Snel

Snel en zoals beloofd op tijd

Goedkoop, snel en duidelijk

Voor mij was de kleur van de verf belangrijk. Deze kon ik makkelijk aangeven via de kleuren-waaier. De afronding van mijn bestelling ging vlot en alles staat netjes omschreven. Natuurlijk is de prijs ook belangrijk en deze is bij Decoprof zeer interessant. Iedere stap van levering wordt via de mail aangegeven, dus men weet wanneer het pakket geleverd wordt.

Gunstige prijzen. Goede website waar je makkelijk je spullen kan bestellen. Volgende dag in huis. Al een aantal keren hier spullen besteld en was altijd goed. Zeker een aanrader.

Keurig verpakt

Top.

goede prijs

goed advies gekregen, snel geleverd, goede prijs. Er was alleen een nazending omdat 1 product niet op voorraad was

Nog niet ontvangen

Ik moet t nog ophalen op n post.nl punt

Verkeerde materiaal geleverd

Voor de eerste keer iets besteld bij hun en ook meteen de laatste keer. Ik had Restol houtolie mat uv extra besteld. Ik heb van dat merk beits of iets dergelijks gekregen. Zat wel netjes een brief bij dat het extra gecontroleerd was door iemand. Jammer hoor! Gemiste kans.

niet geleverd wat er besteld was

Er is een en ande product geleverd dan besteld zonder overleg. Na telefonisch contact bleek dat het bestelde product niet te leveren was.

snelle vlotte aflevering

wat ik bestelde was van een zeer goede kwaliteit

Supersnelle levering❗️❗️❗️❗️❗️

Prima product en snel geleverd

Goed met een min

Bestelling heeft 2 x ✅ op het formulier op intake en inpak. - Toch mist de Progold kleefdoek geïmpregneerd.

heel goed en fijn snel.

ook fijn dat het in niet zo'n achterlijk grote doos zat, maar heel efficiënt verpakt. goed!!!

Altijd goed.

Duidelijke webshop, snelle service.

Heldere website, functioneert goed. Snel geleverd met roerstokje. Erg tevreden.

Vlotte levering

Vlotte levering

Nog niets ontvangen?

Waar blijft mijn Produkt

Razendsnelle levering

Spullen snel en goed geleverd.

prima service

2 X 10 liter latex besteld 1 ervan lek in de doos, volgende dag een nieuwe. dat noem ik service. top geregeld

Goede snelle levering

Top, kan niet beter.

Zo makkelijk, zo snel.

Prima gedaan

Goede bestelprocedure en snelle levering

Super snel geleverd

Heel netjes verpakt

Mijn bestelde potten beits en nog wat andere benodigdheden netjes de dag na de bestelling reeds geleverd. Het product ziet er alvast top uit, de opener is al in gebruik.

Goede website, snelle levering. Meldingen over de order, afwikkeling en track en tracé optimaal

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes