Snel en correct geleverd

Uitstekend!

Snel en Goed

Mijn produkt, snel en goed verpakt verzonden. Heeft de sterren meer dan verdient. Toppie

Top producten met top service

Heel gemakkelijke bestelling en snelle levering

Prima website, correcte levering.

Het gewenste product is goed te vinden. De levertijd was 1,5 dagen. Verpakking was zeer goed. Zelfs het deksel was extra geseald. Het blik lag in een bed van bubbeltjes plastic en daardoor goed schokbestendig.

Gisteren besteld vandaag verwerkt

Duidelijke site en als je ze belt krijg je het juiste advies.

Duidelijke site en als je ze belt krijg je het juiste( en eerlijke) advies.

Vandaag tot laat bestellen en dan morgen al in huis….top service tegen prima prijs

Vlotte afwerking order en zeer goede service. Pluim!!

Zie hierboven

Prima behandeld en bezorgd

Prima de afhandeling was goed verzorgd, duidelijk, snel en zeer goed verpakt Ik had niet meer mogen wensen. Groetjes,Theo.

Mooi

Mooi

Prima bedrijf

Snel, accuraat en correct.

Heb nog niets gehad of gehoord

Wat slecht, nog steeds niks gehad of gehoord !!!!

behulpzaam en meedenkend

Telefonisch contact gehad voor extra informatie. Zeer behulpzaam .. fijn bedrijf. Heb nu eerst testers besteld en zodra ik kleur heb gekozen zal ik de bestelling plaatsen. Scherp in prijs !

Zeer tevreden.

Het product dat ik bestelde is zeer snel geleverd en tegen een eerlijke prijs .Tevreden klant naar de toekomst toe .

De website om te bestellen vond ik waardeloosloos

Het lukte maar niet om normaal een bestelling te plaatsen en om af te rekenen. Zeer vervelend .na dat dat uiteindelijk na 20 minuten gelukt was .Is het verder wel goed verlopen maar om te bestellen en betalen was een ramp. Vr.gr B.Lokken

De verf werd netjes op tijd afgeleverd. N alleen maar hopen dat de verf goed tot zijn recht komt, dat weet je natuurlijk later. Misschien dan nog eens vragen.

snel en vriendelijk te woord gestaan

per ongeluk 0.5 ltr besyeld, moest 1 ltr zijn. gebeld en werd gelijk gecrediteerd.

Goed contact, snelle levering

Telefonisch contact gehad. Dit als prettig ervaren. Zeer snelle levering

Steeds weer goed

Snelle bezorging, goede prijzen, netjes verpakt. Blij mee.

Super snelle levering! Top

Topper!

Verwerking van de bestelling (potje verf) is vlot verlopen en arriveerde direct de volgende dag zoals belooft op de website.

Oplossing gericht

Klantgericht

Goed en vlot geleverd.

Goed en vlot geleverd, fijn!

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes