Top verf!

Snelle levering, top verf, super blij mee!

Perfekt!

Snelle levering en netjes verpakt zodat het schadevrij aankomt.

Groot aanbod,scherpe prijzen en snelle verzending.

De levering duurde iets langer maar werd goed opgevolgd door de verkoper

Perfect, super snelle levering!

Juiste en correcte afhandeling tegen scherpe prijzen

Snelle en perfecte winkel

Snel en correct verstuurd. En maken waar wat ze beloven.we bestelen zeker daar weer

Snelle levering - goede prijs

Het is gegaan zoals ze beschrijven; geleverd binnen de termijn die ze stelden.

Superdepuper

Product voldoet aan de verwachtingen.

Zeer positief!

Na even telefonisch contact te hebben gehad over de kleurencode die ik via de website niet kon vinden heb ik 20 liter muurverf besteld. Ik werd keurig geholpen en de verf werd de volgende dag gebracht. Keurig verpakt en precies zoals als afgesproken. De volgende bestellen gaat er deze week weer uit. :)

Alhoewel te laat besteld toch op tijd geleverd

Snelle levering en goede service.

Klant is koning

In deze tijd was het goed om weer eens het klant is koning-gevoel te ervaren. Daarbij was de snelle service helemaal van deze tijd. Groot en uitgebreid assortiment. Telefoon werd snel opgenomen en mijn vraag adequaat beantwoord. Volgende dag mijn bestelling al bezorgd. Gratis boven de 50 Euro. Uiterst zorgvuldig en veilig verpakt. Ook bezorger PostNL mijn compliment. Blijft in mijn beleving de beste en betrouwbaarste bezorgdienst.

Snelle levering en uitstekende verpakking voor vervoer

Snelle levering maar beschadigingen binnen de verpakking zijn een minpunt

Goede website, produkten eenvoudig te bestellen. Snelle levering door post nl. Spijtig dat wij bij het openen van de verpakking moesten vaststellen dat de verfpotten flink wat averij hadden opgelopen zodat ze na gebruik nog moeilijk kunnen gesloten worden zoals het hoort,

Zeer slechte kantencervice!

Ik probeer telefonisch contact te leggen maar wordt na 10 eruit gegooid tot 2x toe. Er wordt niet op mail gereageerd. Bestelling was niet goed. Het had glanzende verf moeten zijn en geen zijdeglans maar dat is nog niet opgelost.

Snel en betrouwbaar

Zeer tevreden, kan niks anders zeggen

Duidelijke website

Mooi snel geleverd en goedkoper dan bij een bouwmarkt

Erg positief; goede kwaliteit, snelle levering, scherpe prijzen.

erg positief, goede kwaliteit, snelle levering, goede communicatie, scherpe prijzen.

Goede site, goede sortering

Na eerdere bestellingen, wederom voor Decoprof gekozen, levering snel en correct.

Handig en snel

Telefonisch keurig te woord gestaan. Online bestelling snel geleverd.

Super snel in huis

Super snel geleverd en dankzij de gratis thuisbezorgd service boven de 50 euro ook heel scherp in prijs.

Goede prijs en klantenservice

Zelf perongeluk 3x 10liter verkeerde verf besteld. Retour was erg duur ivm gewicht. Gebeld en ze boden aan om tegemoet te komen in de verzendkosten, top.

Snel en correct geleverd.

OK

Snelle en correcte levering

Heel snelle en correcte levering

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes