Goed ingepakt zodat er niks mis kan gaan! Maar snel geleverd ik zal zeker hier de volgende aankoop verf indien ik dat weer nodig bestellen. Raad het iedereen aan! Ga zo door!

Lang moeten wachten op mijn bestelling

Donderdagmiddag besteld om op te halen in de winkel. Na maandag niks gehoord, besloten zelf maar even te bellen. Product bleek niet op voorraad. (geef dat dan aan op de website). Uiteindelijk product een week na bestellen pas op kunnen halen. Geen ideale webshop ervaring.

Super goeie en snelle service

Duidelijke bestelinformatie ,goeie prijsverhouding ,duidelijke keuzes op de de website en zeer snelle verzending .

Super snel geleverd

Vrijdag avond besteld zaterdag ochtend in huis

Snelle en perfecte levering van een goed product

deze snelle levering en goede prijs voor een goed product ga ik in de toekomst meer gebruik van maken.

Zoals het moet, correcte levering

Niets op aan te merken.

Voor herhaling vatbaar !

Correct ! In orde !

Pot verf restol was zeer goed verpakt. Jammer genoeg verkeerde inhoud. Is geen ijsland wit dekkend maar beige geelachtige transparante olieverf. Is een productiefout van RESTOL. Dit is al de vierde slechte pot qua inhoud.

Ik heb mijn garage geverfd met dit product, en zeer tevreden over, heb al andere producten gehad maar die verf is toch goed voor vochtige muren.

Zoals het hoort

Zondag besteld dinsdag geleverd, gekozen kleurcode weergeven op de bestellijst zou nog een kleine verbetering kunnen zijn. Johan

Super snelle levering en service

Super snelle levering en service een echte aanrader top

Goede klantenservice

Goede producten ik zou hier zo weer bestellen

Prima prijzen, snelle levering

Prima prijzen, snelle levering

makkelijk de juiste kwaliteitsverf thuis

Makkelijk online verf te bestellen, ook in 0,5L verpakking en op de gewenste kleur.....en de volgende dag in huis: goed verpakt

Beleeft

Aardige mensen toppie.

Snelle levering!

Snel geleverd, materiaal goed verpakt en perfect!

Ben tevreden over snelheid netheid en service

Snelle en korrekte levering

Korrekte en snelle levering

Snelle service en prima kwaliteit!

Snelle service en prima kwaliteit!

uitstekend

Het was uistekend......

Prima en vlugge levering !

Goede en snelle levering. Goed materiaal. Gebruiksaanwijzing voor het HPX afplakband zou het nog completer maken !

Snelle levering en een goed product

Verf op kleur besteld, kleur en verf waren goed

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes