Quick and good service

When lockdown was announced I had no place to but the paint. I got it from Decoprof quickly. Thanks.

Snel en Goed

Wat ik besteld had is netjes de volgende dag gearriveerd en ik erg tevreden met de kwaliteit van de geleverde producten

Zeer tevreden na mijn eerste bestelling

Ik kende decoprof niet tot ik via Google op hun website terecht kwam. Omdat ik nog geen ervaring had met het benodigde product besloot ik eerst een kleine bestelling te plaatsen. Zeer snel geleverd, uitstekend verpakt en tevreden over het product. Kortom tevreden en terugkerende klant

Fantastisch!

Supersnelle levering en precies de verf die ik wilde. Wat wil een mens nog meer?

Binnen 24 uur hadden we de bestelling binnen.

Wij zochten onze muurverf van vorig jaar. Nergens te krijgen. Maar gelukkig heeft Decoprof het voor ons gemengd en bezorgd binnen 24 uur. Prima service dus. Wij zijn zeer tevreden.

Conform afspraak en correcte levering

Duidelijke website en veel producten

Goede en snelle levering

Snelle levering, en prima verf

Snel

De bestelling was heel snel in huis

Wat ik bestel heb is top

Top class service

Zeer professioneel. Snel leveren. Top producten.

Verrassend positief ..

Had verkeerde produkt online besteld ... direct gebeld en prima geholpen door een medewerker ... bestelling werd geannuleerd en direct terugbetaald .. De dag erop juiste produkt in huis ( mooi goed en stevig verpakt). Heb mijn compagnon gevonden ..

Supersnelle bezorging,

Voor herhaling vatbaar.

Snelle levering aan een mooie prijs!

Alabastine Kneedbaar hout

Zeer snelle levering van de donker eiken/noten houtvulling. Temeer dat deze kleur bijna niet verkrijgbaar is, heeft Decoprof mij kunnen helpen. Top!!!!

Correct en snel

Goede service!!

Netjes en vlot

Door de drukte tijdens de feestdagen alsnog snel geleverd

Super snel super goed

Heel goed en snel!

Doen wat je mag verwachten

Snel bezorgd

Geweldig service en snel afgeleverd

Sneller leveren kan niet

Snel bezorgd en heel goed verpakt.

Gemakkelijke website,keuze uit heel veel verschillende kleuren verf.

Aan te raden

Zoals het moet zijn

Komen hun afspraken na

De leveringen worden binnen de gestelde tijden gedaan.

Duidelijk, netjes verpakt en snel geleverd!

Netjes en snel, moet de verf nog gaan gebruiken maar ga ervan uit dat het ok is.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes