Super snel geleverd en eenvoudig werkende website

Eenvoudig te bestellen, duidelijke communicatie en snel geleverd.

Snel geleverd.

Prima producten voor een scherpe prijs. En snel geleverd.

Supersnel, supernetjes

Mooi product Cepe, werk er graag mee. Maar kom tekort dus even bij bestellen.

Snelle levering en prima service en concurrerende prijs

Snelle levering en prima service en concurrerende

Zeer goede service en vlotte levering

Vlotte levering met daarbij een leuke persoonlijke boodschap waarin ik veel succes wordt gewenst met de klus. Top. Tel daarbij op dat Decoprof met de prijzen heel goed zit. Waarom ergens anders bestellen. Dus niet. Mvg. Wim Straatman Schildersbedrijf.

Niks op aan te merken

de bestelling was een week later dan verwacht de verf was niet op voorraad Netjes op de hoogte gehouden door Decoprof ga hier zeker nog eens wat bestellen.

Perfecte shop

Snelle bestelling geleverd gewoon hier bestellen en goed ingepakt

Kort en krachtig

Mijn dank is groot

Snelle levering van alle bestelde producten.

Aangenaam verrast van complete en snelle levering, verf in de correcte RAL-kleuren geleverd met een aardig cadeautje erbij.

Snel en goed geleverd ,en voor een goede prijs,klantenservice een dikke tien.

Topservice!!!

Kennis van zaken,klantvriendelijk en de juiste prijs!

goed advies en snelle levering

na eerst een mail met foto gestuurd te hebben en daarna een goed advies gekregen daarna met een snelle levering gelevers DUS een aanrader

Perfect!

Keurig verpakt en op tijd geleverd! Helemaal tevreden!

Prima producten aangename prijzen

Verf besteld en ontzettend snel geleverd. Top bedrijf

Alles wat ik nodig had

Uitstekende service, alles wat je nodig hebt tegen een goede prijs!

Supper

Super snelle levering.

Het materiaal is perfect dat weet ik uit ervaring,

Maar ik wou u graag laten weten dat wij met de bezorging niet thuis waren en toen een briefje in de bus vonden dat het bij de buren was afgegeven. De buren wisten nergens van maar toen zag ik welk nummer er op het briefje stond, 165. Wij wonen op 129. Dat is de gehele straat uit de hoek om. Daar moet je met de auto naar toe. Nu zijn we al 2 x aan de deur geweest en zijn die mensen niet thuis. Om nou elke keer weer in de auto te springen om te kijken of ze thuis zijn. Dit vond ik vreemd dat dit zo werd afgehandeld zodoende dit meld ik u even. Vriendelijk groet, Rob van Toer.

Snel geleverd! Prima prijzen

Hoewel ik nog aan het schilderen ben...

Hoewel ik nog àn het schilderen ben en het is nog niet af, is het resultaat verbluffend, de kleur resultaat, droogt snel, makkelijk in gebruik, kortom, heel erg fijne verf. Kwam goed aan, op tijd, geen problemen met de post gehad, Gewoon perfect.

Uitstekend service

Snelle levering en goede service top een aanrader

Uitstekend!

Eerst telefonisch informatie gevraagd over een product: zeer vriendelijk te woord gestaan, zeer duidelijke informatie ontvangen, kortom: TOP!!! Een webwinkel aan te bevelen aan iedereen! Ook SUPER GOEDE prijzen voor producten van hoge kwaliteit!!!!!

Gemakkelijke website om mee te werken, goede uitleg en snelle levering. Het product is top. Zelden dat verf zo een goede dekking geeft als deze. Ook heel goed verpakt door jullie.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes