Gemakkelijk bestelden snel geleverd

Gemakkelijk bestelden snel geleverd

Alles was heel goed bediening op goede wijze heel correct dank u

Supersnelle levering van prima producten

‘S middags om vijf uur besteld en de volgende ochtend om tien uur geleverd. Duidelijke website en kwaliteitsproducten. In één woord: top!

Snelle levering.

Veel artikelen one line, snelle verwerking en levering.

Keurig verpakt en op tijd geleverd.

Ik had aangegeven het pakket 2 dagen later te willen ontvangen en dat gebeurde. Het verfblik was zo goed met tape vastgemaakt, dat het onmogelijk los kon schieten.

10 op 10

Snelle bezorging

Volgende dag al bezorgd. Top!

super vlotte levering

idem als hierboven

Transactie zoals je verwachten zou.

Zeer duidelijke info en respons. Top!

Producten zijn (goed verpakt) en snel geleverd.

Goed en supersnel

Gemakkelijke site, alles snel geregeld, en vervolgens alles keurig en snel afgeleverd

Service in de winkel Ridderkerk was prima en online bestellen ging snel en correct

Netjes

De eerste keer besteld bij decoprof anders altijd ergens anders Maar goed bevallen op tijd geleverd en netjes verpakt

Goede prijs goede interieurbeits zeker een aanrader snelle levering top kwaliteit

Snel en goed afgehandeld. Prima communicatief in de afhandeling en verzending

zie hierboven

bijzonder goed

Ik kende totaal de site niet maar gezien de prijs en de juiste producten bij de site besteld en zo als gehoopt ook keurig op de hoogte gehouden van de bestelling en volgende dag keurig in huis en netjes verpakt. ga hier zeker weer bestellen.

Snel en makkelijk besteld.

Het was makkelijk om een bestelling te plaatsen en de was ook snel bezorgt.

Snelle levering. Een uitstekende dekking. Verf strikt heel mooi en strak. Zeer goede kwaliteit prijsverhouding.

Geleverd 1 dag na bestelling, gewoon top.

Alles prima in orde

Duidelijke site, goede info

Hier hebben ze precies wat ik zoek

Lekker duidelijke site zonder instinkertjes en allemaal ook betaalbaar. Ik kwam hier voor wat roerhoutjes maar zit midden in een verbouwing dus ga de site vaker bezoeken als ik iets zoek wat goed moet zijn

Het product heeft totaal niet gewerkt

Ik heb Vista Lakweg besteld voor het afhalen van glasvezelbehang, dit heeft totaal niet gewerkt, alles verpulverde en bleef overal aan plakken. Het behangafweeksel van de bouwmarkt voor een paar euro was echt stukken beter. Echt enorm zonde van de 25 euro!

helemaal top snel geleverd de juiste kleur en goed te bereiken

snel en goed precies dat wat ik besteld heb zonder gedoe top

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes