Snelle levering voor een goede prijs

Op vrijdagavond de bestelling gedaan, binnen 24 uur was de bestelling binnen.

TOP

Goede site, duidelijke en voldoende informatie, vlugge levering volgens afspraak. Product goed verpakt. Aanrader

Supersnel!

Wij hebben een flink aantal blikken verf besteld. Binnen 24 uur stonden ze hier in huis, op één na, die zou worden nageleverd. En inderdaad, de volgende dag werd ook dat blik gebracht. Het is verf die gemengd is, de blikken gaan pas overeen aantal weekjes open dus we hopen dat de kleur correct is maar we hebben er alle vertrouwen in. Op basis van bestelling en levering : uitstekende ervaring!

eind goed, al goed

Bestellen gaat makkelijk en duidelijk. Goede prijzen. Ik was eerst erg boos omdat mijn levering vertraagd was zonder bericht. Na telefonisch contact is dat goed opgepakt en werd de vertraging beperkt tot een paar uur! Daar was ik dan weer heel blij mee!

ok goede afhandeling

steeds in orde

Prima, graag weer

Perfekt

Von der Webseite bis zur Lieferung war alles Wunderbar. Die Qualität der Produkte und besonders der Farbe war erstklassig. Ich werde für mein nächstes Projekt auf jedenfall dort wieder Farben und Produkte kaufen.

Snelle levering en netjes verpakt Top.

Optijd, en goed verpakt geleverd

De spullen kwamen optijd zoals afgesproken. Goed verpakt.

Snel geleverd met postNL & verf goed verpakt, fijn!

Goede overzichtelijke webwinkel

De spullen die ik zocht kon ik voor een goede prijs vinden. Levering is snel en goed.

Vakkundig bedrijf

Snelle leverinf en precies de goede. Kleur

Gezeik met retourneren

Pas op!! Retourneren word je onmogelijk gemaakt bij deze webshop. Je moet zelf een retourformulier downloaden, uitprinten en invullen. En vervolgens zelf retourkosten betalen nog. Als je geen printer hebt is dat je eigen probleem.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd

goede service

Ik kreeg door misverstand een verkeerde kleur. Maar dit is perfect opgelost. Ik werd zelfs gebeld om het een en ander uit te leggen. En een nieuw blik is mij onmiddellijk toegezonden.

Snelle levering en goede service ! Er ging iets mis met bestellen/leveren maar direct opgelost en zonder enige al te grote vertraging heb ik verfklus af kunnen maken.

Snel bezorgd!

Goed verpakt en snel bezorgd

uitstekend

Supersnel

Binnen 24 goed gelverd.

Super snelle levering. Ik zag al heel snel dat mijn order gereed stond en klaar voor verzending was! Netjes verpakt ook.

Nette levering en zeker op tijd zoals aangegeven.

Goede en zeer snelle levering zoals aangegeven.

Ben zeer tevreden over mijn bestelling.

Is zeer vlug geleverd en ook de juiste bestelling. Heb het direct kunnen gebruiken waarvoor het dienst moest doen. Hartelijk dank voor de zeer goede service. Als ik nog iets nodig heb zijn jullie de eerste die ik contacteer. Want jullie hebben nog een groot gamma van producten dat vlug leverbaar is ook. Genegen groeten. Antoine Naudts

Mooie kleur afdrukken op A4 en snel ontvangen

Dirk Dronkersweg 17