect uit. Wellicht nog te vroeg voor een uitgebreid rapport, vooralsnog prima! De naam 'lalashop' is gezien de tot nu toe hoge kwaliteit van alles niet zo erg 'passend'....... ;-)

Uistekende service

Ik heb een computer besteld, volledig en gemakkelijk, aan mijn wensen aangepast. Ik heb dan ook een kleine controle gedaan na ontvangst. Deze was prime en goed verzorgd. De levering van 2 tot 5 dagen eindigde bij mij op 4 dagen prima dus. Enig minpuntje maar dat is omdat ik uit België kom, is dat de computer volledig voor Nederland was geconfigureerd. Querty in plaats van azerty Voor mij geen enkel probleem ik had deze aanpassing vlug klaar, maar ik begrijp dat dit niet voor iedereen vanzelf sprekend is.

Goede service!!!

Pc gekocht, en prima op de hoogte gehouden. Na het contact formulier ingevuld te hebben, werd ik een half uur later al teruggebeld. Leuke service gerichte bijkomstigheid is dat de i7 processor niet op voorraad was, en in plaats daarvan is er een i9 geplaatst. Top!

betaalbaar en goed

in eerst instantie denk je van huh wat is dit voor webshop tot dat je op de pagina gamecomputers komt.. kant en klare pc's die je verder nog helemaal kan uitbereiden met duidelijke kosten indicatie dit was mijn 2 de pc van Lalashops en kwam keurig verzonden en goed verpakt via postnl bij me aan. De klantenservice zei dat er toch 2% kans op schade is tijdens de verzending maar staan gelijk bereid om dat op te lossen mocht het gebeuren ik vond het zeer fijn dat ze me persoonlijk benaderde via de telefoon. Toch adviseer ik de pc persoonlijk bij ze op te halen in Weert. die optie is er als je de bestelling plaatst. Zeer tevreden over een periode van 5 jaar en mijn volgende bestelling wordt gewoon weer via Lalashop.nl gedaan 100%vertrouwen. Enige wat ik dan eventueel te zeuren heb is als je bestelling heb gedaan er verder niks van hoort tot de pc daadwerkelijk verzonden wordt naja dan had ik liever een kleine update gehad via mail van hun aangezien het niet om een paar 10tjes gaat;)

Overzichtelijk site, snelle levering

Snel gevonden wat ik nodig had, met duidelijke info over de producten. Snelle levering conform wat men belooft. Enige 'minpunt' is de snelheid van reageren op mijn mail, hoewel die niet echt langzaam is, maar dat komt meer vanuit mijn gevoel voor service minded dienstverlening. Wanneer een klant 's avond een mail verstuurt, zou die 's morgen meteen beantwoord/bevestigd moeten worden, zodat er bij de klant een gevoel van 'gehoord zijn/men is er mee bezig' leeft. Nu kwam de reactie 'pas' rond 11.00 uur, waarbij ik normaal gezien als klant al de telefoon had gepakt om te vragen hoe het zit.

Makkelijk besteld en snel geleverd

De bestelling was makkelijk gedaan en binnen de toegezegde tijd geleverd, zelf met een gratis upgrade. Zeer tevreden met de bestelling en het product.

Correcte communicatie, snel geleverd aan een correcte prijs

Top zoals het hoort te zijn !

Prima bedrijf en service

Goedebereikbaarheid, fijne communicatie, snelle service, goed product!

Zeer tevreden.

Gebeld met helpdesk over mijn keuze pc. Na prima advies, pc besteld. Werd keurig geleverd, met betere processor omdat bestelde niet voorradig was. Alles werkt naar behoren. Bezit de pc nu 5 dagen en werk er met plezier mee.

Doctor Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert

Over Lalashops.nl

LalaShops - Uw digitaal winkelcentrum Wij van LalaShops willen verantwoord shoppen voor iedereen makkelijk en betaalbaar maken. Wij doen dit door zo veel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers die de kwaliteit van hun producten en diensten reeds bewezen hebben en door zoveel als mogelijk te besparen op o.a. winkelkosten en personeel. Deze samenwerkingen en besparingen resulteren in de grote productdiversiteit en scherpe prijzen die wij u aanbieden op LalaShops.nl. Doordat wij een deel van onze winst gebruiken voor humanitaire- en ecologische projecten, draagt u automatisch bij aan een betere wereld door bij ons te kopen!